M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on Lontoossa (insta). Sen Lontoon keikan Beatles-sukujuuri-rumpalin kanssa.
Voisko joku kiltti ihminen muistuttaa että mikä tää Beatles-sukujuuri-tyyppi olikaan ja miksi tuntee Boitsun?
Mä en tiedä, mutta tuntuu että on kohta erikoisempaa jos Boitsu ei tunne jotain. Melkoisen sosiaalinen tyyppi, kavereita kirjaimellisesti ympäri maailman ja näkee heitä suorastaan hengästyttävää tahtia (ainakin tällaisen kotona viihtyvän introvertin mielestä :D)
Analyysi Autiomaa mv:stä https://www.tumblr.com/jerejerejere/766176399278080001/well-i-guess-im-…
Vierailija kirjoitti:
Jättiyllätys: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jattiyllatys-kaarija-toimittaa-tule…
Onpa dramaattinen otsikko 😄
Käärijä voitaisiin kiinnittää vakiotuomariksi Jorman tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on Lontoossa (insta). Sen Lontoon keikan Beatles-sukujuuri-rumpalin kanssa.
Voisko joku kiltti ihminen muistuttaa että mikä tää Beatles-sukujuuri-tyyppi olikaan ja miksi tuntee Boitsun?
Muistaakseni on osa sitä Damonin Lontoon julkkisporukkaa, jonka kanssa Joksut (tai ainakin B ja Kris) hengasi alkuvuodesta. Oli mukana soittamassa jotain käsirumpuja Joksujen Lontoon keikalla keväällä.
Oisko Boitsulla jotain levypromoa Lontoossa myöskin kun levy kuitenki tulossa 10 päivän päästä. Voi toki olla ihan lomakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, mutta tuntuu että on kohta erikoisempaa jos Boitsu ei tunne jotain. Melkoisen sosiaalinen tyyppi, kavereita kirjaimellisesti ympäri maailman ja näkee heitä suorastaan hengästyttävää tahtia (ainakin tällaisen kotona viihtyvän introvertin mielestä :D)
Boitsu tutustuu ja pitää tiiviisti yhteyttä kaikkiin tyyppeihin, joilla on kunnon ura tai julkkissukujuuret. Eiköhän niistä kohta jotain iloa uran kannaltakin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu tutustuu ja pitää tiiviisti yhteyttä kaikkiin tyyppeihin, joilla on kunnon ura tai julkkissukujuuret. Eiköhän niistä kohta jotain iloa uran kannaltakin ole.
Huoh, niinkuin se tuntematon hemmo siellä Portugalissa, vai? Tuon Louisin esiintyminen heidän keikallaan oli ehkä kiertueen hölmöin elementti, joten ei ainakaan pääse sitä kautta ura minkäänmoiseen nosteeseen.
Kannattaa muistaa että Bojan on ollu jo nuoresta asti viihdealalla joten luonnollista että tuntee ja tutustuu saman alan tyyppeihin. Niinhän Kärtsäkin on ystävystynyt moniin muusikoihin ja bändeihin ja radiojuontajiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi että ei Jormaa pois. Mä ootan, että nään niiden sananvaihtoa.
Tai ne Beatles sukujuuret viitata Ringo Starriin. Taisi olla hänelle sukua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on aiemmin ollut vierailevia tuomareita niin merkkaako niiden pisteet samalla tavalla?
Takavoltti feat hotrider99 :D
Itselle on muuten yhtä häh on paikka sitten kirjoitettu forum tai foorum. Luulen, että yhtälailla arvon pääkaupunkiseutulaiset olisi jos heittäisin jonkun paikallisen kauppakeskuksen tai paikan nimen. Vaan tuosta oli puhuttiin jo aiemmin ja oli linkkikin siihen kuvaan
Vierailija kirjoitti:
😂 Hotrider99 on kyl vähän ärsyttävä, vaikka sitä ig:ssä seuraankin.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity tohon mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on aiemmin ollut vierailevia tuomareita niin merkkaako niiden pisteet samalla tavalla?
Tietysti merkkaa, ihan samanarvoisia ovat, miksi ei merkkaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity tohon mitenkään?
Miten niin, sehän on suoraan hotriderin ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti merkkaa, ihan samanarvoisia ovat, miksi ei merkkaisi?
Ei kun mietin vaan, ettei K varmaan tekniikoista hirveästi tiedä😅