M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä olisi nyt tässä teitä vastapäätä niin kehtaisitko ajatella mitä kirjoitat hänestä tänne. Tai sanoa.
Entä vaikka Käärijän mummo joka luultavasti lukee näitä.
Kyllä mä Kärtsälle kehtaisin. Mummotkin on useimmat aika räävittömiä ( t. entinen vanhustyöntekijä), että eiköhän Pöyhös-mummikin paljon kestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä olisi nyt tässä teitä vastapäätä niin kehtaisitko ajatella mitä kirjoitat hänestä tänne. Tai sanoa.
Epäilen, että kyllä sille mummolle on täytynyt kertoa, millaista sisältöä OFssa on. Muuten voi tulla ikäviä yllätyksiä, kun mummon naapurit tietää ja mummo ei. Parempi kertoa itse. Mitä mieltä mummo sitten on, sitähän me ei tiedetä.
Ja K itse julkaisee sitä OF:a, kai sen nyt on tarkoituskin herättää jonkinlaisia "tuntemuksia"?
Sinne ne on menossa Adelen konserttiin, Miken stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä Kärtsälle kehtaisin. Mummotkin on useimmat aika räävittömiä ( t. entinen vanhustyöntekijä), että eiköhän Pöyhös-mummikin paljon kestä.
Tuskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijä itsekään kyllä varmasti sano mummolleen, että "Päivää mummi, tänään nuolin leikisti ystäväni pyllyreikää maksullisella sivustolla"
Nyt mummi tuli iloiseksi, keitetäänpäs makoisat pullakahvet!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän Boitsua muuten innosti julkaisemaan Kärpystä? Tietenkin herää kysymys että kulisseissa on tapahtunut jotain esimerkiksi matkasuunnitelmat varmistuneet, koska toi on niin random että julkaisee nyt yhtäkkiä vanhan kuvan.
No tietenkin se juttu Sadiesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot on saaneet eniten sek siä, ainakin vuosissa mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Aww, jotenkin suloista että menivät juuri tonne keikalle 😍
Silloin edellisessä kalenterioffissa K oli ajellut siinä shamppispullokuvassa.
Hitsi, että odotan sitä Kreeta ficcin uutta osaa 🙏
Vierailija kirjoitti:
Ihana että joskus naismakukin pääsee valitsemaan eikä ainaista jätkien örvellystä.
Mitäs shippibiisejä Adelella olisi? Kaveri kysyi.
Mikestä historian ensimmäinen pölvästin näköinen kuva (Kärpyn Adele stoori)
Ihanat! Pöyhösen veljekset tosiaan näyttää olevan kahdestaan reissussa. Ja just Adelea katsomassa! Jotenkin herttaista.
https://www.tumblr.com/omppupiiras/759618579662585856/a-lot-of-butt-tod…
Toinen taideteos tän päivän of:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Sadien suhteen varmistuminen vähän lannistaa tunnelmaa, mutta tää nyt oli odotettavissa että ennemmin tai myöhemmin Bojankin löytää jonkun.
Millon tai missä, ja miten tää on varmistunut?
Ei laisinkaan. Kompostia penkomalla löytyy linkki juttuun, josta toi höpinä johtuu.
Väite perustuu ainoastaan juoruihin. Ei kuvia, ei silminnäkijöiden haastatteluja, hyvä jos juorujen levittäjien henkilöllisyys tiedossa, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot on saaneet eniten sek siä, ainakin vuosissa mitattuna.
Ei näissä teidän jutuissa mistään seksistä ole edes kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww, jotenkin suloista että menivät juuri tonne keikalle 😍
Sorry mulla on menny nyt jotain olennaista ohi. "Juuri tonne keikalle"??
Vierailija kirjoitti:
Mitäs shippibiisejä Adelella olisi? Kaveri kysyi.
Taivas putoaa.
Mikähän Boitsua muuten innosti julkaisemaan Kärpystä? Tietenkin herää kysymys että kulisseissa on tapahtunut jotain esimerkiksi matkasuunnitelmat varmistuneet, koska toi on niin random että julkaisee nyt yhtäkkiä vanhan kuvan.