M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta molemmat Sbj ja Bluza videot ei ole kovin hyviä olleet, vähän toisenlaista videota odotin tohon Bluzan tunnelmaan.
Niin kato kun se on artisti joka ne teokset tekee. Kannattaa ottaa vastaan avoimin mielin eikä odottaa että artisti lukee jonkun fanin ajatukset ja tekee sen mukaan.
Eikä fanit lue artistin ajatuksia. Tai itse en ainakaan tajunnut, että Bluza kertoo toksisesta maskuliinisuudesta ja siitä miten hienoa on tapella juuri tapaamastaan naisesta, joka kiltisti odottaa vieressä kuka on voittaja eli kenelle kuuluu. Jotenkin minulle se ei biisistä välittynyt vaikka avoimin mielin sitä kuuntelin.
No tuollaisiahan musiikkivideoiden tarinat on. Nyt porukkaa vain suututtaa koska nainen.
"Menestyihän korealainen Gangnam Stylekin. Olisi kyllä hienoa jos Käärijäkin onnistuisi. Tosin vaatisi aktiivista työtä esille pääsemiseksi mahdollisimman monia kanavia pitkin."
Sen artistin nimi on Psy, ei Gangnam Style. Ja Psy on kertonut haastiksissa paljon siitä tuskasta kun Gangnam Style löi läpi miten hän teki kaikkensa saavansa pysyvän läpimurron jenkeissä sen jälkeen. Muutti Losiin, kuten siihen yritykseen vähän vaaditaan, rahaa satsattiin vaikka miten seuraavien sinkkujen promoon GS:n jälkeen ja sen saaman huomion siivittämänä, lisäsi enkkufraaseja biiseihin, mutta mikään ei lyönyt uudestaan läpi Ameriikan valtavirtaan. Hänen muutkin biisit on massiivimenestyjiä ja hittejä kotimaassaan, jä hän eräällä tavalla avasi portit nykyajan K-popille länteen, mutta hänellä meni tosi pitkään päästä yli siitä pettymyksestä itseensä että hän ei onnistunut Ameriikan valloituksessa. Suurin osa ameriikkalaisista yhä luulee että hänen nimikin on Gangnam Style.
Eli jos maailma suurin viraalihitti Gagnam Style, ja sen tuoma rahavirta ja huomio, ei pystynyt antamaan Psylle toivottua läpimurtoa Amerikan makkinoille, niin ehkä siitä voi ymmärtää miten vaikeaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta molemmat Sbj ja Bluza videot ei ole kovin hyviä olleet, vähän toisenlaista videota odotin tohon Bluzan tunnelmaan.
Niin kato kun se on artisti joka ne teokset tekee. Kannattaa ottaa vastaan avoimin mielin eikä odottaa että artisti lukee jonkun fanin ajatukset ja tekee sen mukaan.
Eikä fanit lue artistin ajatuksia. Tai itse en ainakaan tajunnut, että Bluza kertoo toksisesta maskuliinisuudesta ja siitä miten hienoa on tapella juuri tapaamastaan naisesta, joka kiltisti odottaa vieressä kuka on voittaja eli kenelle kuuluu. Jotenkin minulle se ei biisistä välittynyt vaikka avoimin mielin sitä kuuntelin.
Jännä kun minusta on päivänselvää että se nainen ja mies tunnistaa toisensa. Ovat siis entuudestaan rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
I'm sorry to say this, because I like Joker Out, but I really didn't like the video. The idea of doing it in a retro style is nice, but I don't approve of the characters' behavior. The protagonist (Bojan) first of all, is attracted by a girl, there can be no question of falling in love because they haven't even spoken to each other, and he goes there, openly challenging her partner, like a child who wants another child's toy . The behavior of her, clearly not in love with her partner, who wants to satisfy a whim before returning to her partner by doing it in front of him. The behavior of the violent companion, who instead of getting up, leaving her the bill to pay and telling her he doesn't want to see her anymore, attacks the foolish singer, instead of pitying him. The behavior of the others who, instead of stopping the hormonal singer, throw themselves into a fight worthy of a group of hooligans. The only one I approve of is the poor waiter, who tries to restore c
Well said. They had some very strange and bothersome actions in the video that could have been easily avoided by lilttle changes. I wonder why nobody realised that the video might appear outdated.
Vierailija kirjoitti:
No tuollaisiahan musiikkivideoiden tarinat on. Nyt porukkaa vain suututtaa koska nainen.
No sepä se.
En ole koskaan kommentoinut mihinkään joksujen instaan, twitteriin tai tiktokiin. Ensimmäistä kertaa haluaisin viedä mielipiteeni Joksujen silmille, että mv:n käsikirjoitus on niin kliseinen ja pölyttynyt, vaikka onhan tuo teknisesti tehty.
Ei hätää, en tee sitä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä se.
Ei ole kyse siitä, ajattelin ainakin jo ennestään, että videossa on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Videon näyttelijätär on muuten 36-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kommentoinut mihinkään joksujen instaan, twitteriin tai tiktokiin. Ensimmäistä kertaa haluaisin viedä mielipiteeni Joksujen silmille, että mv:n käsikirjoitus on niin kliseinen ja pölyttynyt, vaikka onhan tuo teknisesti tehty.
Ei hätää, en tee sitä. 🙂
Minä laitoin jo, ärsytti :(
Mitä useammin musiikkivideon katsoo sitä oudompi se on. Kuin näyttelijät olisi jotain ohjailtavia nukkeja ja tunteet puuttuu. Kuin joku taho yrittäisi kertoa romanttisen tarinan tuntematta sitä. Kulissit pystyssä joo, mutta ei kestä tarkempaa tarkastelua. Vai yritetäänkö siinä kertoa jotain muuta?
Ja ei. En ole shippari. Kyse ei ole siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun minusta on päivänselvää että se nainen ja mies tunnistaa toisensa. Ovat siis entuudestaan rakastuneita.
No sittenhän se on vielä typerämpi juoni jos on rakastuneita ja pettävät ja asioiden selvittelyn sijaan turvautuvat väkivaltaan. Voi jösses.
En ole mitenkään näiden Jokereiden musiikin kuuntelija mutta katsoin tuon videon. Sehän oli ihan tyylikäs
Tavallaan myös hauska koska se oli tehty tuolla vanhanaikaisella tyylillä. Musiikki sopi hyvin tuohon liioiteltuun tarinaan ja kuulosti oikeasti hyvältä vaikka ilman tuota videota tuskin kuuntelisin välttämättä.
Aika taitavasti näytelty sitäpaitsi.
Hauska kohta oli se bändi jossa selvästi näki miten feikisti ne osa veti rooliaan soittimilla joita eivät varmaan oikeasti soita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä useammin musiikkivideon katsoo sitä oudompi se on. Kuin näyttelijät olisi jotain ohjailtavia nukkeja ja tunteet puuttuu. Kuin joku taho yrittäisi kertoa romanttisen tarinan tuntematta sitä. Kulissit pystyssä joo, mutta ei kestä tarkempaa tarkastelua. Vai yritetäänkö siinä kertoa jotain muuta?
olen täysin eri mieltä. Esim se suutelukohtaus kun kaikki mesoaa ympärillä on aika hieno.
Voisko homotkin joskus suvaita !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksut on loppupeleissä tosi perinteinen ns. poikabändi ja on aina olleet. Ne tekee perus tyttö kohtaa pojan musiikkivideoita ja haluaa pitää imagon nuorten tyttöjen unelmapoikaystävänä. K yhteys jotenkin sotki ihmisten päät ja sai kuvittelemaan että hekin tekee repäiseviä ja mielipiteitä herättäviä juttuja. Jokohan jengi nyt herää, että näin tapahtuu vain heidän mielikuvituksissa. Etenkin kun Boitsua tuntuu häiritsevän se, että hänet yhdistetään romanttisesti mieheen.
Onhan Joksut tehnyt kaikenlaista muutakin, keskinäisiä shippejä ja Krisin Damonin kanssa suhdevihjailut jne. Ei se ole ollut todellakaan pelkästään Kärtsä. Tuo Serbiakin on vähän kaksijakoinen juttu, koska siellä ollaan konservatiivisia ja homofobisia. Toisaalta kun olen ollut siellä Joksujen keikalla, niin tuntui että jonosta puolet oli queer-porukkaa. Ei se ole pelkästään shippaajaporukka, joka toivoisi ei-heteronormatiivisia videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen täysin eri mieltä. Esim se suutelukohtaus kun kaikki mesoaa ympärillä on aika hieno.
Munkin mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.en sanonut videon olevan ruma. Onhan se hieno.
No minusta se mies ja nainen tunnistaa toisensa. Minä oletan että ne on ennestään tuttuja ja rakastuneita mutta siihen väliin on tullut se toinen. Jostain syystä.