Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketin makuupussi fandango (115 cm), kukaan nähnyt?

10.09.2008 |

Haussa siis Ticketin untuvapussi pinkkinä (virallinen väri fandango), isompi koko eli 115 cm. Tietääkö kukaan mistä näitä saisi, netistä tai pk-seudulta? Itse olen löytänyt tätä väriä vain pienemmässä koossa (94 cm), mutta pelkään ettei se koko riitä koko talveksi nyt 1-vuotiaalle tytölle. Olisin tosi iloinen jos joku osaisi kertoa missä näitä myydään, pinkki olisi niin ihana piristys talveksi meidän mustiin rattaisiin. :)

Kiitos vinkeistä! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noita Ticketin untuvapusseja ylipäätään myydään? Minä en ole bongannut missään (asun Jyväskylässä). Meidänkin pikkuneiti on 1v ja alkoi epäilyttämään mihin saan hänet mahtumaan talvella rattaissa nukkumaan... Joten tuollainen isompi makuupussi kiinnostaisi kovasti! :)

Vierailija
2/5 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä myy Pikkuväki sekä Forumin JesperJunior ja netissä ainakin sisukas.net. Kummallakaan ei vaan satu olemaan tuota mun kaipaamaa väriä isommassa koossa, muita värejä kyllä löytyy (musta, ruskea, vihreä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pussia myynnissä siellä, mutta en muista mitä värejä oli.

Vierailija
4/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistin asian (en jotenkin ollut edes huomannut näitä Stockalla) ja heilläkin pinkkiä on vain pienempänä kokona, isoa löytyy mustana ja vaaleanpunaisena. Pitää siis varmaan tyytyä johonkin toiseen väriin, en kuitenkaan uskalla riskeerata ostamalla pienempää kokoa pelkän värin vuoksi, olisi tosi tyhmää jos se jäisi pieneksi juuri helmikuun parhailla pakkasilla... (jos sellaisia nyt tänä vuonna edes tulee). :p

Vierailija
5/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tilasin meille. Ostettiin musta ja kokoa 115cm. Se on sitten todella suuri...olin itsekin hämmästynyt miten väljä se on. Mutta menee varmaan vielä ensivuonnakin, joten ei ole ainaskaan lyhytikäinen.

Niin ja meillä on poika 1v3kk. Pituutta 80-86cm(ei olla nyt käyty neuvolassa).

Aivan ihanan lämpöinen on. Tänäänkin hallayön jälkeen nukkui kuin tukki kärryissä pussinsa sisässä.