Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultraliksusta tarjoava hotelli (minimihinnat 400 €/yö) ajautui talousvaikeuksiin alle vuodessa

Vierailija
23.08.2024 |

Voi ihme, miten ei asiakkaita riitäkään?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010649759.html

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi paikka ei ole kyllä "ultraluksusta" nähnytkään. 

Vierailija
22/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi köyhdyttämisen seurauksista.

Joo, persaukiset tukiluuserit olisivat muuten ihan varmasti yöpyneet ultraluksusta tarjoavassa hotellissa, mutta kun fattatuki pieneni niin ei voi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Halvimmat hinnat eivät sisällä aamiaista eivätkä sisäänpääsyä hotellin kylpylään." 

400 euroa, etkä saa edes aamiaista 😶

Saisikohan 6000 euron huoneella palasaippuan ja banaanin?

banaania sat jos pudotat sen saippuan suihkussa.

Vierailija
24/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis yöpynyt tuolla?

Vierailija
25/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miljonääri, ei velkaa. Tulojakin vielä n. 4000-5000/kk.  Ei minulla kuitenkaan ole vara 400 euron hotelliöihin. Kyllä se oma kipukynnys ja maksuhalu on n. 150 euroa per yö. Ja mieluummin hintaluokkaan 90-120, sisältäen aamiaisen. 

Olen katsellut josko Mariaan olisi halpoja tarjouksia, mutta ei ole osunut kohdalle. Kuitenkaan se heidän standardiyönsä ei tarjoa niin paljon luksusta ja eroa muihin hotelleihin, että olisin valmis maksamaan siitä 300 enemmän.

Sinulla siis todellakin olisi varaa, mutta itaruus estää.

Vierailija
26/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi viimein hyväksyä se että Helsinki on ollut kaukomatkailijoille vain välietappi/kauttakulkukohde. Kun Pietariin ei pääse, ei Helsinkiinkään tulla. 

Niitä, jotka ovat menossa Pietariin, ei tarvita jatkossakaan.

Vierailija
27/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin vain rikkailla on rahaa ja eiköhän ne lomillaan tempase pois suomesta?

Vierailija
28/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis yöpynyt tuolla?

Vinkki: hotellilla on ihan oma sivustonsa jossa voit käydä tutkimassa millaisen huoneen saat esim hintaan 400€/yö johon ei kuulu yhtään mitään muuta kuin lakanat.

Minä olen nukkunut työmatkalla maailmalla 150€/yö hotelleissa joissa pelkkä kylpyhuone on tuon kopin kokoinen eikä jokaista pintaa ole päällystetty halvalla kullitetulla stukkolla joka iskee korkeintaan ryşşän makuhermoon. 49kerroksen koko seinän ikkunoistakin avautuu näköalat joita kelpaa katsella.

Iltiksen uutisessa voit myös tutustua 45€ ultraluksusta edustaneeseen aamiaiseen joka oli vain aavistuksen köyhempi kuin sokoshotellin huoneen hintaan sisältyvä aamiaisbufee. 

Vierailija
29/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiskommentti: luulisi että jossain vaiheessa hotellinrakentajat älyäisivät että Helsinkiin EI RIITÄ matkailijoita. Vaan eiku suunnitellaan vain lisää... missä bisnesajattelu?

Vierailija
30/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset taas vauhdissa.   Kun joku uskaltaa yrittää ja laittaa firman pystyyn, ei se kiinnosta ketään kuin ehkä tuhahteluna jossain sivulauseessa.  Sen sijaan ilakointi ja kohu-uutisointi alkaa välittömästi kun se joku joutuu vaikeuksiin, vieläpä olosuhteiden uhrina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan