Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultraliksusta tarjoava hotelli (minimihinnat 400 €/yö) ajautui talousvaikeuksiin alle vuodessa

Vierailija
23.08.2024 |

Voi ihme, miten ei asiakkaita riitäkään?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010649759.html

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi köyhdyttämisen seurauksista.

Vierailija
2/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maria on suunniteltu koronaviruspandemiaa ja Venäjän hyökkäyssotaa edeltäneessä maailmassa, jossa Suomessa vieraili paljon rahaa käyttäviä venäläisiä matkailijoita.

Myös kiinalaisten ja japanilaisten matkailijoiden massat loistavat poissaolollaan." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liksusta? 

Vierailija
4/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kun hotelli aloittaa niin pitää olla sen verran henkilökuntaa että palvelu ei ainakaan siitä jää kiinni. Nyt sit normalisoidaan tilanne

Vierailija
5/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halvimmat hinnat eivät sisällä aamiaista eivätkä sisäänpääsyä hotellin kylpylään." 

400 euroa, etkä saa edes aamiaista 😶

Vierailija
6/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tälle nyt pitää jotain tukia lähettää, ettei meni konkkaan. Miten olisi pari miljardia näin alkajaiksiksi

Vierailija
7/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miljonääri, ei velkaa. Tulojakin vielä n. 4000-5000/kk.  Ei minulla kuitenkaan ole vara 400 euron hotelliöihin. Kyllä se oma kipukynnys ja maksuhalu on n. 150 euroa per yö. Ja mieluummin hintaluokkaan 90-120, sisältäen aamiaisen. 

Olen katsellut josko Mariaan olisi halpoja tarjouksia, mutta ei ole osunut kohdalle. Kuitenkaan se heidän standardiyönsä ei tarjoa niin paljon luksusta ja eroa muihin hotelleihin, että olisin valmis maksamaan siitä 300 enemmän.

Vierailija
8/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liksusta? 

Liksus= luksus josta voita nauttia vain jos on riittävästi liksaa

Vierailija
9/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi viimein hyväksyä se että Helsinki on ollut kaukomatkailijoille vain välietappi/kauttakulkukohde. Kun Pietariin ei pääse, ei Helsinkiinkään tulla. 

Vierailija
10/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miljonääri, ei velkaa. Tulojakin vielä n. 4000-5000/kk.  Ei minulla kuitenkaan ole vara 400 euron hotelliöihin. Kyllä se oma kipukynnys ja maksuhalu on n. 150 euroa per yö. Ja mieluummin hintaluokkaan 90-120, sisältäen aamiaisen. 

Olen katsellut josko Mariaan olisi halpoja tarjouksia, mutta ei ole osunut kohdalle. Kuitenkaan se heidän standardiyönsä ei tarjoa niin paljon luksusta ja eroa muihin hotelleihin, että olisin valmis maksamaan siitä 300 enemmän.

Lisäksi sijainti ei mielestäni oikeuta tuollaista hintaa. Jos haluaisin erityisesti juhlia Staycationin merkeissä, menisin ehdottomasti Kämpiin tai Haveniin.

Vierailija
11/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa luksuksena pidetään ankeaa, kelmeää ja vankilamaista sisustusta.  Ei tuo ainakaan kuvissa näytä sellaiselta, että haluaisin maksaa yöpymisestä satoja euroja.

Vierailija
12/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tälle nyt pitää jotain tukia lähettää, ettei meni konkkaan. Miten olisi pari miljardia näin alkajaiksiksi

Tytti vei ne jo Saksaan. Myöhästyit. 

Vierailija
13/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Halvimmat hinnat eivät sisällä aamiaista eivätkä sisäänpääsyä hotellin kylpylään." 

Saisikohan 6000 euron huoneella palasaippuan ja banaanin?

Vierailija
14/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulasten kannattaisi ottaa tästä opiksi..

Vierailija
15/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ikävää kuulla yrityksistä, jotka eivät pärjää. Kuitenkin venäläiset turistit hävisivät jo 2,5 vuotta sitten. Ehkä tässä välissä olisi kannattanut muuttaa liiketoimintamallia. Ei Suomessa vain ole tarpeeksi luksusmajoitusta tarvitsevia liikematkailijoita, turisteista puhumattakaan. Yritykset eivät enää suostu maksamaan henkilökunnalleen yltiömäisen korkeita hintoja. 

Vierailija
16/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi sijainti ei mielestäni oikeuta tuollaista hintaa. Jos haluaisin erityisesti juhlia Staycationin merkeissä, menisin ehdottomasti Kämpiin tai Haveniin.

Olin keväällä staycationilla hotelli Tornissa siellä ylhäällä. Ihanaa oli! 

Vierailija
17/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ultraliksus?

Vierailija
18/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se sama hotelli joka tarjosi "luksusaamiaisia" luksushintaan ja näiden sisältö oli sitten jotain puuroa ja kuivuneita juustoja?

Eikä tuo hotelli ja luksus oikein mahdu samaan lauseeseen kuvien perusteella. 

Vierailija
19/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, niin. On luksusta maksaa 10x saamatta edes mitään vastinetta rahalleen

Hiljattain oli juttu näiden 45€ "luxusaamiaisesta" joka oli samaa tasoa, osin huonompikin kuin jossain Forssan Scandicissa.

Vierailija
20/30 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän sen mihin maailmanluokan artistit majoittui tänä kesänä, eli missä on stadin oikeat luksushotellit. Markkina on rajallinen ja kilpailu kovaa. Tällä on edessään konkurssi ja seuraava omistaja muuttaa paikan normi 3 tähden hotelliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi