5G-antennit taloyhtiön katolla?
Olen kiinnostunut eräästä asunnosta, mutta tämän kerrostalon katolla aikamoinen hökötys näitä antenneja. Ja seinässä myös.
Onko teillä kokemusta näistä? Saako taloyhtiö näistä hyvät vuokrarahat?
Yleensä näitä näkee vuokratalojen katoilla.
Kommentit (58)
Tietääkö aloittaja että puhelimissakin on 5G antennit? Olet niiden ympäröimänä kaupungissa ja kaupoissa kaikkialla missä on ihmisiä.
En yleensä lähde mukaan mihinkään älyttömyyksiin ja olen hyvin järkevä ihminen. Uutiset katson tehden omat mielipiteet asioista.
Mutta täytyy myöntää että olen jotenkin harvinaisen epäilevä tämä 5g-asian kanssa. En lähde mihinkään siru, ko***a ym foliohattuiluihin nyt!
Vaan olen huomannut muutaman viime vuoden aikana kuinka oloni on muuttunut. Olen jotenkin "masentuneempi", minulla on sydämen "rytmihäiriöt" lisääntyneet huomattavasti, olo on joten sumuisa ja lähimuisti pätkii välillä.
Olen vasta 47v. Mutta asun lähellä suurta mastoa jossa näitä virityksiä näkyy olevan.
Onko muut huomanneet tällaista itsessänne?
Kuvittele kun olet vaikka jossain bussissa, minkälainen mikroaaltouuni se on kun kaikilla on 5G puhelimet, nii
Etkö Ap ole ikinä kuullut TV-antenneista? Niitähän on ollut kerrostalojen katoilla vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko nämä esille taloyhtiöiden kokouksissa ja kysytäänkö asukkailta?
Vai päätetäänkö vain kysymättä keneltäkään?
Ja oliko Sveitsi kieltänyt nämä 5g-antennit kokonaan?
Sveitsissä 5G ei muka toimi? Ihan varmasti siellä on antenneja.
Se on kätevää et tarvitse mikroaaltouunia erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä on enemmän vuokratalojen kuin as oy-talojen katoilla? Osaako joku vastata.
Netissä kovin vähän tietoa koko asiasta.
Mistä sä tiedät, mikä talo on vuokra-, mikä omistusasuntotalo, ja oletko tehnyt kovinkin laajan tutkinnan? Eipäilen, ettet.
Useimmissa osaketaloyhtiöissä on jossain pihalla tai seinässä kyltti "As oy Kullankallis" tms. Ei ole vaikea erottaa vuokratalosta, joissa niissäkin usein lukee vuokranantajan nimi, Heka tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö Ap ole ikinä kuullut TV-antenneista? Niitähän on ollut kerrostalojen katoilla vuosikymmeniä.
Ymmärrätkö, mikä ero lähettimellä ja vastaanottimella?
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä on enemmän vuokratalojen kuin as oy-talojen katoilla? Osaako joku vastata.
Netissä kovin vähän tietoa koko asiasta.
Mistä sä tiedät, mikä talo on vuokra-, mikä omistusasuntotalo, ja oletko tehnyt kovinkin laajan tutkinnan? Eipäilen, ettet.
Tiedän aika tarkalleen kotikaupunkini vuokratalot. Ihan siitäkin syystä kun olen etsinyt itselleni vuokra-asuntoa ja selannut näitä firmojen nettisivuja.
Ei se nyt niin vaikeaa ole!
Vierailija kirjoitti:
Irlannissa on jopa katulampuissa jotain, Mark Steele puhuu niistä ja tukiasemista, viimeksi Rumblessa Maria Zeee kanavalla - ehkä enemmän muuta asiaa tässä videossa. Britanniassa on joku laserkasvotunnistin kadulla, jossa on myös jotain ongelmia autoilijalle tai kävelijälle. Suurinosa asukkaista tai koulut voisi hyväksyä tukiasemat, eli niiltä kysyminen ei toisi parille asukkaalle ehkä oikeutta. Ellei kaikki ihmiset ole asiaa tutkivia ja ei hyväksy kaikkea. Ja joku voisi maksaa taloyhtiölle sitten että ota ota se.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele kun olet vaikka jossain bussissa, minkälainen mikroaaltouuni se on kun kaikilla on 5G puhelimet, nii
Keskustan ja bussin jälkeen voi olla lennokas olo. :D
Meillä kotona ei käytetä 5g-yhteyttä. Kun ostin uuden laitteen, ei otettu wifin vaihtoehdoista 5g:tä vaan 4g:llä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irlannissa on jopa katulampuissa jotain, Mark Steele puhuu niistä ja tukiasemista, viimeksi Rumblessa Maria Zeee kanavalla - ehkä enemmän muuta asiaa tässä videossa. Britanniassa on joku laserkasvotunnistin kadulla, jossa on myös jotain ongelmia autoilijalle tai kävelijälle. Suurinosa asukkaista tai koulut voisi hyväksyä tukiasemat, eli niiltä kysyminen ei toisi parille asukkaalle ehkä oikeutta. Ellei kaikki ihmiset ole asiaa tutkivia ja ei hyväksy kaikkea. Ja joku voisi maksaa taloyhtiölle sitten että ota ota se.
Kerrotaanko näistä paikallisille ihmisille? Että by the way laitamme nyt tälle ja tälle streetille täällä Liverpoolissa tällaiset laserkasvotunnistimet?
5G:n kantama on lyhyempi verrattuna aiempiin teknologioihin. Siksi tukiasemia täytyy asentaa vähääkään isommissa taajamissa asutuksen keskelle.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä lähde mukaan mihinkään älyttömyyksiin ja olen hyvin järkevä ihminen. Uutiset katson tehden omat mielipiteet asioista.
Mutta täytyy myöntää että olen jotenkin harvinaisen epäilevä tämä 5g-asian kanssa. En lähde mihinkään siru, ko***a ym foliohattuiluihin nyt!
Vaan olen huomannut muutaman viime vuoden aikana kuinka oloni on muuttunut. Olen jotenkin "masentuneempi", minulla on sydämen "rytmihäiriöt" lisääntyneet huomattavasti, olo on joten sumuisa ja lähimuisti pätkii välillä.
Olen vasta 47v. Mutta asun lähellä suurta mastoa jossa näitä virityksiä näkyy olevan.
Onko muut huomanneet tällaista itsessänne?
Oletko kuullut vaihdevuosista? Ne tulee myös miehille. Oireesi muuten sopivat koronan jälkioireisiin.
Tämän 5G tekniikan vuoksi hinnat on noussu. Nousee edelleen kun tulee 6G.
En haluaisi asua asunnossa jonka yläpuolella on 5g-antenni. Aikaisemminhan ei rakennettu mielellään edes suurten sähköjohtojen lähelle.