Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri väittää että SuPon turvallisuusselvityksessä syynätään läpi kaikki sometilit

Vierailija
23.08.2024 |

Siis ihan kaikki, jopa anonyymit nettikirjoittelut. :D Jotenkin nyt epäilen, eikö noissa katsota lähinnä rikosrekisteri ja se että et ole naimisissa tai muuten kytköksissä ulkomaihin/ulkomaalaisiin. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsotaan. Kaikki postailu mikä on lähtöisin sun iipparista tai laitteista. Eli ei olisi kannattanut trollailla netissä. 

Vierailija
2/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö sulle suppea vai laaja? Suppea on tuo mistä puhut. En tiedä mitä laajaan sisältyy mutta maalaisjärjellä ajateltuna siihen kuuluisi kaikki tuollainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi mulle että anonyymit vauvapalstan kirjoituksetkin tarkastetaan.

Vierailija
4/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palstailen tästä syystä vain kirjaston koneella.

Vierailija
5/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin vauvapalstan viestit syynätään tarkkaan.

Vierailija
6/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen puoliso ei haittaa. Mutta jos sinun puolison lähisukulainen on vaikkapa töissä vieraan maan valtiolle, niin sitten haittaa vähän.

Vierailija
7/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsovat mm. vauvapalstalta onko tullut töpeksittyä.

Vierailija
8/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsota nettikirjoittelua. Jos katsotaan niin se pitäisi ilmaista selkeästi siinä suostumislomakkeessa mihin laitat nimesi ennen hyväksymistä.

Äly hoi. Ei me asuta missään banaanivaltiossa

Vierailija
9/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla töpeksittyä? Pitää kirjoittaa poliittisesti oikeaoppisesti?

Vierailija
10/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi mulle että anonyymit vauvapalstan kirjoituksetkin tarkastetaan.

Kyllä. Nämä tulostetaan ja siitä paperiversiosta sinisellä alleviivaustussilla merkitään kaikki epäilyttävä. Varsinkin kaikki sensuurin jääneet viestit syynätään kolmen hengen voimin. (Pappi, poliisi sekä woke-analyytikko)

Vierailija
11/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katsota nettikirjoittelua. Jos katsotaan niin se pitäisi ilmaista selkeästi siinä suostumislomakkeessa mihin laitat nimesi ennen hyväksymistä.

Joo, ei taida riittää perusteet tutkia, mistä IP-osoitteesta tietty henkilö kirjoittelee (jotta saisi tietää, mitä kirjoittaa anonyymeille keskustelupalstoille) tai crackata vaikkapa yksityisiä sometilejä auki.

Vierailija
12/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla töpeksittyä? Pitää kirjoittaa poliittisesti oikeaoppisesti?

Lasketaan bannien lukumäärät ja niistä saa virhepisteitä. Samoin kaikki alapeukut rokottavat lopputulosta. 

Vierailija
13/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppeassa ja perusmuotoisessa turvallisuusselvityksessä katsotaan vain nuo muutamat jutut rikosrekisteri yms. Laaja selvitys onkin sitten jo ihan eri, mutta se tehdään vain harvoille ja valituille. Tuskinpa kuulut tuohon porukkaan

Vierailija
14/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa näy, jos henkilöstä on esimerkiksi tehty rikosilmoitus, muuttanut monta kertaa lyhyen ajan sisällä ja eronnut monta kertaa? Näiden perusteella siis profiloidaan epävakaaksi ja näin ollen epäluotettaviksi.

Vierailija
15/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu niin ei tarvitse minua kutsua töihin, en olisi halunnutkaan=)

Vierailija
16/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katsotaan. Kaikki postailu mikä on lähtöisin sun iipparista tai laitteista. Eli ei olisi kannattanut trollailla netissä. 

Ai jaa, no minä olen ainakin päässyt töihin.

Tosin jos täältä katsoo jonkun viestin, niin se vaatii oikeuden päätöksen, kun ip-osoite tieto on vain tele operaattorilla. Modeilla on vain viestin tunnistetiedot.

Vierailija
17/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noissa näy, jos henkilöstä on esimerkiksi tehty rikosilmoitus, muuttanut monta kertaa lyhyen ajan sisällä ja eronnut monta kertaa? Näiden perusteella siis profiloidaan epävakaaksi ja näin ollen epäluotettaviksi.

Pitäkööt tunkkinsa. Kieltäytyisin muutenkin jos alkaisivat tunkemaan jotain hämärää työtä minulle.

Vierailija
18/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täältä tutkitaan joku viesti niin se vaatii oikeuden päätöksen ensin. IP-tiedot on vain teleoperaattorilla ja ne on vaitiolovelvollisia eli tarvitsee oikeuden päätöksen ensin.

Vierailija
19/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei taida riittää perusteet tutkia, mistä IP-osoitteesta tietty henkilö kirjoittelee (jotta saisi tietää, mitä kirjoittaa anonyymeille keskustelupalstoille) tai crackata vaikkapa yksityisiä sometilejä auki.

Avatkaa vaan auki niin toivottavasti selkenee vihdoinkin  ettei minulle kannata mitään töitä tunkea=)

Vierailija
20/36 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täältä tutkitaan joku viesti niin se vaatii oikeuden päätöksen ensin. IP-tiedot on vain teleoperaattorilla ja ne on vaitiolovelvollisia eli tarvitsee oikeuden päätöksen ensin.

Lisäksi jos kirjoittaa puhelimella niin se vaihtaa ip-osoitetta aina tietyin väliajoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi