Mä kerron mitä mä opin uskonnollisista ihmisistä, ja niistä ketkä uskovat ulkoisiin voimiin, kun mä tein mun sisäistä henkistä matkaa
Mulla oli sellanen about vuoden mittanen aika iso reissu minkä mä suoritin.. Mä tein samalla omaa henkistä kasvua ja matkaa kokoajan. Mä työstin itseä henkisesti ja fyysisesti, etin tietoa paljon ja tein kaikenmaailman asioita laidasta laitaan.
Mä aloin syvemmin myös tutustumaan netissä näihin henkisiin asioihin, tutkailin laidasta laitaan.
Mun tie vei hyvin nopeasti videoiden ja ihmisten pariin, ketkä saa sut ekana uskomaan, että sä olet erityinen, ne toistaa aika paljon myös henkisiä asioita, samoja siis mitä sä itse mietit ja käyt läpi, sen takia sä samaistut niihin samantien.
Mutta sitteku sä hetken oot siinä, niin sä tajuat sen, että nää ihmiset yrittää vaan vetää sua mukaan sellaseen uskonnolliseen höpönlöpöön, missä sa vaan kokoajan rukoilet joltain ulkopuoliselta Jumalalta jotain apuja ja tunnet itses eirtyiseks ja samalla ne aivopesee sua normaalien ihmisten kimppuun, ne alkaa tykittää suhun kaikkia hyökkäämis tarinoitaan, että kaikki yrittää jotenkin satuttaa sua ja vahingoittaa ja kaikki on sun vihollisia ja ties mitä. Kokoajan joku "Punoo juoniaan" sun selän takana ja yrittää "saada sut" ja ties mitä.
Ne siis käänty tosi nopee siitä normaalista henkisyydestä sellaseen uskonnolliseen lahkoon, missä fanaattiset ihmiset EDELLEEN sotii toisia ihmisiä vastaan. Nyt se leiri on vaan muuttunut. Niillä on edelleen se sotimisen ja väittelyn ja riitelemisen energia, eli ne ei oo oikeesti edes henkisiä ihmisiä, ne vaan esittäää, ne on fanaatikkoja.
Olkaa tarkkoina näiden asioiden kanssa.
Henkisyys ei ole sama asia kuin fanaattinen uskonnollisuus. Henkisyydessä ihminen ei sitoudu mihinkään porukoihin ja jatka sitä alemman värähtelyn toimintaa, henkinen ihminen kasvaa kokoajan sisältä, eikä ole fanaattinen.
Henkisiä ihmisiä on paljon Suomessa, hienoja ihmisiä. Kattokaa vaan tarkkaa, ettei ne oo sitä porukkaa mikä sotii edelleen toisten ihmisten kanssa. Sillon sä olet väärässä porukassa.
<3
Kommentit (2)
Mihin lahkoon tai uskontokuntaan mahdoit liittyä, että tietäisivät muut olla varuillaan?
Joo, kannattaa varoa henkisyyttä. Minusta tuntuu nykyään että tekee mieli oksentaa kun kuulee koko sanan. Sama uushenkisyys 🤮