Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin tapailunaisen

Vierailija
22.08.2024 |

joka antaa panna 50 eurolla. Hyvä kroppa?

muelestän hyvä diili, ei mene aikaa lirkutteluun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö ressu joudut maksamaan?

Minä olen tapaillut erästä miestä pian neljä vuotta, eikä meidän välillä vaihdeta rahaa.  Meillä on sovittu että mitään sitoumuksia ei ole. Mustasukkaisuutta ei ole, eikä kyttäilyä tai tenttaamista. Kumpikin on vapaa ja saa tavata tai olla tapaamatta myös muita.

Meillä on aina hauskaa  kun tavataan. Keksitään jotain mukavaa tekemistä esim. vaikka risteily tai festarit tai sitten  ihan vain uimarantareissu ja sen jälkeen jomman kumman kotiin kokkaamaan jotain hyvää ja vietetään ilta ja vaikka yökin yhdessä. 

Poimitaan ns. rusinat pullasta.  Kumpikaan ei sekaannu toisen talouteen eikä kodinhoitoon.  Kummallakin omat ystävät ja omat harrastukset ja menot, vain nämä yhdessä sovitut tapaamiset on sovittuja. 

Tämä on mielestäni paras tapa jakaa yhteistä aikaa. Itselleni vapaus on elintärkeää ja tuntuu olevan miehellekin. Tuskin tähän muuten olisi alkanutkaan.  Olen aina tiennyt että lapsia en halua enkä minkäänlaista sitoumusta.  Rakastan olla rauhassa omassa kodissani tai lähteä reissuun tai mitä milloinkin.  Ei vääntöä eikä turhaa napotusta mistään. 

Vierailija
2/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali parisuhde maksaa miehelle enemmän kuin 50 e per pano.

Eli hyvä kauppa. Ei tartte järjestää mitään kivaa ja aikaa säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tapaillut erästä miestä pian neljä vuotta, eikä meidän välillä vaihdeta rahaa.  Meillä on sovittu että mitään sitoumuksia ei ole. Mustasukkaisuutta ei ole, eikä kyttäilyä tai tenttaamista. Kumpikin on vapaa ja saa tavata tai olla tapaamatta myös muita.

Meillä on aina hauskaa  kun tavataan. Keksitään jotain mukavaa tekemistä esim. vaikka risteily tai festarit tai sitten  ihan vain uimarantareissu ja sen jälkeen jomman kumman kotiin kokkaamaan jotain hyvää ja vietetään ilta ja vaikka yökin yhdessä. 

Poimitaan ns. rusinat pullasta.  Kumpikaan ei sekaannu toisen talouteen eikä kodinhoitoon.  Kummallakin omat ystävät ja omat harrastukset ja menot, vain nämä yhdessä sovitut tapaamiset on sovittuja. 

Tämä on mielestäni paras tapa jakaa yhteistä aikaa. Itselleni vapaus on elintärkeää ja tuntuu olevan miehellekin. Tuskin tähän muuten

Kyllä sitä miestä vituttaa maksaa sun risteilyt yms. hilppeet.

4/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielestäni paras tapa jakaa yhteistä aikaa. Itselleni vapaus on elintärkeää ja tuntuu olevan miehellekin. Tuskin tähän muuten

Kuulostaa kivalta!

Vierailija
5/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielestäni paras tapa jakaa yhteistä aikaa. Itselleni vapaus on elintärkeää

Kyllä sitä miestä vituttaa maksaa sun risteilyt yms. hilppeet.

:D :D ketähän tässä vituttaa!?  Kuten  sanoin, kumpikaan ei sekaannut  toisen talouteen eikä elämään, kumpikin on vapaa. Koko suhde jos sitä sellaiseski voi sanoa perustuu täydelliseen vapaaehtoisuteen. Muita saa tavata,  mitään odotuksia ei toinen toisillemme aseteta.  Kumpikin on täysin vapaa milloin tahansa kävellä toisen elämästä, emme ole topisillemme velkaa mitään.  Jos mies haluaa ostaa minulle jotain, se on hänen ihan oma tahtonsa, samoin jos minä hänelle jotain.  

Sanoin jo, että vapaus on itselleni elintärkeää.  Samoin riippumattomuus. Se sisältää myös taloudellisen riippumattomuuden. En halua  olla kenellekään mitään velkaa ja sille se tuntuisi jos hän alkaisi minulle jotain kustantamaan.

Ymmärrän että hyvin monia miehiä vituttaa se että nainen voi ja haluaa elää näin.  On kuitenkin miehiä jotka haluavat samaa,  oma elämä erikseen ja sitten tapailut ja hauskanpito erikseen. Niitä ei sotketa toisiinsa, silloinhan koko juttu on pilalla.