Purra aloittanut säästöt omassa ministeriössään: Turhaa väkeä pihalle, kahvit ja pikkujoulut pois
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Riikka on kyllä humoristille lahja joka antaa antamistaan.
Tahaton komiikka on sitä parasta. Siksi seuraan Jani Mäkelää twitterissä.
Klingelingeklingelinge, heute ist ein schöner Tag, klingelingeklingelinge, heute ist Freitag!
Vierailija kirjoitti:
Klingelingeklingelinge, heute ist ein schöner Tag, klingelingeklingelinge, heute ist Freitag!
"Klingelingeklingelinge, joulujuhlat on peruttu. Ystävällisin terveisin, Riikka Purra."
I hate that bitch so much! I didn't vote for her, that's why I have a right to criticize her.
Riikka P. on meitin oma Ceaușescu: Suomi säästetään miltei hengiltä, jotta saadaan maksettua ulkomaanvelkoja.
Vierailija kirjoitti:
Riikka P. on meitin oma Ceaușescu: Suomi säästetään miltei hengiltä, jotta saadaan maksettua ulkomaanvelkoja.
HUS heittää pellolle melkein 1 000 sosiaali- ja terveysalan työntekijää, asiakasmaksut voivat nousta nopa 50 pinnaa jne. Yksityinen alkaa olla kohta edullisempi kuin julkinen. Vähävaraisen ei parane sairastua.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupuuhastelua, jolla ei juurikaan suurempaa vaikutusta parempaan suuntaan.
Mistä leikkaisit valtiovarainministeriössä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUS heittää pellolle melkein 1 000 sosiaali- ja terveysalan työntekijää, asiakasmaksut voivat nousta nopa 50 pinnaa jne. Yksityinen alkaa olla kohta edullisempi kuin julkinen. Vähävaraisen ei parane sairastua.
Aloitan laskemisen: 5, 4, 3 ... "Kaikki on Sanna Marinin ja hänen hallituksensa syytä. Aivan kaikki." (Riikka Purra ja Petteri Orpo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras valtiovarainministeri sitten Viinasen.
Viinanen pitkitti lamaa ja aiheutti suuret tuhot. Purra tekee saman.
Mitä tekisit itse? Mitä olisit tehnyt Viinasena?
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä millään ei ole mitään vaikutusta mihinkään? Jos taas kakkukahveja pidettäisiin, valittaisit siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Velkoja, mitä edellinen katastrofihallitus otti mielin määrin ja jakeli kaikille kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä leikkaisit valtiovarainministeriössä itse?
Noin 200 finanssi- ja hallitusneuvosta voisi potkia pois ilman, että näkyy missään.
Vierailija kirjoitti:
Edellisistä pikkujouluista kuitenkin syntyi kohu eli niin tai näin aina väärinpäin. Pienistä puroista syntyy iso virta eli jokaisen julkisen puolen toimijan pitäisikin perata omasta toiminnastaan turhia rönsyjä pois.
Vierailija kirjoitti:
Ministeriö säästää kahvien poistolla rahaa ehkä 0,0000001 %. Sen sijaan viihtyvyys työssä laskee kymmeniä prosentteja.
Mene yksityiselle sektorille töihin jos et julkisella viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sairastun vakavasti, minulla on kyllä keinot lähteä täältä. En hakeudu minkäänlaisiin hoitoihin. Kukaan ei ole korvaamaton, en varsinkaan minä. Enkä halua muutenkaan elää ikuisesti. Maailman meno on muuttumassa koko ajan entistäkin hullummaksi.
Ei kasariluvulla ollut tällaisia sote-ongelmia.
Hienoa, ministeriön työntekijöiltä lähtee kahvit. Kansa kadulle hurraamaan.
Purra tekee näin vain pientä pintaremonttia. Puuhastelua pienillä asioilla, merkitys 0. Voisivat yhtä hyvin puolittaa pullansa, siitä saatu hyöty olisi yhtä merkittävää.
"Anteeksi, mutta minä olen nyt kovasti yllättynyt tällaisesta kritiikistä." (Petteri Orpo)