Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyinen naiseni näkee tapaamiseni exän kanssa uhaksi?

Vierailija
22.08.2024 |

Onko vain mustankipeä? En ymmärrä, koska olen periaatteessa lopettanut suhteen exäni kanssa. Haluan häntä kivan merkeissä muutaman kerran kuukaudessa tavata naiseni TYÖAJALLA eli ei ole pois meidän yhteisestä ajasta. En tee exäni kanssa mitään kummempaa, yksityiskohtia en kuitenkaan kerro. Luottamusta joko on tai ei! 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PeriAatteessa lopettanut?

Vierailija
2/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan merkeissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni panee exää.  

Vierailija
4/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni panee exää.  

Tuotahan se monesti on. En ota kantaa, että onko hyvä vai huono asia.

Vierailija
5/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säähän voi tavata sun eksää kivan merkeissä jos haluat, mutta ei sun nyksän tarvi sitä kattella jos ei tykkää. Ne on niitä kompromisseja katsos. 

Vierailija
6/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis aikomustakaan sitoutua nykyiseen.

Vierailija
7/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sun sekoilut. Seuraava.

Vierailija
8/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä exänpanijoita on näkynyt jo jonoksi asti. Kun uusi suhde ei lähdekkään lentoon (kun exä menee kaiken edelle) niin palataan exän kainaloon.

Vierailija
9/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt niinkään sanoisi. Haluan olla ensin varma. Taisteleeko hän oli rakkaudestani? En ole mikään helppo saalis!

AP

Vierailija
10/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt niinkään sanoisi. Haluan olla ensin varma. Taisteleeko hän oli rakkaudestani? En ole mikään helppo saalis!

AP

Toivottavasti jättää sinut. Tuollainen "rakkaudesta taisteleminen" on lapsellista ja tarkoittaa ettei nainen merkitse sinulle pätkän vertaa, kunhan vaan pidät hauskaa.

Vierailija
11/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suhde se jatkossa on jos täytyy alussa taistella toisen rakkaudesta? Jatkossa näitä taisteluita tulee varmaan olemaan myös kaiken aikaa tasaiseen tahtiin. 

Ei rakkaussuhde ole mikään taistelutanner. Olet itsekäs vai annatko uuden naisen myös tapailla exäänsä kivan merkeissä? 

Vierailija
12/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Toivottavasti jättää sinut. Tuollainen "rakkaudesta taisteleminen" on lapsellista ja tarkoittaa ettei nainen merkitse sinulle pätkän vertaa, kunhan vaan pidät hauskaa.

Typerä ja lapsellinen kommentti. Olen kimpale kultaa ja tiedän sen. Minusta kannattaa taistella.

AP

Vierailija
13/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ole ensimmäistäkään naista. Ei entistä eikä nykyistä. Kunhan trollaa että tuntee ittensä kerrankin mieheksi. 

Vierailija
14/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suhde se jatkossa on jos täytyy alussa taistella toisen rakkaudesta? Jatkossa näitä taisteluita tulee varmaan olemaan myös kaiken aikaa tasaiseen tahtiin. 

Ei rakkaussuhde ole mikään taistelutanner. Olet itsekäs vai annatko uuden naisen myös tapailla exäänsä kivan merkeissä? 

Olen jonkin verran nykyisen naiseni tasoa yläpuolella. Mistäs minä vielä tiedän, onko hän vain golf digger joka luuli saaneensa kultakimpaleen? 

AP

Vierailija
15/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
16/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen syntyneiden ongelmia nämä tämmöiset

Vierailija
17/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jonkin verran nykyisen naiseni tasoa yläpuolella. Mistäs minä vielä tiedän, onko hän vain golf digger joka luuli saaneensa kultakimpaleen? 

AP

Golf digger 🤣

Vierailija
18/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Golf digger 🤣

Joku huippugolffarinainen hermostui, kun miehet halusivat seurustella hänen kanssaan pelkästään oppiakseen golffia ilmaiseksi

Vierailija
19/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden exien kanssa ei olla missään tekemisissä, yhtä ainoaa poikkeusta lukuun ottamatta. Se poikkeus on, jos on yhteinen huollettava. Huollettava tarkoittaa samaa kuin alaikäinen yhteinen lapsi.

Muuten niiden kanssa ei veljeillä. Sitä se sana Exä juuri tarkoittaa. 

Tai sitten se juttu ei olekaan vielä ohi. Jolloin on aivan luonnollista, että se Nyksä vetää johtopäätökset, ja lähtee kalppimaan. 

Vierailija
20/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen sanonut miehelleni että hän on joko mun kanssa tai sitten muiden kanssa. Ei ole olemassa sekä että. En ole mustasukkainen. En vaan jaksa sukupuolitauteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi