Miksi deittailun alussa toisen ollessa samassa asunnossa paskalla käyminen on noloa?
Kommentit (50)
"Parempi ulkona kuin sisällä." sanoo vanha kansa suolta helpotettuaan. Jotta mitä siitä turhaan häpeämään.
Minusta se on kiusallista pitkässäkin suhteessa. Yritän ajoittaa homman niin, että puoliso on poissa kotoa tai nukkuu. Enkä kuuntele mielellään muidenkaan vessaääniä vaikken tätä tietysti koskaan kenellekään elävässä elämässä kerrokaan, kun siellä vessassa on kuitenkin pakko käydä. Tulee ehkä kotikasvatuksesta - meillä kaikki suolentoimintaan liittyvä oli yksityisasia.
Se on aina yhtä noloa ja kiusallista.
Hävettää kun ei ole rohkeutta kysyä lupaa paskantaa selälle.
Kyllä se pitää pystyä peittämään vähintään viisi vuotta. Ei prinssit tai prinsessatkaan pasko saduissa.
Asuntoon paskominen on noloa, kannattaa paskoa vessassa.
Itse olen jo toistakymmentä vuotta ollut parisuhteessani ja sinä aikana sairastunut suolistosairauteen. Viimeksi siis sinkkuna ollessa jos iski paskahätä uuden deitin läsnäollessa, sitä vaan pidätti. Ei tarvinnut ikinä murehtia mitä sitten jos iskeekin hätä. Toista se olisi nykyään jos pitäisi sinkkuilla, vatsa saattaa yhtäkkiä mennä aivan sekaisin ja silloin pitää päästä vessaan heti tai on löysät housussa. Että mua ei todellakaan enää voisi kukaan viedä deitille ravintolaan ja enpä mielelläni yökyläänkään menisi. Mä eläisin sitten vaan mun kissojen kanssa ja unohtaisin miehet.
Ihastukset eivät pasko tai piere.
Miehet harvemmin häpeävät paskomista, se on naisten ongelma. Kannattaa siis käydä heti miehen jälkeen, niin haju menee hänen piikkiinsä.
Tilanne on nolo vain muumitalossa, koska siellä ei ole vessaa.
Varo siis naisia, joilla on vaalea otsis ja nilkkarengas.
Kun Nainen käy vessassa kipitän heti perään nuuhkimaan. Kipitikipi.
Jos olisin sinkku ja hakisin deittiseuraa, niin lisäisin ilmoitukseen, että odotan sinun uskaltavan käydä paskalla vaikka sitten peräfanfaarin kera. Se vain on ironista, että jos oikeasti laittaisi noin, niin se karkottaisi monta ehdokasta. Jäljelle jäisi todennäköisesti vain ne vasun pohjimmaiset, jotka ihastuu siihen kun uskaltaa avoimesti heittää paskantamisesta läppää.
Vierailija kirjoitti:
Kun Nainen käy vessassa kipitän heti perään nuuhkimaan. Kipitikipi.
Olisitpa tänään mennyt työpaikkani vessaan nuuhkimaan, siellä on ennen minua tehty kyllä niin pahat hajut että harvoin haistaa sellaista.
Ja tympeintä on, jos pitäs ruveta touhuilemaan, mutta ei oo käyny paskalla.
Ennen oli kunnollista, kun kaikki kävivät pihan perällä puuceessä haisemassa. Miksi nuo toiminnot on tuotu asuintiloihin?
Se on hirveää, inhottavaa, iljettävää, sietämätöntä, kuvottavaa, kauheaa, vihattavaa ja epämieluisaa. 💩