Kokemuksia kirkon keskusteluavusta?
Kirkko tarjoaa mahdollisuuden ilmaiseen keskusteluapuun, jossa ei puhuta lainkaan uskonnosta jos avun hakija ei itse halua sitä. Onko kukaan täällä kokeillut sitä? Millaisiin asioihin hait keskusteluapua ja oliko siitä hyötyä? Olisi kiva kuulla kokemuksia, koska mulla on aika vaikea tilanne päällä ja mietin tätäkin yhtenä vaihtoehtona.
Kommentit (5)
Itsekin olen pohtinut tätä! Vastaanotto vaan sijaitsee ostoskeskuksessa ja minun tulisi varmasti terapiassa itkettää niin olisipa kiva navigoida sitten naama punaisena ja silmät turvoksissa ostoskeskuksen läpi kotiin..
Olen käynyt. Ei siitä apua ollut, mutta se ei ollut epämiellyttävää kokemuksena. Tosin ei minulle ole ollut psykologilla käymisestäkään mitään apua.
Kävin joskus juttelemassa opiskelijapapin kanssa. Pappi oli sympaattinen kuuntelija ja otti selvää, mistä voisin saada apua erinäisiin käytännön asioihin. Iso plussa siitä, että pelkkä etunimi riitti asiointiin eikä käynneistä jäänyt mitään pysyviä merkintöjä mihinkään.
Kirkolla on tuhansia työntekijöitä. Kokemukset riippuvat varmasti siitä, millainen työntekijä sattuu kohdalle.