Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet.Tapaatte aikuisen naisen, yli 25-vuotiaan, joka vaikuttaa kokemattomalta. Miten suhtaudutte?

Vierailija
22.08.2024 |

Tapaamani nainen oli 27-vuotias ja täysin kokematon. Hän oli vielä neitsyt. Rakastui hänen viettomuuteensa: tapaansa puhua lapsenomaisesti ja käyttäytymiseensä seksitilanteissa. Oli suorastaan taianomaista työntää kalu hänen sisäänsä. En ole pystynyt unohtamaan tätä naista vaikka olen tavannut hänen jälkeensä monia naisia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa naiseen josta sain tietää jälkeen päin että hän oli saanut ensi kertaa miestä 33 vuotiaana. Me olimme silloin päälle neljäkymppisiä. Ei siinä, hyvinhän tuo oli oppinut, mitä nyt ei oikein parisuhde ihminen ollut.

Vierailija
2/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuossa iässä, noin vuoden vanhempana, melkoisen kokematon ja niin oli tapaamani nainenkin, vuoden tai pari nuorempi.

Hyvinhän tuo silti meni, kun sittemminkin on seksi maistunut molemmille ihan mukavasti aina sieltä ysärin puolivälin tienoilta, jolloin nuo kaksi kokematonta sekstailemaan päätyivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut 24-vuotiaan pitkähiuksisen seksikkään tytön. Hän on sanonut, että antaa ensimmäisen kerran vasta kun on aviossa. Kaluni seioo, kun ajattelenkin häntä, mutta en haluaisi vielä avioon. Miten toimia?

Vierailija
4/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next!

Vierailija
5/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain uskonnoissa kehoitetaan naista antamaan vasta hääyönä. Esiaviollinen seksi on syntiä.

Vierailija
6/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tuossa iässä, noin vuoden vanhempana, melkoisen kokematon ja niin oli tapaamani nainenkin, vuoden tai pari nuorempi.

Hyvinhän tuo silti meni, kun sittemminkin on seksi maistunut molemmille ihan mukavasti aina sieltä ysärin puolivälin tienoilta, jolloin nuo kaksi kokematonta sekstailemaan päätyivät.

Tämä on kuin jonkun muun kuin sinun kirjoittamasi. Vai kuka olet? Ysärin puoliväli vaan ei stemmaa. Ja tässä ei tiedetä naisen oikeaa ikää eli vähän sinnepäin vaikka suhde jatkunut. Uskonko tämän kirjoitukses?. Itse olin melkein neljä vuotta nuorempi ja minä se kokematon olin. Kamala sanoa, mutta olin menettänyt neitsyyteni hirveässä raiskauksessa josta tuli sairaalakeikka. Minut sitten vaihdettiin toiseen naiseen ja siis johonkin vähän vanhempaan. Jos hän ei ollut kokeneempi niin ainakin ammattinsa puolesta oli. Minäkin olin noihin aikoihin opiskelijana tehnyt sairaalassa töitä ja siellä oli nuori miespotilas jolla seisoi heti kun näki minut tulevan ovella jotain sain häneltä täyden porttikiellon. Ikäsesi mies kyllä oli aika kokematon eikä edes pälkähtänyt hänen päähänsä että joku pikkutyttö voisi heti pamahtaa raskaaksi. Nykypäivänä tuskin kävisi laatuun. Se olisi ollut pakkoavioliittotilanne noihin aikoihin!

Vierailija
7/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin niin, kuin et esiteinistä lähtien raastavaa ja kuluttavaa elämää autojen takapenkeillä, epämääräsissä porukoissa aineiden voimalla. Ihmisraatoja jo täysikäistyessään.

Vierailija
8/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut 24-vuotiaan pitkähiuksisen seksikkään tytön. Hän on sanonut, että antaa ensimmäisen kerran vasta kun on aviossa. Kaluni seioo, kun ajattelenkin häntä, mutta en haluaisi vielä avioon. Miten toimia?

Sulla on muutama vaihtoehto:

1. Älä ajattele häntä.

2. Jos kuitenkin ajattelet, vedä handuun.

3. Mene avioon. Jos hän siis sinut huolii.

Vierailija
9/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin niin, kuin et esiteinistä lähtien raastavaa ja kuluttavaa elämää autojen takapenkeillä, epämääräsissä porukoissa aineiden voimalla. Ihmisraatoja jo täysikäistyessään.

Onpa yksioikoista ajattelua. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Koko harmaan skaala siinä mustan ja valkean välissä. Tai ehkä mieluummin sateenkaaren kirjo.

Vierailija
10/26 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla ei mene noin dramaattisesti. Nuoret etsii itseään, seurustelee, kokee pettymyksiä, ja sitten jos hyvä tuuri käy, löytävät lopulta sen sopivan kumppanin. Kuka aiemmin, kuka myöhemmin. Ei tarvi mennä pahimpien pohjamutien kautta, ja aika harva meneekään.

Vierailija
11/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttainen vaimoni oli 27 wee mennessämme naimisiin, yhdyntää kokematon. Ei hänessä ollut mitään vikaa. Mies

Vierailija
12/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin jonkun muun kuin sinun kirjoittamasi. Vai kuka olet? Ysärin puoliväli vaan ei stemmaa. Ja tässä ei tiedetä naisen oikeaa ikää eli vähän sinnepäin vaikka suhde jatkunut. Uskonko tämän kirjoitukses?.

No uskot tai et, niin kuvailemistasi tapahtumista ei ole kyse. Tarkka ikä tietysti on tiedossa, ollaanhan tässä kohta 30 vuotta yhdessä oltu, mutta ei tähän nyt liian tarkkoja tuntomerkkejä tarvitse laittaa. Lapsiakin siunaantui sitten ajallaan ja toivotusti.

Vierailija
13/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella kiinnostuksella. 25v ehkä hitusen nuori itselleni, käytännössä olen huomannut että 28+ reagoi huomattavasti suopeammin minua kohtaan.

Vierailija
14/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetele käteen!

Vierailija
15/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaisin opettaa!

Vierailija
16/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut monia kokemattomia miehiä. 

Jotkut ketkä eläneet ilman seksuaalista kanssakäymistä vuosikymmenet, eivät sitä kaipaa muutenkaan.

Tai sitten on jotain vialla. 

Neitsyiden ihannointi käsittämätöntä, kun miehet p*nevat ympäriinsä minkä kerkiävät. 

Vierailija
17/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana painaa jotain kokematonta, nykyään kaikki jotain jakorasioita, tai vähintään jossain only-fanssissa tyydyttävät itseään kurkuilla!

Ei todellakaan ole jakorasioita kaikki naiset. Miehet ovat monesti l*tkia. Ja mistä sä sen tiedät, oletko tilannut OF:n? Itsetyydytys ei vie neitsyyttä. Luultavasti sinäkin tumputat joka päivä. 

Vierailija
18/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni on 29 ja tietääkseni hän on kokematon. Hänestä oikein aistii viattomuuden ja kokemattomuuden mutta samalla uteliaisuuden ja hellyyden. En pysty edes kuvailemaan kuinka paljon haluan häntä ja kuinka kiihkeästi haluaisin jakaa elämäni hänen kanssaan.

Vierailija
19/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on miehen ihannetilanne, jos tuleva vaimo on neitsyt. Parempi, jos molemmat ovat.

Vierailija
20/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan runkkausta ja odota, korkeimman (3m)kruunun saat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä