Plantagen saneeraukseen
Ei mene kasvit enää kaupaksi .enkä yhtään. Ihmettele sitä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kasveja ja niissä oli ripsiäisiä ja oli niitä petopunkkejakin, mutta onneksi kasvit oli eristyksissä ja pääsin myrkyttäämään ne heti.
Tosi nerokasta. Miksi myrkytit, ne petopunkithan on syömässä niitä ripsiäisiä.
1-2 petopunkkia jää äkkiä häviölle noille itsesikiäville pirulaisille.
Yhden taistelun olen käynyt ripsiäisiä vastaan, silloin ne tuli Prisman peikonlehdestä.
Olipas karua katsottavaa nuo muutaman vuoden talousluvut. Fiksumpi olisi ajanut firman nurin jo ajat sitten.
Loppukeväästä tilasin sieltä välimerenkasveja, kun niitä kanta-asiakkaille alella mainostettiin. 12 tuotteesta taidettiin toimittaa kolme. Heillä ei ole tavaraa ja se on ongelma. Myös pitkät toimitusajat rasittavat, ne sivustolla ilmoitetut eivät päde. Aiemmassa tilauksessa tilasin tähkälaventeleja, minulle toimitettiin kirvaisia tupsulaventeleja. Eivät selvinneet ötökkäinvaasiosta, vaikka hoidin niitä asianmukaisesti. Olisi pitänyt tietysti reklamoida.
Hyvää firmassa on se, että toimittavat postitse, kun mikään heidän liikkeensä ei ole minun reittini varrella. Tosin toimitusmaksu varsin suolainen, enkä tiedä minkä mukaan se määritellään. Tuotteet tulisi varata asiakkaalle, kun ne on verkkokaupassa maksettu. On rasittavaa, että aina tilauksesta jää paljon pois. Ja lähetysnopeuteen tulisi laittaa resursseja. Tässä muutama syy, miksi omat tilaukseni sinne ovat harvenneet.
Toivottavasti ottavat vastaan lahjakortteja vielä??
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole lopettamassa toimintaa, vaan ehkä supistavat. Toimivat normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedotteessa lukee, että "toistaiseksi kaikki ketjun myymälät pysyvät auki". Mutta ilmeisesti supistavat myymäläverkkoa kustannussäästöjen saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Loppukeväästä tilasin sieltä välimerenkasveja, kun niitä kanta-asiakkaille alella mainostettiin. 12 tuotteesta taidettiin toimittaa kolme. Heillä ei ole tavaraa ja se on ongelma. Myös pitkät toimitusajat rasittavat, ne sivustolla ilmoitetut eivät päde. Aiemmassa tilauksessa tilasin tähkälaventeleja, minulle toimitettiin kirvaisia tupsulaventeleja. Eivät selvinneet ötökkäinvaasiosta, vaikka hoidin niitä asianmukaisesti. Olisi pitänyt tietysti reklamoida.
Hyvää firmassa on se, että toimittavat postitse, kun mikään heidän liikkeensä ei ole minun reittini varrella. Tosin toimitusmaksu varsin suolainen, enkä tiedä minkä mukaan se määritellään. Tuotteet tulisi varata asiakkaalle, kun ne on verkkokaupassa maksettu. On rasittavaa, että aina tilauksesta jää paljon pois. Ja lähetysnopeuteen tulisi laittaa resursseja. Tässä muutama syy, miksi omat tilaukseni sinne ovat harvenneet.
Mulla on myös ollut tuota ongelmaa, että toimitetusta tilauksesta on puuttunut kasveja, joita nettikaupan mukaan oli saatavilla. Miksi myydä jotain, mitä ei ole myytävänä?
Juu, kasvin voi poimia luonnosta ja viedä pottiin. Miksi maksaa sellaisesta?
Todella kallis kauppa. Olen pari kertaa myös etsinyt kivoja ruukkuja sieltä. Ihan nättejä on, mutta maksoi ihan maltaita. Taisi olla kaikki semmoiset kohtuu pienet 18e!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisenoikeus (ennen jokamiehen oikeudet) ei salli moista.
Vierailija kirjoitti:
Voikukan siemeniä voit kerätä ruukkuun istutettavaksi.
Ei ollut kallista, orkideat esim. prismassa x 3 kalliimpia kuin platagenissa.
Miksi täätä on muut plantagen keskustelut poistettu?
Plantagen menee konkurssiin. Tänään se on ollut uutisissa. Ei mitään saneerausta.
Petopunkit oli jo hävinneet taistelun