Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plantagen saneeraukseen

Vierailija
22.08.2024 |

Ei mene kasvit enää kaupaksi  .enkä yhtään. Ihmettele sitä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kasveja ja niissä oli ripsiäisiä ja oli niitä petopunkkejakin, mutta onneksi kasvit oli eristyksissä ja pääsin myrkyttäämään ne heti. 

Ei niitä petopunkkeja olis kannattanut myrkyttää.

Plantagenin kasveissa on usein sellainen petopunkkipussi, jonka tosin poistavat, kun kasvi lähtee kotiin.

Petopunkit oli jo hävinneet taistelun

Vierailija
22/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kasveja ja niissä oli ripsiäisiä ja oli niitä petopunkkejakin, mutta onneksi kasvit oli eristyksissä ja pääsin myrkyttäämään ne heti. 

Tosi nerokasta. Miksi myrkytit, ne petopunkithan on syömässä niitä ripsiäisiä.

1-2 petopunkkia jää äkkiä häviölle noille itsesikiäville pirulaisille. 

Yhden taistelun olen käynyt ripsiäisiä vastaan, silloin ne tuli Prisman peikonlehdestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas karua katsottavaa nuo muutaman vuoden talousluvut. Fiksumpi olisi ajanut firman nurin jo ajat sitten.

Vierailija
24/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukeväästä tilasin sieltä välimerenkasveja, kun niitä kanta-asiakkaille alella mainostettiin. 12 tuotteesta taidettiin toimittaa kolme. Heillä ei ole tavaraa ja se on ongelma. Myös pitkät toimitusajat rasittavat, ne sivustolla ilmoitetut eivät päde. Aiemmassa tilauksessa tilasin tähkälaventeleja, minulle toimitettiin kirvaisia tupsulaventeleja. Eivät selvinneet ötökkäinvaasiosta, vaikka hoidin niitä asianmukaisesti. Olisi pitänyt tietysti reklamoida.

Hyvää firmassa on se, että toimittavat postitse, kun mikään heidän liikkeensä ei ole minun reittini varrella. Tosin toimitusmaksu varsin suolainen, enkä tiedä minkä mukaan se määritellään. Tuotteet tulisi varata asiakkaalle, kun ne on verkkokaupassa maksettu. On rasittavaa, että aina tilauksesta jää paljon pois. Ja lähetysnopeuteen tulisi laittaa resursseja. Tässä muutama syy, miksi omat tilaukseni sinne ovat harvenneet.

Vierailija
25/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ottavat vastaan lahjakortteja vielä??

Vierailija
26/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole lopettamassa toimintaa, vaan ehkä supistavat. Toimivat normaalisti.

Vierailija
27/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedotteessa lukee, että "toistaiseksi kaikki ketjun myymälät pysyvät auki". Mutta ilmeisesti supistavat myymäläverkkoa kustannussäästöjen saamiseksi.

Vierailija
28/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppukeväästä tilasin sieltä välimerenkasveja, kun niitä kanta-asiakkaille alella mainostettiin. 12 tuotteesta taidettiin toimittaa kolme. Heillä ei ole tavaraa ja se on ongelma. Myös pitkät toimitusajat rasittavat, ne sivustolla ilmoitetut eivät päde. Aiemmassa tilauksessa tilasin tähkälaventeleja, minulle toimitettiin kirvaisia tupsulaventeleja. Eivät selvinneet ötökkäinvaasiosta, vaikka hoidin niitä asianmukaisesti. Olisi pitänyt tietysti reklamoida.

Hyvää firmassa on se, että toimittavat postitse, kun mikään heidän liikkeensä ei ole minun reittini varrella. Tosin toimitusmaksu varsin suolainen, enkä tiedä minkä mukaan se määritellään. Tuotteet tulisi varata asiakkaalle, kun ne on verkkokaupassa maksettu. On rasittavaa, että aina tilauksesta jää paljon pois. Ja lähetysnopeuteen tulisi laittaa resursseja. Tässä muutama syy, miksi omat tilaukseni sinne ovat harvenneet.

Mulla on myös ollut tuota ongelmaa, että toimitetusta tilauksesta on puuttunut kasveja, joita nettikaupan mukaan oli saatavilla. Miksi myydä jotain, mitä ei ole myytävänä?

Vierailija
29/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kasvin voi poimia luonnosta ja viedä pottiin. Miksi maksaa sellaisesta?

Vierailija
30/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kallis kauppa. Olen pari kertaa myös etsinyt kivoja ruukkuja sieltä. Ihan nättejä on, mutta maksoi ihan maltaita. Taisi olla kaikki semmoiset kohtuu pienet 18e! 

Vierailija
31/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisenoikeus (ennen jokamiehen oikeudet) ei salli moista.

Vierailija
32/34 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikukan siemeniä voit kerätä ruukkuun istutettavaksi.

Vierailija
33/34 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kallista, orkideat esim. prismassa x 3 kalliimpia kuin platagenissa.

Miksi täätä on muut plantagen keskustelut poistettu?

Vierailija
34/34 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantagen menee konkurssiin. Tänään se on ollut uutisissa. Ei mitään saneerausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan