Mitä miehet syö?
Keskikokoinen mieslajin edustaja tulee illaksi ja yöksi hoitoon. Minkälaista ravintoa tulisi tarjota?
Kommentit (52)
lihhoo,mitään ituhippien kotkotuksia on turha tarjota
Ruokaa. Ruokajuomaksi valitaan keskikalja. Lisäksi persut syövät sanansa, paitsi heil-huudahduksensa.
Riippuu minkä ikäinen mieslajin edustaja on
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies.
Esim. maggaraa ja piimää kynttilän valon luodessa tunnelmaa.
Anna lämmintä ja kosteaa piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu se nyt vähän muustakin. Minkä ikäinen mies hyvänsä voi olla esim. vegaani. Tai keliaakikko tai diebeetikko, joka heti vaikuttaa siihen mitä syö. Sanoisin ap, että fiksuinta olisi varmaan ihan kysyä siltä mieheltä, mitä ruokaa voisit laittaa.
Jos on kasvissyöjä, niin ituja. Jos ei niin sekaruokaa.
Ne syö barbaarimaisesti makkaraa ja juo kylmää olutta tuota jumalten nektariinia.
Lenkki- , lauantai- ja käristemakkaraa. Kaljaa.
Minulla on ollut jo pidempään hoidossa yksi. Lihaksikas ja komea yksilö. Ei syö lihaa eikä juo olutta ollenkaan.
Ikä? Tarjoaisin sushia ja vettä, jotta voisin tarkastaa osaako pöytäetiketin ja syödä puikoilla. 🍣🥢😁
Moni saattaa tykätä myös itämaisesta ruoasta. Kysy mieheltä! Minut hurmattiin aikanaan hirvikäristyksellä, josta on tullut mun lempiruoka, vaikka aiemmin olin kasvissyöjä.
N49
Vierailija kirjoitti:
Torttua
Torttua eli lettua, pimbslooraa pääruokana ja jälkkärinä saviruukkua eli pöllönsilmää.
Jos ei ole allergioita niin tavallista ruokaa. Mitä miettimistä tuossa on? Tee mitä sä syöt yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Sushi on aina hyvä! Wolttaat!
Ja sit toivotaan, että ko. mies ei ole kala-allergikko.
Torttua