Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spironolactone hiustenlähtöön

Vierailija
22.08.2024 |

Hei!

Ihotautilääkäri määräsi spironolactone- lääkkeen hiustenlähtöön. Nyt kaipaan kokemuksia auttoiko lääke muilla? Millä annostuksella syöt ja milloin huomasit auttaako lääke?  Itellä kyseessä naistyyppinen hiustenlähtö ja ikää vasta 38 vuotta. Kyllähän tää itsetuntoa syö kun hiuksia lähtee ja hiukset ohentuneet. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Minulle Spironolactonea määrättiin diureetiksi verenpainelääkkeen rinnalle. Olen käyttänyt sitä jo vuosia. Hiustenlähtöön se ei vaikuta.

Vierailija
2/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spirolla on monia käyttötarkoituksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseistä lääkettä määrätään myös hiustenlähtöön. On antiandrogeeni.

Vierailija
4/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi kaljuuntuminen 16-vuotiaana. Ole ap vaan iloinen että sait pitää normaalit hiukset noin pitkään. :/

Spironoa syönyt jotain 15v 100mg annoksella, samalla aloitettiin yhdistelmäpillerit. Kyllä seurantakäynnillä todettiin että tukistustestissä ei enää lähde tukkaa samalla tavalla mutta paha sanoa kummat pillerit auttoi enemmän. Nyt olen 36v ja pärjään vielä nippanappa ilman peruukkia.

Vierailija
5/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Spironolactone 25mg annostus diureettina.

Vierailija
6/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse apua hiusten lähtöön, näyttävät lähtevän ihan itsestään. 😁

Vierailija
7/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse apua hiusten lähtöön, näyttävät lähtevän ihan itsestään. 😁

🤣🤣🤣tänkjuuverimenimats🤣🤣🤣

Mää kyllä tykkään vauvapalstasta kun vaikka aloittaisi selaamisen murjottamalla niin heti kohta saa nauraa remakasti. 👍

Vierailija
8/8 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää ikävä vaiva ja syö itsetuntoa. Ite oon nyt vast viikon syöny ja toivon että jotain apua tästä lääkkeestä olisi. Ihotautilääkäri sanoi että mitä aikaisemmin aloittaa lääkkeen niin sitä parempi vaste. Noh, saapi nähdä ajan kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi