Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elää seksittömässä suhteessa???

Vierailija
22.08.2024 |

En ymmärrä, kuinka joillain voi olla suhde mutta ei seksiä? Miksi ihmiset, joilla ei ole seksiä viikkoihin ylipäätään ovat yhdessä? Meillä viikon tauko seksissä on jo selibaatti 😉 Seksihän on elämän suola ja se pitää kipinän suhteessa. Muutenhan koko suhde voi kaatua arjen alle, jos eroottinen lataus häviää. Jotkut sanoo, ettei ole aikaa tai jaksamista lapsiperheessä. Kyse on priorisoinnista ja hetkeen tarttumisesta. Aika monesta muusta asiasta olisin valmis luopumaan, mutta en seksistä. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on vaan nautinto ja seksi ei edelleenkään ole harrastus.

elämässä ei tarvitse olla kaikkia nautintoja ja ihan kaikille ei ole kaikki tarkoitettu. Kuten seksi, ei se ole mikään perus ihmisoikeus vaikka nämä nyky MUUT ihmiset niin väittääkin.

jos itse olet ruma ja saavuttamaton niin ei se seksi sulle kuulukkaan.

on Niin monia muita syitä rakastaa ja olla yhdessä. Elämässä on muutakin kuin seksi.

Meillä ei ole ollut kolmeen vuoteen seksiä, silti rakastan puolisoa ja nautin siitä, että juuri hän on minun rakkaani.

Oletko ruma ja saavuttamaton? Sanooko kumppanisi sinulle niin?

Vai onko kumppanisi ruma ja saavuttamaton? Sanotko sinä hänelle niin?

Ja tämäkö on sitten rakkautta? Ei oikein minun korviin kuulosta siltä.

Vierailija
22/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seksitön avioliitto. Ollut jo yli 10 vuotta. Kyllä se etäännyttää puolisot toisistaan kun ei ole läheisyyttä tai minkäänlaista kosketusta.  Minä haen seksin kodin ulkopuolelta. En kanna siitä syyllisyyttä. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut yli vuoteen nyt seksiä, sitä ennen kertojen välillä oli noin 10kk. Mies ei halua. Lapsemme on tehty labrassa, eli siinäkään ei ole seksiä tarvittu. Itsetuntoni on niin romuna etten usko kelpaavani kenellekään kun en kelpaa omalle aviopuolisolleni, enkä ole muutenkaan koskaan ollut miesten keskuudessa suosittu. Minua ei kukaan ole koskaan tullut edes iskemään baarissa, siitä voi päätellä ulkonäköni tason :D

Eroamalla joutuisin rikkomaan pienen lapsen perheen, en pystyisi tekemään lapselleni niin. Toisaalta kun olen ollut pitkään torjuttuna ja selibaatissa, seksihalutkin kuolevat lopulta kokonaan pois. 

N35

Vierailija
24/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys ei sinänsä ole ongelma. Sen sijaan seksihalujen eriparisuus on ongelma. Mitä suurempi ero seksihaluissa, sen suurempia ongelmia on, tai niitä on tulossa.

Vierailija
25/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43746 kirjoitti:

Meillä ei ole ollut yli vuoteen nyt seksiä, sitä ennen kertojen välillä oli noin 10kk. Mies ei halua. Lapsemme on tehty labrassa, eli siinäkään ei ole seksiä tarvittu. Itsetuntoni on niin romuna etten usko kelpaavani kenellekään kun en kelpaa omalle aviopuolisolleni, enkä ole muutenkaan koskaan ollut miesten keskuudessa suosittu. Minua ei kukaan ole koskaan tullut edes iskemään baarissa, siitä voi päätellä ulkonäköni tason :D

Eroamalla joutuisin rikkomaan pienen lapsen perheen, en pystyisi tekemään lapselleni niin. Toisaalta kun olen ollut pitkään torjuttuna ja selibaatissa, seksihalutkin kuolevat lopulta kokonaan pois. 

N35

Sinuna en ottaisi itseesi, koska olet selvästi homon kanssa kulissiliitossa. Ihan varmasti löytyy miehiä jotka sinua arvostaisivat ja haluaisivat seksiä. Etsivä löytää. Ei kannata jäädä homon kanssa kitumaan.

Vierailija
26/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys ei sinänsä ole ongelma. Sen sijaan seksihalujen eriparisuus on ongelma. Mitä suurempi ero seksihaluissa, sen suurempia ongelmia on, tai niitä on tulossa.

Seksittömyys ei ole ongelma, kun lähtee suhteesta pois ja etsii itselleen uuden halukkaan puolison. Ei ole mitään järkeä jäädä suhteeseen kitumaan.  Helpompi olla vaikka yksin.

Vierailija
27/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin lähes seksittömässä suhteessa ja riitaa siitä usein. Muija jätti todennäköisesti toisen miehen takia. Nyt olen ollut noin kk sinkkuna ja pillua ollut tarjolla riittävästi. Kehuja saanut ja huomannut että kyllä minua vielä halutaan. Älkää antako itsetunnon mennä ihan riekaleiksi

Vierailija
28/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43746 kirjoitti:

N35

Onko aina ollut näin vai tilanne muuttunut? Ootko puhunut miehellesi asiasta? Onko miehesi tutkittu, onko siis kunnossa (matalat testot tms..) vai onko hän ehkä homo?

Vierailija
29/35 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut seksiä vuosikausiin, eikä oikeastaan muutakaan hellyyttä. Olemme kuin sisarukset, mutta pysymme yhdessä, Halut eivät kohtaa, minulla niitä on ja koen seksin puutteen henkisen väkivallan muodoksi. Tilanne laukesi sillä, että ilmoitin puolisolle, että seksiä on jossain, joko kotona tai muualla. Puoliso saa päättää. No, nyt sitä on muualla.

Vierailija
30/35 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä vuosikausiin, eikä oikeastaan muutakaan hellyyttä. Olemme kuin sisarukset, mutta pysymme yhdessä, Halut eivät kohtaa, minulla niitä on ja koen seksin puutteen henkisen väkivallan muodoksi. Tilanne laukesi sillä, että ilmoitin puolisolle, että seksiä on jossain, joko kotona tai muualla. Puoliso saa päättää. No, nyt sitä on muualla.

En tajua miksi te pysytte yhdessä. Etkö olisi onnellisempi suhteessa, jossa et koe henkistä väkivaltaa? On vain yksi elämä, noinko sen olet päättänyt käyttää? 

Vierailija
31/35 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota otsikkoa minäkin joskus mietin. Meillä seksi hiipui pikkuhiljaa, syytä en osaa sanoa. Silloin, kun ex vaimo halusi seksiä, hän sai mahtavia orgasmeja ja tykkäsi mielettömästi myös naimisesta. Se alkoi vaan vähenemään koko ajan enemmän ja enemmän. Monesti kysyin siihen syytä ja se meni mököttämiseksi loppujen lopuksi. Sitä mentiin lopuksi sitten jollain puoli vuotta ja kerta tahdilla ja silloinkin  hän kuitenkin nautti siitä ja aina laukesi vähintään kerran. Silloin tällöin pyytämättä saattoi yhtäkkiä ottaa suihin, jos oli taas muutamat kuukaudet mennyt ilman. Lopulta hiipui kaikki. Yhdessä päätettiin, että lopetetaan tämä koko juttu, kun ei oikein mitään yhteistä ole lapsien lisäksi. Nyt ollaan asuttu pari vuotta erillään, mutta välillämme on vain 2,5km joten lapset ovat kummalla huvittaa. Ei ole uutta miestä hänellä, eikä uutta naista minulla, eikä tulekkaan. Mikäs tässä toisaalta 40v velaton omakotitalo, ei ihan lähinaapureita jne. En tarvitse mitään naisia sotkemaan minun elämääni enään. Suoraan sanottuna joskus olisi varmaan kivaa naida, mutta ranneliikkeellä sekin asia pysyy pois mielestä nykyään aika pitkään. Jos olis mahdollista, niin voisin lahjoittaa semmoisen 18 centtisen pippelin jollekkin, joka sitä tarviis😂

Vierailija
32/35 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/35 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimo uhkaa lapsien menettämisellä ja on valmis valehtelemaan törkeästi sen maalin saavuttamiseksi.

Vierailija
34/35 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota otsikkoa minäkin joskus mietin. Meillä seksi hiipui pikkuhiljaa, syytä en osaa sanoa. Silloin, kun ex vaimo halusi seksiä, hän sai mahtavia orgasmeja ja tykkäsi mielettömästi myös naimisesta. Se alkoi vaan vähenemään koko ajan enemmän ja enemmän. Monesti kysyin siihen syytä ja se meni mököttämiseksi loppujen lopuksi. Sitä mentiin lopuksi sitten jollain puoli vuotta ja kerta tahdilla ja silloinkin  hän kuitenkin nautti siitä ja aina laukesi vähintään kerran. Silloin tällöin pyytämättä saattoi yhtäkkiä ottaa suihin, jos oli taas muutamat kuukaudet mennyt ilman. Lopulta hiipui kaikki. Yhdessä päätettiin, että lopetetaan tämä koko juttu, kun ei oikein mitään yhteistä ole lapsien lisäksi. Nyt ollaan asuttu pari vuotta erillään, mutta välillämme on vain 2,5km joten lapset ovat kummalla huvittaa. Ei ole uutta miestä hänellä, eikä uutta naista minulla, eikä tulekkaan. Mikäs tässä toisaalta 40v velaton omakotitalo, ei ihan lähin

Hyvin tyypillinen kuvio. Seksi vain hiipuu pikkuhiljaa. Silloin harvoin kun sitä on, niin kumpikin sanoo että "en muistanutkaan että tämä on näin kivaa! Tätä pitää tehdä useammin". Kuitenkin seksin välinen aika pitenee tasaisen varmasti. Kuukausi... kolme kuukautta... viisi kuukautta... kymmenen kuukautta... sitten huomataan että edellisestä seksikerrasta on kolme vuotta. "Viime jouluna olisi kyllä ollut, mutta kun tuli ne Mujuset käymään kylässä, niin illalla ei enää jaksanut". Niin kuin Ismo Leikola eräässä stand up jutussaan sanoi: "Kun on sinkku, niin seksistä on pulaa. Kun on parisuhteessa, niin seksistä ei ole pulaa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että sitä seksiä olisi yhtään sen enemmän kuin sinkkunakaan, vaan sitä haluaa ihan helkkarin paljon vähemmän".

Vierailija
35/35 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vaimo uhkaa lapsien menettämisellä ja on valmis valehtelemaan törkeästi sen maalin saavuttamiseksi.

Älykäs mies toimisi nyt ennakoivasti ja menisi puhumaan jollekin sosiaalialan työntekijälle tilanteesta. Mutta meitähän on niin moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme