Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myös Varsinais-Suomen hyvinvointualue

Vierailija
22.08.2024 |

menee yt-neuvotteluihin säästöjen tai taloustilanteen parantamisen vuoksi.

Liki 24000 työntekijää.

No, minä kun olen tuolla aikoinani yrittänyt saada itselleni palkkatyöllä toimeentuloa ja minua on kohdeltu ilkeääkin ilkeämmin mm. tällaisin sanoin "me ei mitään sijaisia tarvita" ja minut siis oli kuitenkin sinne töihin otettu ja lähetetty osastolle, jonne se, jolle töitä tehtiin, oli ekstraa pyytänyt kun työt jumissa; sitten on ollut asennetta "minä en sinun kanssasi työtä tee" ja tuo tyyppi kun osallistui työhaastatteluun niin käänteli jo siinä tilanteessa päätä pois ilmeillen happamasti; Salon sairaalassa haastattelu toteutettiin niin että huoneesta oli ovi auki toiseen huoneeseen, jossa kuunneltiin ilmeisestikin keskustelu ja sieltä sitten kuului huuto "älä ota sitä tänne" minkä jälkeen haastattelu sitten päättyi; työsuhteen aikana on kyräilty "ettei se vaan vie sitä määräyskirjaa" joka oli kyräilijälle varattu eli pelkäsivät esimiehensä, jonka kanssa varaukset tehneet, pettävän lupaukset - no, tietty tuosta voi sitten sen päätelmän tehdä myös että työntekijänä olin vähintään yhtä hyvä kuin nämä kyräilijät kun kerran pelkäsivät; ja samassa kyräilijöiden keskittymässä "olen tehnyt tätä työtä kakskyt vuotta" halusi siis ilmaista osaavansa kaiken sillä perusteella että on noin putkään ollut yhdessä paikassa, mutta kas kummaa, monipuolisemman kokemuksen omaavana sitä sitten se, jolle tuon lohkaisi, sai huomata että joo, tuotakaan tuossa et kuitenkaan tiedä... Ja sitten se oudoin ihmeellisyys, reliikki, eli puhelinvaihde... millähän keinotekoisella syyllä senkin väkeä vielä palkkalistoilla pidetään, mutta taitaa sieltäkin kuitenkin joku tärkeä olla jo poistunut vahvuudesta. 

Eli toivottavasti näistä kammottavista joukoista lähtee porukkaa... No, toivoa saa, mutta ei tietenkään lähde, jotain aina noin isosta talosta löytyy vaikka sitten kirjaamosta tai porttivahdin toimistosta. Mut jos edes joku yks sais sanoman "me ei sinua tarvita"!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointialue käsittää siis sosiaali- ja terveystoimen.

Ensi vuoden alusta.. ei sunkaan se te-puoli työttömille mene myös hyv-alueille vai jääkö yksin kunnille?

Vierailija
2/3 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää välillä lyhentää mustaa listaa työpaikoilla. Kaikkien etu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tänä vuonna leikanneet Varhalla niin, että ihan havaitsee kun kaikki supistuu silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi