Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä yrittäjiä joilla menee hyvin?

Vierailija
06.05.2024 |

Millä alla olette?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen influnsseri.

Myyn valmennuksia ihmisille jotka haluavat saavuttaa täyden potentiaalinsa.

Laita e-maili osoite , otan yhteyttä

Vierailija
2/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni hyvin vielä silloin kun ALV:a ei ollut. Kun tämä tuli ei ole mennyt hyvin ja koko ajan pahenee. Pienyrittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole . Konkurssi tehtynä ja 20 vuoden yrittämisestä jäi lähes miljoona euroa velkaa. Lähden jetin kans ryyppää nyt fugeen . Se on moro !

Vierailija
4/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen influnsseri.

Mä tarttisin ainaki elämäntaitovalmennuksen, somettamisvalmennuksen, ravintovalmennuksen, miten käytän vapaa-aikani -valmennuksen, manifestointivalmennuksen, personal trainerin, miten tulla influensseriksi ja valmentajaksi -valmennuksen ja cryptovalmennuksen.

Vierailija
5/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla konsulttina. Kyllä, menee hyvin.

Vierailija
6/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen influnsseri.

Mä tarttisin ainaki elämäntaitovalmennuksen, somettamisvalmennuksen, ravintovalmennuksen, miten käytän vapaa-aikani -valmennuksen, manifestointivalmennuksen, personal trainerin, miten tulla influensseriksi ja valmentajaksi -valmennuksen ja cryptovalmennuksen.

Äitis täällä

kaikki rahat meni kaljaan ja röökiin , kun olit lapsi

Sori siitä

Mutta tässä maassa kaikilla on mahdollisuus vaurastua.

Tzemppii sulle hanikultapikkumussukkain.

Vierailija
7/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensseri tässä

Saat ilmaisen neuvon.

1 vedä pää pois peräsuolesta

2 tilaa zalandolta luotolla puku ja kengät.

3 Mene ottamaan itsestäsi selfieitä hotelli marian aulaan.

jatkosta maksat mulle 1000 eur.

Sillä saat kohdat

4.

5.

ja 

6.

Vierailija
8/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

It_ala

Influensseri

only fääänss

juu u uskotaan

Vierailija
9/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen influnsseri.

Miksi alapeukut, autan ap:n kaltaisia l.uusereita...

Vain 1000 eur /valmennus

Vierailija
10/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Sellainen on mielikuvitushahmo.

Vierailija
11/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni hyvin vielä silloin kun ALV:a ei ollut. Kun tämä tuli ei ole mennyt hyvin ja koko ajan pahenee. Pienyrittäjä.

Eli vuodesta 1994 on mennyt huonosti mutta et ole tehnyt asialle mitään? 

Vierailija
12/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä lisää vielä, että lähtökohtaisesti haluaisin menestyä vain parantaakseni omaa ja läheisteni elämää.

Mutta aina välillä nousee pintaan kiukku ja katkeruus siitä, miten esimerkiksi a) sisarukseni silmissä olen selkeästi vähäpätöinen, toisarvoinen henkilö, b) vanhat ystävät eivät ole enää tuntevinaankaan, koska elämäni ei mennyt (itsestäni riippumattomista syistä) kuten piti, ja c) uudetkin tuttavat katsovat nokanviertä pitkin heti, kun huomaavat, etten olekaan koulutuksestani huolimatta mikään menestyjä.

Esimerkkinä b:stä: lähetin entiselle parhaalle ystävälleni joulukortin, koska hän tuli mieleeni. (Meidän väleissä ei ollut mitään draamaa, kasvettiin vaan erilleen vuosia sitten, ja hänellä on nykyään ihan erilainen "menestynyt" elämä kuin minulla.) Ihan tavallisen joulukortin. Katsoin osoitteen tiedustelusta. Kun näin myöhemmin kyseisen ystävän äidin, tämä sanoi "X ihmetteli, mistä ihmeestä olit saanut hänen osoitteensa" :D Niin, onhan se kamalaa, kun entiset luuserikaveritkin voivat löytää osoitteesi tiedustelusta. En tiedä pelkäsikö tuo vanha ystävä sitten, että pyydän häneltä jotain. Turha pelko, mieluummin kuolisin kuin pyytäisin yhtään mitään.

Esimerkkinä c:stä: yksi uusi, mukavalta vaikuttanut tuttavuus alkoi kohdella huonosti heti, kun hänelle selvi, että olenkin köyhä. Ehdotti yhteisiä menoja ja sitten "unohti" ne joka kerta. Olisi vain lakannut ottamasta yhteyttä, se on minulle ihan sama, mutta tuo simputus oli jotenkin käsittämätöntä.

Nämä ovat yksistään tosi pieniä asioita, mutta ne tuntuvat aina kivoina muistutuksina siitä, että olet vähempiarvoinen. Varsinkin kun niihin törmää usein.

Eikä se auta, että olen pohjimmiltani todella ylpeä ihminen. (Tiedän kyllä että se ei ole mikään positiivinen ominaisuus.)

Vierailija
13/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin menee. Tarjoamme harvinaista asiantuntijapalvelua yrityksille parinkymmenen hengen voimin.

Viime vuodet ovat tosin olleet siinä määrin rankkoja, että olen kahden vaiheilla jatkanko vai myynkö bisneksen pois. Nykyisellä osinkoverotuksella olen kallistunut jatkamaan. Jos verotus muuttuu, niin myyn pois ja hajautan varat maailmalle. En viitsi nähdä vaivaa ja kantaa riskiä, jos verotus on sama kuin istumalla rahastoposition päällä.

Vierailija
14/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin menee, vaikka on ollut paremminkin. Hallitus pyrkii parantamaan ostovoimaa, ei heikentää sitä. Lyhytnäköinen ihminen ei välttämättä ymmärrä, mutta hei aina voi lainata. 

Vierailija
15/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaa en tarkenna (ei mikään itsensä myyminen), mutta valitettavasti muut viestit ovat oikeassa. Somen kautta minäkin menestyn. Influensseri en ole, mutta omaa työtäni mainostan.

Vierailija
16/16 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap, olet ylpeä ihminen etkä kovin ylpeä siitä, ja pännii muiden ylenkatse? Tässä maassa viimeinen asia mitä tuolla motivaatiolla tekisin on ryhtyä yrittäjäksi. Sen verran on paljon tässä maassa yrittäjiä ylen katsovia.