Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka voittaa tämän illan Idols-ryhmästä?

Vierailija
08.02.2007 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin suloisen näköinen noissa maikkarin kuvissa. En pidä häntä oikeasti hyvännäköisenä, mutta hänen silmissään ja hymyssään on jotain niin hellyttävää! Ja lauluääni on aivan upea. Kisabiisiksi hän on valinnut Chris Isaakin Wicked Game, joka on musta tosi magee kappale. Jännittää vaan, minkälaiseksi se on sovitettu, kun Markus itse on ollut siitä ahdistuksissaan.

Vierailija
22/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen juoppo voi ymmärtää juopon huumorintajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: absolutisti

Vierailija
24/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä itse absolutisti ;)

Vierailija
25/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laulaa ylävireisesti, diivailee jo ennen semifinaaleja ja heittää mautonta huumoria.

??

Vierailija
26/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkimakuun ja laulutaitoon. Jollain tauolla lauloi Zeppeliniä, olin ihan myyty. Popparit on niiiiiiin vastenmielisiä ja lipeviä, Arissa ei ole sitä vikaa.

Vierailija
27/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan on itsestään selvää että haluaa äänestää sitä jolla on kaunein ja paras lauluääni ja muutenkin laulaa sellaista musiikkia mitä itse tykkää kuunnella. Arin laulua on ilo kuunnella, se sykähdyttää ja hämmästyttää miten niin hennosta ihmisestä lähtee niin kaunis ja vahva ääni. en voi sietää ylimielisiä poppari-kiiltokuvapoikia. siksi ääänestän itse aria ehdottomasti. muut tehkööt oman mielensä mukaan.

Vierailija
28/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ryhmässä mukana olevaa Jarno Ollikaista ei ole näytetty juuri yhtään televisiossa.

Vierailija:

siksi ääänestän itse aria ehdottomasti. muut tehkööt oman mielensä mukaan.

Vierailija
29/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, tottakai katson illan esitykset vielä ensin ennen lopullista äänestyspäätöstäni, olen vain niin vakuuttunut että muut ei pysty samalla tavalla koskettamaan mua kuin ari alulullaan, mutta illallahan se nähdään. toivon että kaikki illan laulajat pystyvät parhaimpaan mahdolliseen suoritukseensa, ja kansa sitten saa valita niistä :)

Vierailija
30/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 34

Vierailija
31/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä siinä Arissa oikein vetoaa teihin?

??

Ihmettelin, kun tuomarit paheksuivat sitä, ettei Ari tullut samalla bussilla muiden kanssa hotellilta teatteriviikonloppuun. Jos kerran Arin esitysvuoro oli myöhemmin, en voi kuvitella mitään järkevämpää tapaa käyttää tuota aikaa kuin nukkuminen. Taksillakin pääsee perille ja hyvin levänneenä esitys sujuu paremmin. Hatunnosto omilla aivoilla ajattelusta!

Vierailija
32/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätsi olisi voinut viedä mummojen sydämet kappalevalinnalla (a la Jani Wickholm) mutta eipäs niin käy Wicked Gamella, eihän ne mummot sitä tunne vaikka kuinka hyvin vetäs, liian outo kappale. Mutta Pätsi jatkaa keräilyeristä, Ari on nyt kyllä ylivoimainen. Hevikansa ja protestoijat äänestävät jatkoon, yknow ne tyypit jotka väittää ettei ne katso koskaan Idolsia.

Markus B. on jotenkin niljakas ja tästä Jarnosta mulla ei ole mitään hajua, eipä ole varmaan monella muullakaan.

Vierailija
33/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksanut vaivautua paikan päälle kun oli pitänyt lähteä baariin edellisenä iltana. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki tulisivat silloin kun huvittaa? Tuleeko Ari semifinaaliinkin myöhässä? Ylimielisyyttä tuollainen on!

Vierailija:

Vierailija:

Mikä siinä Arissa oikein vetoaa teihin?

??

Ihmettelin, kun tuomarit paheksuivat sitä, ettei Ari tullut samalla bussilla muiden kanssa hotellilta teatteriviikonloppuun. Jos kerran Arin esitysvuoro oli myöhemmin, en voi kuvitella mitään järkevämpää tapaa käyttää tuota aikaa kuin nukkuminen. Taksillakin pääsee perille ja hyvin levänneenä esitys sujuu paremmin. Hatunnosto omilla aivoilla ajattelusta!

Vierailija
34/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari laulaa upeasti, ja on ironisen hauska jollain tapaa. Markus Blom on hyvä esiintyjä ja kivan karsimaattinen. Siitä yhdestä Jarnosta en muista mitään kuulleeni.

Vierailija
35/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille oli sovittu AIKA jolloin pitää tulla paikan päälle. Ei se että oma esitysvuoro on myöhemmin tarkoita ettei sinne pitäisi tulla aiemmin. Minusta Ari olisi hyvin saatu diskata koko kilpailusta.

Vierailija
36/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös arin kannalla ja toivone hänen onnistuvan esityksessään erinomaisesti tänään.

Vierailija
37/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 13-vuotiaan pojanklopin näköinen kaveri jolla ei vielä ole äänenmurrostakaan tullut!

Vierailija
38/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaisesta voi edes kiistellä.. Selvää pässin lihaa! Miks kaikki morkkaa ari sehän on ihan huippu tyyppi ja mahtava huumorintaju. Ettekö käsitä että se jätkä on tähti!!! Tsemppiä ARILLE!

Vierailija
39/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Wicked Game oli täysin mäntti biisivalinta just sen takia, että vaikka se on sairan hyvä biisi niin mummot tietää sen Isaakin takia ja nuoremmille sen on laulanu Valo. Se on sen tyyppinen kappale, että kun se alkuperänen on ihan täydellinen, niin siitä ei tosiaan haluu mitään vasemmankäden raiskausta. Ville onnistu kyllä hyvin, mutta ei sitä Pätsiä voi mitenkään verrata siihen.

Mun on hirveän vaikea uskoa, että Markus saa siihen sellasta palavaa, sairasta kaikennielevää intohimoa, mitä se kappale vaatii. Ei siitä voi tehdä mitään positiivista helluntulaista kevytversiota. Se on musta syöveri.

Sitäpaitsi Kallonen istuu raadissa. Aika riskin otti, tyhmänrohkea se Pätsi.

Vierailija
40/41 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

n. 13-vuotiaan pojanklopin näköinen kaveri jolla ei vielä ole äänenmurrostakaan tullut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi