Kuka voittaa tämän illan Idols-ryhmästä?
Kommentit (41)
toinen juoppo voi ymmärtää juopon huumorintajua
mä olen kyllä itse absolutisti ;)
Se laulaa ylävireisesti, diivailee jo ennen semifinaaleja ja heittää mautonta huumoria.
??
musiikkimakuun ja laulutaitoon. Jollain tauolla lauloi Zeppeliniä, olin ihan myyty. Popparit on niiiiiiin vastenmielisiä ja lipeviä, Arissa ei ole sitä vikaa.
Silloinhan on itsestään selvää että haluaa äänestää sitä jolla on kaunein ja paras lauluääni ja muutenkin laulaa sellaista musiikkia mitä itse tykkää kuunnella. Arin laulua on ilo kuunnella, se sykähdyttää ja hämmästyttää miten niin hennosta ihmisestä lähtee niin kaunis ja vahva ääni. en voi sietää ylimielisiä poppari-kiiltokuvapoikia. siksi ääänestän itse aria ehdottomasti. muut tehkööt oman mielensä mukaan.
Esim. ryhmässä mukana olevaa Jarno Ollikaista ei ole näytetty juuri yhtään televisiossa.
Vierailija:
siksi ääänestän itse aria ehdottomasti. muut tehkööt oman mielensä mukaan.
jep, tottakai katson illan esitykset vielä ensin ennen lopullista äänestyspäätöstäni, olen vain niin vakuuttunut että muut ei pysty samalla tavalla koskettamaan mua kuin ari alulullaan, mutta illallahan se nähdään. toivon että kaikki illan laulajat pystyvät parhaimpaan mahdolliseen suoritukseensa, ja kansa sitten saa valita niistä :)
Vierailija:
Mikä siinä Arissa oikein vetoaa teihin?
??
Ihmettelin, kun tuomarit paheksuivat sitä, ettei Ari tullut samalla bussilla muiden kanssa hotellilta teatteriviikonloppuun. Jos kerran Arin esitysvuoro oli myöhemmin, en voi kuvitella mitään järkevämpää tapaa käyttää tuota aikaa kuin nukkuminen. Taksillakin pääsee perille ja hyvin levänneenä esitys sujuu paremmin. Hatunnosto omilla aivoilla ajattelusta!
Pätsi olisi voinut viedä mummojen sydämet kappalevalinnalla (a la Jani Wickholm) mutta eipäs niin käy Wicked Gamella, eihän ne mummot sitä tunne vaikka kuinka hyvin vetäs, liian outo kappale. Mutta Pätsi jatkaa keräilyeristä, Ari on nyt kyllä ylivoimainen. Hevikansa ja protestoijat äänestävät jatkoon, yknow ne tyypit jotka väittää ettei ne katso koskaan Idolsia.
Markus B. on jotenkin niljakas ja tästä Jarnosta mulla ei ole mitään hajua, eipä ole varmaan monella muullakaan.
Ei vaan jaksanut vaivautua paikan päälle kun oli pitänyt lähteä baariin edellisenä iltana. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki tulisivat silloin kun huvittaa? Tuleeko Ari semifinaaliinkin myöhässä? Ylimielisyyttä tuollainen on!
Vierailija:
Vierailija:
Mikä siinä Arissa oikein vetoaa teihin?
??Ihmettelin, kun tuomarit paheksuivat sitä, ettei Ari tullut samalla bussilla muiden kanssa hotellilta teatteriviikonloppuun. Jos kerran Arin esitysvuoro oli myöhemmin, en voi kuvitella mitään järkevämpää tapaa käyttää tuota aikaa kuin nukkuminen. Taksillakin pääsee perille ja hyvin levänneenä esitys sujuu paremmin. Hatunnosto omilla aivoilla ajattelusta!
Ari laulaa upeasti, ja on ironisen hauska jollain tapaa. Markus Blom on hyvä esiintyjä ja kivan karsimaattinen. Siitä yhdestä Jarnosta en muista mitään kuulleeni.
kaikille oli sovittu AIKA jolloin pitää tulla paikan päälle. Ei se että oma esitysvuoro on myöhemmin tarkoita ettei sinne pitäisi tulla aiemmin. Minusta Ari olisi hyvin saatu diskata koko kilpailusta.
itse olen myös arin kannalla ja toivone hänen onnistuvan esityksessään erinomaisesti tänään.
n. 13-vuotiaan pojanklopin näköinen kaveri jolla ei vielä ole äänenmurrostakaan tullut!
Eihän tällaisesta voi edes kiistellä.. Selvää pässin lihaa! Miks kaikki morkkaa ari sehän on ihan huippu tyyppi ja mahtava huumorintaju. Ettekö käsitä että se jätkä on tähti!!! Tsemppiä ARILLE!
se Wicked Game oli täysin mäntti biisivalinta just sen takia, että vaikka se on sairan hyvä biisi niin mummot tietää sen Isaakin takia ja nuoremmille sen on laulanu Valo. Se on sen tyyppinen kappale, että kun se alkuperänen on ihan täydellinen, niin siitä ei tosiaan haluu mitään vasemmankäden raiskausta. Ville onnistu kyllä hyvin, mutta ei sitä Pätsiä voi mitenkään verrata siihen.
Mun on hirveän vaikea uskoa, että Markus saa siihen sellasta palavaa, sairasta kaikennielevää intohimoa, mitä se kappale vaatii. Ei siitä voi tehdä mitään positiivista helluntulaista kevytversiota. Se on musta syöveri.
Sitäpaitsi Kallonen istuu raadissa. Aika riskin otti, tyhmänrohkea se Pätsi.
Vierailija:
n. 13-vuotiaan pojanklopin näköinen kaveri jolla ei vielä ole äänenmurrostakaan tullut!
On niin suloisen näköinen noissa maikkarin kuvissa. En pidä häntä oikeasti hyvännäköisenä, mutta hänen silmissään ja hymyssään on jotain niin hellyttävää! Ja lauluääni on aivan upea. Kisabiisiksi hän on valinnut Chris Isaakin Wicked Game, joka on musta tosi magee kappale. Jännittää vaan, minkälaiseksi se on sovitettu, kun Markus itse on ollut siitä ahdistuksissaan.