Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariutuminen on 100-prosenttinen ulkonäköpeli

Vierailija
21.08.2024 |

Ulkonäkö määrittää romanttiseen suhteeseen pääsyn 100-prosenttisesti. Kaikki on kiinni siitä miltä näytät. Ulkonäkö määrittää, kenet voit saada vai saatko mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sisin on iätön.

Nainen alkaa taantumaan jo ennen kuin täyttää 40v.

Vierailija
22/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta, kyllä rahalla ja statuksellakin on merkittävä merkitys joka vaihtelee naaraan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tässä se vanha latteus "kauneus on katsojan silmissä" kuitenkin pätee, olkoon kuinka monta kertaa kuultu tahansa.

Vierailija
24/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiostasi päätellen taisi osua aika lähelle. Joka kerta kun menet henkilökohtaisuuksiin, eli syytät milloin pinnalliseksi tai pienimunaiseksi tai piilohomoksi, niin siitä tietää että nyt ollaan papan epämukavuusalueella ja "ei- toivotuissa keskustelun aiheissa".

Kyllä minä sisäisen vetovoiman ymmärrän. Mitä paremman näköinen ihminen, niin sitä suurempi sisäinen vetovoima ja sitä helpommin se syttyy. Ei sinullakaan olisi syntynyt niin minkäänlaista sisäistä vetovoimaa tulevaan vaimoosi, jos tämä olisi ollut sairaalloisen lihava, kasvonpiirteiltään ruma finninaama jonka olisit ensisilmäyksellä todennut ei- haluttavaksi.

Näytä minulle yksikin pari joka on yhdessä pelkän "sisäisen kauneuden ja vahvan kemian" vuoksi, siitäkin huolimatta että he kokevat toistensa ulkonäön ja muun fysiikan vastenmieliseksi ja rumaksi.

Höpö höpö. Mene vaikka festareille ja katso tuhansia pareja. Katso moniko nainen on sinusta viehättävä ja voisitko seurustella naisen kanssa. Huomaisit että lähes kukaan ei olisi sinusta riittävän viehättävä, kuitenkin he ovat löytäneet miehen itselleen. Kun sitten katsot niitä harvoja sinusta kauniita naisia, niin ihmettelet, että miksi ovat pöljiltä näyttävien tavismiesten, jopa lihavien, kanssa. Silloin huomaat, ettei parien ulkonäkö korreloi mitenkään keskenään. Ei korreloi, koska kukaan fiksu ei seurustele ulkonäön kanssa. Ja toisin kun luullaan ihmiset ei yleensä ole tyhmiä, eikä ulkonäkökeskeisiä.

Toisin kuin näytät kuvittelevan, parien ulkonäöt tuppaavat korreloimaan varsin vahvasti. Etenkin uusissa suhteissa molempien tasot ovat keskimäärin hämmästyttävän lähellä toisiaan. Ajan myötä jompikumpi yleensä päästää itsensä enemmän repsahtamaan kuin toinen, mutta silti erittäin harvoin näkee ulkonäöltään todella epäsuhtaisia pareja.

-eri-

Vierailija
25/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tasot?? Höpö höpö taas. Kukaan ei tiedä itsekään miksi joku viehättää ja toinen ei. Miksi joku tavis sytyttää ja joku kuvan kaunis ei voisi vähempää kiinnostaa. Jonkun ulkonäkö saattaa jopä ärsyttää mutta sielu vetää puoleensa. 

Tää on muuten ihan tutkittua juttua parinvalinnasta. Sopii tutustua aiheeseen eikä puhua pskaa tasoista ja ulkonäön merkityksestä.

Vierailija
26/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt yhteen miehen kanssa, jota en ole koskaan pitänyt hyvännäköisenä. En ollut yhtään kiinnostunut, mutta väsymättömien yritysten jälkeen suostuin treffeille ja mukavan luonteen takia alettiin seurustella. Hän on lyhyt ja pullea eikä yhtään minun tyyppiäni.

Varmaan aika poikkeuksellinen tapahtumaketju. Miten tämä siis käytännössä meni. Mistä yhteydestä tunsitte toisenne? Mies toistuvasti pyysi sinua treffeille, vaikka selvällä suomella kieltäydyit?

Vierailija
27/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö olisi ollut ainoa valintatekijä, evoluution eteneminen olisi ollut toinen. Muut ominaisuudet eivät olisi kokeneet evoluutiota, mutta tiedämme varmasti, että ovat, kuten esimerkiksi älykkyys tai sosiaalisuus. Evoluution ainoa edistäjä mutaatioiden lisäksi on valinta, joka on kohdistunut KAIKKIIN populaation uudentamista edistäviin ominaisuuksiin.

Vierailija
28/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt yhteen miehen kanssa, jota en ole koskaan pitänyt hyvännäköisenä. En ollut yhtään kiinnostunut, mutta väsymättömien yritysten jälkeen suostuin treffeille ja mukavan luonteen takia alettiin seurustella. Hän on lyhyt ja pullea eikä yhtään minun tyyppiäni.

Varmaan aika poikkeuksellinen tapahtumaketju. Miten tämä siis käytännössä meni. Mistä yhteydestä tunsitte toisenne? Mies toistuvasti pyysi sinua treffeille, vaikka selvällä suomella kieltäydyit?

Oltiin samoissa opiskelijaporukoissa, hän yritti useasti tehdä tuttavuutta ja näin kun hän aina tuijotteli minua. Hän oli ihan hauska tyyppi, mutta kuten sanottua niin ei ulkonäön puolesta kiinnostava. Useita kertoja hän pyysi minua kahville ja kieltäydyin. Joskus sitten ehkä vähän säälistä suostuin lähtemään ja vähän vaivihkaan päädyin viettämän hänen kanssaan enemmän ja enemmän aikaa ja huomasin, että hän on mukavaa seuraa. Lopulta suhde kuitenkin kaatui vetovoiman puutteeseen.

Vierailija
29/29 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ymmärsit että voit saada itsellesi parempitasoisen, noin selkokielellä sanottuna...