Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko kaunis?

Vierailija
08.02.2007 |

Mikä on kauneinta sinussa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on klassisen kauniit kasvot, isot silmät ja söpö hymy. Hiukseni ovat tuuheat. Vartalo on sopusuhtainen ja pukeudun tyylikkäästi. :)

Vierailija
2/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet todella kaunis, mutta ei voi mitään. Isot silmät ja söpö hymy kuulostaa ehkä maailman ärsyttävimmälle pärställe! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmasti olet todella kaunis, mutta ei voi mitään. Isot silmät ja söpö hymy kuulostaa ehkä maailman ärsyttävimmälle pärställe! :D

2

Vierailija
4/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis kasvoiltani, mutta minulla on kaunis nenä ja hyvänmuotoiset kulmakarvat :)

Vierailija
5/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän mielestä en!

Vierailija
6/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia!

Vierailija
7/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkien mielestä kuulemma ikäistäni paljon nuoremman näköinen

Vierailija
8/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan sama kenestä puhutaan,julkuista vai gallerian äideistä,aina joku haukkuu rumaksi ja löytää jonkun vian.

Vierailija
9/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kokonaisuus, vaikea yhtä tekijää nimetä. Kauniit kasvot, hiukset ja hyvä kroppa. Ns. iloinen ja säteilevä luonne.

Vierailija
10/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että sinulla on säteilevä luonne? Onko äitisi kertonut?

Vierailija
11/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on älykkäät harmaat silmät, vaaleat pitkät hiuksen, hyvä ryhti ja ystävällinen hymy.

Mutta kauneinta kaikista olen silti se, että olen niin (en suinkaan vaatimaton vaan) hyvä ihminen.

Vierailija
12/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta villi sängyssä ; )

Vierailija
13/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aviomies, ystävät, sukulaiset ja työtoverit ovat. Happy?

15

Vierailija
14/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja kahden pienen lapsen äiti, joten baareissa en käy usein. Mutta missä tahansa juhlissa ja ravintoloissa joku (usein puolituttu tai tuntematon mies) tulee kertomaan, että olen todella kaunis.

Itse en pidä kauneutta kovinkaan tärkeänä ominaisuutena, ehkä asia olisi toisin jos olisin susiruma. Mutta ilahdun, kun ei tarvitse tuskailla sen kanssa että miltä näytän. Oikeasti olen todella vaatimaton.

Vierailija
15/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Minullekin tulee usein ihmiset sanomaan että olen kaunis. Ei tarvitse muuta kun pitää huolen että hiukset ovat puhtaat,se riittää! Minä olen tosin vaalea.

Vierailija
16/16 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen lihava :( lasten jälkeen on jäänyt/tullut paljon paljon kiloja. Mutta tällä viikolla aloitin tai muutin elämäntapani, joten toivotaan että olen jossain vaiheessa myös vartaloltani ainakin siedettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän