Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomanneet, että yhteiskunnassa on joka vuosikymmen joku vähempiosainen ihmisryhmä, jota saa lyödä kuin vierasta sikaa?

Vierailija
21.08.2024 |

2000-luvulla se oli amikset, 2010-luvulla "valko_roska" ja elämäm koululaiset, 2020-luvulla in celit jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole.

Vierailija
2/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceleitä inhotaan siksi että he levittävät naisvihaa ja väkivaltafantasioita, ei siksi että he ovat vähäosaisia  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceleitä inhotaan siksi että he levittävät naisvihaa ja väkivaltafantasioita, ei siksi että he ovat vähäosaisia  

Vain pieni osa inceleistä harrastaa tuollaista. Oikeasti heitä inhotaan siksi, etteivät saa seksiä eivätkä ole seksuaalisesti viehättäviä.

Vierailija
4/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meitä perussuomalaisia saa haukkua aivan estoitta, vaikka itse emme ole antaneet mitään aihetta sellaiselle tai edes haukkuneet muita.

Vierailija
5/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meitä perussuomalaisia saa haukkua aivan estoitta, vaikka itse emme ole antaneet mitään aihetta sellaiselle tai edes haukkuneet muita.

Just...

Vierailija
6/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden vitsi 😂 Eihän pervopersut tälläkään palstalla muuta tee kuin hauku muita ja valehtele. Kuinka monta Marinin haukkumisketjua aloitatte joka päivä?

Kun itse kylvää vihapuhetta ja törkyä, on turha ulista kun muut alkavat reagoida siihen. Uhriutuminen on typerä lookki paskiaisille.

Vierailija
7/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tää nauratti!

Vierailija
8/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain pieni osa inceleistä harrastaa tuollaista. Oikeasti heitä inhotaan siksi, etteivät saa seksiä eivätkä ole seksuaalisesti viehättäviä.

Iso osa naisistakin on seksuaalisesti epäviehättäviä. Heitäkin inhotaan, mutta kelpaavat paremman puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme