Olen nähnyt erään lääkärin varmasti 100 kertaa käytävällä, mutta
Vaikka tulisi suoraan vastaan, ei nyökkää eikä tervehdi. Muut lääkärit kyllä nyökkäävät tai moikkaavat.
En ole sen lääkärin moikkauksen vajaassa, tulipahan tässä nyt vain mieleen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi yksi hoitaja että tk:n käytävillä ei saa tervehtiä edes tuttuja, jos nämä ei tervehdi ensin, näin oli ohjeistettu siinä työpaikassa. En sit tiedä onko yleinen sääntö.
Kukin noudattakoot omia sääntöjään. Valitettavasti hulluus diagnoosiin tarvitaan paljon muutakin kun moikkaamattomuus tai hymyily vastaantullessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä käytävä?
Unien käytävä, jolla laatikkoleukainen kirurgi astelee öisin, saavuttamattomana
Kyllä elämäsi on tylsää jos moikkamattomuuksia jaksat vatvoa. Buhahaaaaa.
Tietenkin voihan sitä koittaa. Kela paperit vetämään sairasekäkkeeseen, jos hullun leiman vaikka saisi noin helposti. Tirskahdus.
Kasvosokeus on kyllä sotepuolella siunaus.
Onhan tässä ketjussa tullut ihan asiaakin. Esim. tuo, ettei saa tervehtiä, ellei toinen tervehdi ensin.
Olen joskus tehnyt aloituksen myös parin naapurin moikkaamattomuudesta. Ilmiö kiinnostaa minua. Ap
Jos tuo henkilö on sellainen, että ei vaan ikinä moikkaa ensin? Ujo? Silloin jos toinen moikkaa ja toinen ei, on mahdollisuutena esim
Että ei huomannut, oli ajatuksissa tai sitten jos toistuu useasti oikeasti tekee tahalleen eli on jostain syystä, ehkä ihan hyvästäkin syystä jotain sinua vastaan.
Minä esim. henkilökohtaisesti en moikkaa ihmisiä, joiden tiedän olevan sotkeutunut erääseen itseäni koskevaan järkyttävään rikollisvyyhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvosokeus on kyllä sotepuolella siunaus.
Kuinka niin?
En mäkään jaksa tervehtiä ihmisiä työpaikan käytävillä. Kävelen ilmeettömästi eteenpäin tai muka katselen kännykkääni. En vaan jaksa teeskennellä sosiaalista ihmistä kun en sellainen aidosti ole. Työssä (fysioterapeutti) joutuu kuitenkin olemaan vuorovaikutuksessa, niin ei jaksa käytävällä kävellessäkin.
Kokemukseni mukaan sanoisin, että tämä ei siis liity sinuun tai hänen ammattiin mitenkään.
Mä käsitän, että ap on töissä tuossa paikassa.
voi voi