Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiktok - iskuryhmä

Vierailija
21.08.2024 |

Käykää vanhemmat katsomatta tiktokista haulla "iskuryhmä". Enempää en täällä sano. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä homma 

Vierailija
2/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lujasti heidän puolellaan, mutta arveluttaa vain, että kohta joku alkaa meluamaan että eikös tämä ole sitä yksityisyyttä loukkaavaa tiedon levitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lujasti heidän puolellaan, mutta arveluttaa vain, että kohta joku alkaa meluamaan että eikös tämä ole sitä yksityisyyttä loukkaavaa tiedon levitystä?

No onhan se, todellakin. Tuo ryhmä on laiton. Toisaalla oli aloitus jonka mukaan ryhmään kuuluva on joutumassa pikapuoliin Oulun käräjäoikeuteen, onko tämä totta ja mitä asia koskee? Paskapuheet mainittiin.

Vierailija
4/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ensinnäkään tuossa ei tapahdu rikosta. Jos vastapuolella ei oikeasti ole alaikäistä henkilöä, vaan tyyppi juttelee aikuisen kanssa, ei rikosta ole tapahtunut. Ja sitten kun laitetaan naama julkiseksi, varsinkin ilman rikosta, se menee kunnianloukkauksen puolelle. Toi on jenkistä rantautunut missä noita tehdään kait enemmänkin, mutta siellä se menee rikoksena. 

Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta veikkaan että ainakin pari tyyppiä noista ryhmäläisistä tullaan näkemään oikeudessa. Hyvä että ajattelevat lapsia, keinot vain ei ole oikeat.

Vierailija
5/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ensinnäkään tuossa ei tapahdu rikosta. Jos vastapuolella ei oikeasti ole alaikäistä henkilöä, vaan tyyppi juttelee aikuisen kanssa, ei rikosta ole tapahtunut. Ja sitten kun laitetaan naama julkiseksi, varsinkin ilman rikosta, se menee kunnianloukkauksen puolelle. Toi on jenkistä rantautunut missä noita tehdään kait enemmänkin, mutta siellä se menee rikoksena. 

Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta veikkaan että ainakin pari tyyppiä noista ryhmäläisistä tullaan näkemään oikeudessa. Hyvä että ajattelevat lapsia, keinot vain ei ole oikeat.

Jos jonkun mielestä keinot ovat oikeat, niin hän varmaan on sitten omalla kohdallaankin valmis siihen, että  tuomio annetaan ilman mahdollisuutta puolustautua eikä hänellä ole mahdollisuutta nähdä todisteita, joihin juttu nojaa.

Miksei aleta soveltamaan tällaista kaikkiin muihinkin rikoksiin, riittää kun joku siviiliryhmä väittää jotakin, niin olet syyllinen ilman oikeudenkäyntiä.

Vai toimittavatko nämä keräämänsä todisteet ensin syyttämälleen ihmiselle ja pyytävät lausuntoa? Vaikka toimittaisivatkin, niin kuulostaa siltä, että tässä poliisina,  syyttäjänä ja tuomarina toimii tämä yksi ja sama taho. Siihen on varmaan syynsä, että oikeusjärjestelmässä nämä ovat erillisiä tahoja. Lisäksi syytetyllä kuuluu olla oikeus puolustautua. Onko tässä heidän järjestelmässään sellaista lainkaan?

Vierailija
6/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan 100% 'ex'-kriminaalien suorittamaan some-lynkkaukseen ... joopa joo :D

Rahoitetaanko toimintaa lisäksi kiristämällä uhreja?

Vierailija
7/54 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuryhmä toiminta tosiaan pahimmillaan auttaa vain rikollisia välttämään tuomiot kun tuolla tavoin hommatut todisteet eivät kelpaa oikeudessa todisteina eikä syyttäjä voi niitä käyttää. Eli rikolliset mahdollisesti kerkeävät jopa hävittää todisteet ennen kuin viranomaiset ne kerkeää itse oikein menetelmin hankkia. Idea lasten suojelusta taustalla hyvä, toteutus aivan täysin id o ttimainen. Lisäksi ryhmä on nyt alkanut myös maalittaa kaikkia jotka huomauttavat näistä epäkohdista, muutamaa jo uhattu oikeudella ja työpaikoille soiteltu uhkauilu ja hiljentäminen mielessä. 

Vierailija
8/54 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä erilaisia iskuryhmiä, pedohunttereita ja vanhemmat.comeja on nähty vuosien saatossa. Yhteistä niille on hiukan epäilyttävät tahot niiden takana, päättyminen rikostuomioon ja mouhoaminen siitä kuinka viranomaisetkin ovat heidän puolellaan ja poliiseilta on tullut hiljainen hyväksyntä. Mutta sitten on kuitenkin päätynyt siihen että käräjäreissu on tullut ja tuomio tippunut.

Parasta on kyllä tuo kuinka kuulemma iskuryhmä pystyy hakkeroimaan vaikka minkä laitteen. Vaikka esimerkiksi FBI ei saanut itse jonkun teroepäillyn puhelinta auki ja apple kieltäytyi auttamasta. Kovat on aina puheet. Lopussa sitten itketään.

Vierailija
9/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä erilaisia iskuryhmiä, pedohunttereita ja vanhemmat.comeja on nähty vuosien saatossa. Yhteistä niille on hiukan epäilyttävät tahot niiden takana, päättyminen rikostuomioon ja mouhoaminen siitä kuinka viranomaisetkin ovat heidän puolellaan ja poliiseilta on tullut hiljainen hyväksyntä. Mutta sitten on kuitenkin päätynyt siihen että käräjäreissu on tullut ja tuomio tippunut.

Parasta on kyllä tuo kuinka kuulemma iskuryhmä pystyy hakkeroimaan vaikka minkä laitteen. Vaikka esimerkiksi FBI ei saanut itse jonkun teroepäillyn puhelinta auki ja apple kieltäytyi auttamasta. Kovat on aina puheet. Lopussa sitten itketään.

Mainostavat ryhmäänsä kuuluvan sotilaita, tietoturvaeksperttien ja hakkereiden lisäksi. Kyllä armeijalta varmasti löytyy keinot vaikka minkälaiseen hakkerointiin.

Vierailija
10/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Henkka itse joka tätä huuhaata täällä spämmää. 

Vierailija
11/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sellaiset ketjut poistuvat, joissa pohditaan, voiko tämä ryhmä itse syyllistyä rikoksiin, esim vainomiseen.

Vierailija
12/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ryhmä koostuu eri alojen ammattilaisista, entisistä kiusaajista, hakkereista, virkamiehistä, sotilaista ja väkivaltarikollisista" 

Onko tämän kirjoittanut joku 12 vuotias? 😄

Se niiden kotisivu on muutenkin "hieman" pöljän näköinen.

Vierailija
13/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sellaiset ketjut poistuvat, joissa pohditaan, voiko tämä ryhmä itse syyllistyä rikoksiin, esim vainomiseen.

No jos oikeasti ovat hakkeroituneet jonkun laitteisiin niin se on jo tietomurto

Vierailija
14/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ryhmä koostuu eri alojen ammattilaisista, entisistä kiusaajista, hakkereista, virkamiehistä, sotilaista ja väkivaltarikollisista" 

Onko tämän kirjoittanut joku 12 vuotias? 😄

Se niiden kotisivu on muutenkin "hieman" pöljän näköinen.

Meillä on entisiä väkivaltarikollisuuden ammattilaisia. Hui, heti alkoi varmaan ihmisiä pelottaa.

Vierailija
15/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakin täällä joku kirjoitti heidän kirjoittaneen, että laitteet jollakin ympärivuorokautisessa seurannassa. Sen kun yhdistää mainittuihin kovan luokan laitteisiin ja armeijayhteyksiin, niin alkaa kuulostaa varsin mielenkiintoiselta.

Vierailija
16/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyypit keistä kuvat julkaistaan, ovat jo sieltä pahimmasta päästä.. Kuvien tarkoituksena on varoittaa noista henkilöistä. Kaikista ei julkaista kuvia, vaikka mitään teknistä estettä ei olisikaan. Se riippuu henkilön toiminnan laajuudesta ja vakavuudesta. 

Vierailija
17/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainostavat ryhmäänsä kuuluvan sotilaita, tietoturvaeksperttien ja hakkereiden lisäksi. Kyllä armeijalta varmasti löytyy keinot vaikka minkälaiseen hakkerointiin.

Ex-poliiseja myöskin sekä ex-sosiaaliviranomaisia. 

Vierailija
18/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tyypit keistä kuvat julkaistaan, ovat jo sieltä pahimmasta päästä.. Kuvien tarkoituksena on varoittaa noista henkilöistä. Kaikista ei julkaista kuvia, vaikka mitään teknistä estettä ei olisikaan. Se riippuu henkilön toiminnan laajuudesta ja vakavuudesta. 

Seuraavaksi voisivat ottaa selvää siitä, kuka hakkeroi mihinkään syyllistymättömien netinkäyttäjien laitteita ennen heidän iskuryhmäänsä? Tosin ryhmän perustamisajankohdastahan on vain heidän oma sanansa, jonka mukaan vasta perustettu.

Vierailija
19/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakin täällä joku kirjoitti heidän kirjoittaneen, että laitteet jollakin ympärivuorokautisessa seurannassa. Sen kun yhdistää mainittuihin kovan luokan laitteisiin ja armeijayhteyksiin, niin alkaa kuulostaa varsin mielenkiintoiselta.

Kuulostaa jo pahemmalta kuin vastaamo rikokset. Syytteisiin nuo pellet.

Vierailija
20/54 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne epäiltyjen ajoneuvotkin on varmasti jatkuvassa seurannassa ja heitä myös todennäköisesti kuunnellaan välimatkan päästä. Ihan jos veikata pitäisi.