vapaita naisia? :))
olen asunut yksikseni jo kohta kaksikymmentä vuotta, niin haluaisin jonkun naisen vihdoinkin.
olisiko jotain ehdotuksia, miten?
tinderiä olen kokeillut, mutta kuvat eivät oikein nappaa. näitä muita sovelluksia en viitsi kokeilla, kuitenkin kiinalaisia catfish-paikkoja.
Kommentit (8)
Mikä niissä Tinderin kuvissa oikein oli vikana?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan itseäni. Kysyin kyllä naisilta, että voitaisiinko tavata tai jotain, mutta sanoivat, että olen kuulemma liian hintelä tai liian lihava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan itseäni. Kysyin kyllä naisilta, että voitaisiinko tavata tai jotain, mutta sanoivat, että olen kuulemma liian hintelä tai liian lihava.
Ap
Mitävittua :D
Mää oon vapaa Tampereen Härmälässä. 20 vuoteen en oo ollu miesten kanssa tekemisissä.
Naisten vai omien kuvien laittaminen? Olen huomannut että miehetkin häpeilee. Minä saan esim. dickpicejä yhdeltä, mutta kasvokuvat on tiukassa ja epäilen että eivät ole ihan tuoreita.
En minäkään tykkää kuvia laittaa, mutten kuvattomista silti lähde etsimään sitä joka miellyttäisi mun silmää. Mutta pienen varauksen kuvittelen siihen että miltä livenä näyttää.
Tsemppiä naisen etsintään! Kuulostat symppikseltä
Tuo sanomalehteen ilmoitus oli hyvä tai osta kiva, söpö koira. Koiran kanssa lenkkeillessä tapaa paljon ihmisiä myös naisia koirineen. Lisäksi saat raitista ilmaa.
Sanomalehteen ilmotus