Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun asiattomimmat asiat, joita ammattihenkilö sanonut ja/tai tehnyt

Vierailija
21.08.2024 |

Jätetään ketjun ulkopuolelle kaikenlaiset psyk00sisekoilut, joissa ei ole mitään päätä eikä häntää. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain optikolla kertakäyttöpiilarit avuksi, että näen miltä kokeilemani kehykset näyttävät. Opastettiin miten laitetaan silmiin. Kun olin räpelöimässä takahuoneessa piilareita pois, jouduin huikkamaan ovelta tarvitsevani apua. 2 "ammattilaista" paikalla, se jolla ei juuri silloin ollut asiakasta pyysi minua odottamaan toista, jolla oli asiakas. Peräännyin takahuoneeseen ja jäin tuijottelemaan peilistä punaisia silmiäni.

Vierailija
22/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi haukkui adhd-arviossa minut. Minun pitäisi tunnustaa etten ole terävin kynä vaan tyytyä ihan niihin liukuhihnahommiin (olin sillä hetkellä ollut yli 10 v asiantuntijatehtävissä eri firmoissa). Sitten sanoi että taidan vaan hakea halpoja huumeita adhd-diagnoosin perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi yksi lääkäri huutamaan naama punaisena heti kun pääsin ovesta sisään. Olin tietty selvinpäin enkä ollut käynyt kyseisellä lääkärillä koskaan ennen.

Vierailija
24/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle alkoi yksi lääkäri huutamaan naama punaisena heti kun pääsin ovesta sisään. Olin tietty selvinpäin enkä ollut käynyt kyseisellä lääkärillä koskaan ennen.

Vähän sellainen tunne, että jotain jää kertomatta. 

Vierailija
25/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisairaanhoitaja oli mitannut kotikäynnillä vanhan äitini verenpaineen. Kirjasi muistiin arvon joka oli paljon yli 200. Ei aiheuttanut mitään reaktiota sairaanhoitajassa. Siis aivan normaalia. 

Vierailija
26/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilin itsemurhasta ja lääkäri sanoi että olen itse tilanteeni aiheuttanut.

En tule ikinä luottamaan suomalaiseen terveydenhuoltoon.

En ole yllättynyt, kaiken kun olen omien sairauksieni kanssa nähnyt t.huollossa. Tuo ammattikunta on siinä mielessä uskomaton että vaikka ihminen kuolisi lääkärin ammattitaidottomuuden, huolimattomuuden tai silkan k-päisen ylimielisyyden takia niin eipä seurauksena tule kuin korkeintaan joku tonnin sakko (ja sekin erittäin harvoin) joka on lääkärin tuloilla yksi hyttysen k**i. 

Tämä on valitettavan tavallista lääkärien kohdalla. Kun joutuu toistuvasti sairaalaan, samalle osastolle, ja saman erikoislääkärin kohtaamaan. Hoito on aiheuttanut monta vuotta sitten vakavan haimatulehduksen, joka jatkohoidon takia pitkittyi viikoiksi, ja kroonistui. Haimapotilas on alinta pohjasakkaa, ja puheissa,sekä kannassa asia on käännety potilaan syyksi jo kauan sitten, kun lääkäri, jonka vikaa kehityskulku on, vaihtui toiseksi. Kohtelu on ylimielistä ja törkeää. Jokainen sairaalajakso on siksi traumaattinen. Ja sinne hakeudun vasta viime hetkillä juuri siksi. Silloin, kun en enää jaksa olla edes hereillä, ja viimeiset voimat riittää juuri ja juuri pukeutumiseen. Inhimillinen hinta on ollut kova. En ole enää työkykyinen ja eläkkeikään on vielä kymmenen vuotta. Oheissairaus on ilmaantunut, ja kroonikkona sain jo yliopistolta kutsun haimasyöpätutkimukseen (pitkäaikaisseuranta labroineen). En osallistunut. Se on virheellisestä hoidosta mahdollisesti vielä edessä oleva seuraamus. Ei mitään sakkoja, mainintoja tai m i t ä ä n kritiikkiä lääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan