Olen tällä hetkellä psykiatrisessa hoitolaitoksessa ja minusta tuntuu, että yksi hoitajista on ihastunut minuun! Voiko olla kuvitelmaa?
Olen mies ja tämä hoitaja nainen. Hän muuttui oudon etäiseksi, ensin lämpöisen kitkan jälkeen. Hän selvästi peittelee tunteitaan, ammattinsa vuoksi. Tunnen, että meidän välillä on sähköä. Voisiko asia todella olla näin?
Kommentit (93)
Juu juu,mikäköhän lääkkeitesi nimet ovat,kaikki tuntuu niin ruusuiselta..
Vierailija kirjoitti:
Juu juu,mikäköhän lääkkeitesi nimet ovat,kaikki tuntuu niin ruusuiselta..
En tiedä, mutta tämä paikkakin tuntuu ihan hotellilta. Ruokaa jatkuvasti, joka on hyvää ja saa syödä itsensä täyteen, oma huone, ulkoiluakin päivällä, useamman kerran viikossa sauna.
Voisiko tämä olla mukavampaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Varmasti tajusi alun jälkeen että otat normaalin ystävällisyyden vähän turhan "painokkaasti".
Ei varmasti tajunnu. Esitin täysin huomaamatonta ja kylmää. Hän ei huomannut mitään.
Niinhän sä luulet. Hoitajat on tarkkoja ja moni hyvä aistimaan ja huomaamaan ihmisten tunnetiloja, sinä epävakaassa tilassa tuskin kykenet tunteitasi täysin peittämään. Luultavasti hän on vaistonnut sen mitä sulla on ollut mielessä.
No ei varmasti ole huomannu mitään!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Varmasti tajusi alun jälkeen että otat normaalin ystävällisyyden vähän turhan "painokkaasti".
Ei varmasti tajunnu. Esitin täysin huomaamatonta ja kylmää. Hän ei huomannut mitään.
Niinhän sä luulet. Hoitajat on tarkkoja ja moni hyvä aistimaan ja huomaamaan ihmisten tunnetiloja, sinä epävakaassa tilassa tuskin kykenet tunteitasi täysin peittämään. Luultavasti hän on vaistonnut sen mitä sulla on ollut mielessä.
No ei varmasti ole huomannu mitään!!!
Ap
Eipä :D
Eipä mene hoitopaikka Sinunkaan kohdalla hukkaan!
Kaikki on mahdollista, ihmisiähän te molemmat olette.
Olen itse sairaanhoitaja ja tottakai jotkut potilaat miellyttävät enemmän kuin toiset. En kuitenkaan koskaan flirttaile tai anna ymmärtää mitään, koska olen töissä ja minun pitää toimia ammatillisesti.
Ei ole huono asia vaikka hän olisikin mieltynyt sinuun, oli se sitten totta tai ei, empatiaa ja sympatiaa ei ole koskaan liikaa tässä maailmassa.
Mutta älä odota kuitenkaan mitään "välien kehittymistä" teidän kesken. Siviilissä asia on sitten toinen juttu.
Etäinen käytös on siis sinulle merkki siitä, että joku on ihastunut sinuun.
Miten sitten läheinen ja lämmin käytös? Onko sekin merkki siitä, että joku on ihastunut sinuun?
Millainen käytös olisi merkki siitä, että joku ei ole ihastunut sinuun?
Minua alkaa kohta kiukuttamaan tämä teidän negatiivinen asenne!!!
Pilasitte päiväni!!
Olen taas pahalla tuulella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh uudestaan satuiluillesi. Mee käymään vähän ulkona välillä.
Jos on ulkoiluluvat
Seuraavalla kerralla, kun näen hoitajia niin aion käyttäytyä hunosti, syytä en heille kerro, mutta syy on teissä. Te saitte minut huonolle tuulelle!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla, kun näen hoitajia niin aion käyttäytyä hunosti, syytä en heille kerro, mutta syy on teissä. Te saitte minut huonolle tuulelle!!
Ap
Hui kauheeta. Olisi kauheaa olla hoitajana pöpilässä jossa on tuollainen hoidokki. Varsinkin sen hoitajan kengissä johon ap iskenyt silmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hui kauheeta. Olisi kauheaa olla hoitajana pöpilässä jossa on tuollainen hoidokki. Varsinkin sen hoitajan kengissä johon ap iskenyt silmänsä.
Ei ole varmuutta, että provoileeko ap, mutta sairaanhoitajana voin sanoa, ettei tuo ole kuule yhtikäs mitään. Jos tuo saa säikähtämään niin ei voi edes hoitajana toimia.
Jotkut tulkitsevat ystävällisyyden ihastukseksi. Kun olin kaupan kassalla töissä, sain treffikutsuja. Ihmettelin tätä, koska siellä oli paljon nätimpiäkin kassatyttöjä. Ero oli siinä, että minä hymyilin tehdessäni töitä, ja tervehdin aina iloisesti. Kun eihän niin käyttäydy kuin ihastuneet naiset..voi🙈
Siis oikeesti miehet.....🤦🙄
Vierailija kirjoitti:
On myös mahdollista, että hän on ollut ystävällinen, mutta huomannut, että ehkä olet tulkinnut hänet väärin ja koet romanttista kiinnostusta. Tämä sitten saanut hänet viileämmäksi ettei rohkaise sinua tunteissasi.
On hyvin tavallista, että potilaat ihastuvat terapeuttiin terapian aikana, varmaan niin voi käydä muissakin hoitosuhteissa. Varsinkin jos potilas on hieman epävakaassa tilassa.
Eikä ole!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös mahdollista, että hän on ollut ystävällinen, mutta huomannut, että ehkä olet tulkinnut hänet väärin ja koet romanttista kiinnostusta. Tämä sitten saanut hänet viileämmäksi ettei rohkaise sinua tunteissasi.
On hyvin tavallista, että potilaat ihastuvat terapeuttiin terapian aikana, varmaan niin voi käydä muissakin hoitosuhteissa. Varsinkin jos potilas on hieman epävakaassa tilassa.
Eikä ole!!
Ap
Ap alkaa olla nyt selvästi liian väsynyt palstailemaan. Mitäpä jos koittaisit ottaa päiväunet? Ehkä sitten on mieli parempi ja tasapainoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy usein, moni suhde on alkanut kuvaamallasi tavalla. Onnea teille!
Miten niin? Ei kovin moni taida olla hoidossa.
Ap
Uskon, että hän tarkoitti tuota periaatetta. Minäkin olin alunperin mieheni tukihenkilö. Mutta lopulta rakastuin häneen.
Että kiltti miehen kannattaa hakeutua tuonne hoitoon, niin saa naisia??