Olen tällä hetkellä psykiatrisessa hoitolaitoksessa ja minusta tuntuu, että yksi hoitajista on ihastunut minuun! Voiko olla kuvitelmaa?
Olen mies ja tämä hoitaja nainen. Hän muuttui oudon etäiseksi, ensin lämpöisen kitkan jälkeen. Hän selvästi peittelee tunteitaan, ammattinsa vuoksi. Tunnen, että meidän välillä on sähköä. Voisiko asia todella olla näin?
Kommentit (93)
Voihan se olla tottakin, mutta ei se hoitajaa saa siellä sitä näyttää, ettekä te saa mihinkiin suhteeseen ryhtyä, niin kauan, kun olet hoitosuhteessa häneen.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy usein, moni suhde on alkanut kuvaamallasi tavalla. Onnea teille!
Miten niin? Ei kovin moni taida olla hoidossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Uskon, että hän tarkoitti tuota periaatetta. Minäkin olin alunperin mieheni tukihenkilö. Mutta lopulta rakastuin häneen.
Sehän on irrelevanttia. Ei vaikuta hoitoosi millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Tsissus. Miksi se hoitaja ap:hen rakastuisi, kun voisi saada normaalin ja terveen miehen. Minä ainakin haluan sellaisen ja komean.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsissus. Miksi se hoitaja ap:hen rakastuisi, kun voisi saada normaalin ja terveen miehen. Minä ainakin haluan sellaisen ja komean.
N21
Taidat olla aika pinnallinen bimbo, joka ei vielä elämästä ymmärrä mitään :)
On hyvinkin mahdollista että hän on ihastunut. Kyllä hulluilla ja rikollisilla naisia riittää.
On myös mahdollista, että hän on ollut ystävällinen, mutta huomannut, että ehkä olet tulkinnut hänet väärin ja koet romanttista kiinnostusta. Tämä sitten saanut hänet viileämmäksi ettei rohkaise sinua tunteissasi.
On hyvin tavallista, että potilaat ihastuvat terapeuttiin terapian aikana, varmaan niin voi käydä muissakin hoitosuhteissa. Varsinkin jos potilas on hieman epävakaassa tilassa.
Oletko yli 170 cm charmikas hopeakettu - uskoisin että hoitaja on ihastunut!
Heh. Varmasti tajusi alun jälkeen että otat normaalin ystävällisyyden vähän turhan "painokkaasti".
99,99% todennäköisyydellä ei ole ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä siellä muitakin on. Kunhan pääset eristyshuoneesta, näet.
Kukaan ei ihastu kuolaavaan pöpiin. Sun oireita tarkkaillaan ja siinä se "kiinnostus". Se on vain lääketieteellistä.
Hoitajalla on kaikki maailman syyt ihastua psykiatrisessa hoitolaitoksessa olevaan potilaaseensa.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Varmasti tajusi alun jälkeen että otat normaalin ystävällisyyden vähän turhan "painokkaasti".
Ei varmasti tajunnu. Esitin täysin huomaamatonta ja kylmää. Hän ei huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti tajunnu. Esitin täysin huomaamatonta ja kylmää. Hän ei huomannut mitään.
17 oli ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh uudestaan satuiluillesi. Mee käymään vähän ulkona välillä.