Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartijat aina seuraa minua.

Vierailija
21.08.2024 |

Tosi ärsyttävää. Mutta kai se on ihan hyvä, että ei pelkästään mitään tiettyjä ryhmiä seurata.

Mutta minä otan vaan kaiken irti, kun kerrankin pääsen yksin kauppaan. Tutkin hyllyjä ja uutuuksia. Kai se epäilyttävältä sitten näyttää 😂

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäse kunnon pierru niin ei seuraa enää.

Vierailija
2/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tätä olen itsekin ihmetellyt. Eikö kaupassa saa enää tutkia ja miettiä vaihtoehtoja? Ja auta armias jos otat kempparista jotain kärryihin. Heti myös myyjä roikkuu perässä. Se tekee varkaaksi heti. Tätä ainakin Hämeenlinnassa. Surullinen mieli tulee välillä että eikö saa käydä rauhassa kaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun kävin vaateostoksilla niin sovituksen jälkeen vartija meni tutkimaan pukukopin jossa olin. 

Mä oon niin lainkuuliainen kansalainen, että todellakin harmitti miten muhun suhtauduttiin silloin.

Vierailija
4/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin nuorempana aina, kun oli vähän erikoisempi tyyli. Nykyään saa olla rauhassa.

Vierailija
5/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin että seuraisi. Vähän flirttailisin ja tuijottaisin. Paitsi jos nainen en edes katso sinnepäin.

Minulle in vihjailtu, että olisi ollut huhuja ja valheita että olisin varas tms. mutta jäänyt epäselväksi mikä in vihjailua vaan ja mitä oikeasti in ajateltu tai kyuiskuteltu, hiten ei väliä.

Tietenkin hauskaa aina, jos ihan valheellisetkin väittämät ivat menneet läpi. Siinä saa kyllä tunteä itsensä tyhmäksi ne valehtelijat ja ne ketkä uskoneet niihin. 

Vierailija
6/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Anttilassa kun olin katsomassa hiusvärejä tuli vartija siihen tutkimaan pakkauksia ja avasi niitä. Sain kuvan että jotkut olivat vohkineet sieltä niitä hoitoaineita. Lähti juoksemaan jonkun perään. Voi mitä hommia noilla vartijoilla hehheh. 

Vierailija
7/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin että seuraisi. Vähän flirttailisin ja tuijottaisin. Paitsi jos nainen en edes katso sinnepäin.

Minulle in vihjailtu, että olisi ollut huhuja ja valheita että olisin varas tms. mutta jäänyt epäselväksi mikä in vihjailua vaan ja mitä oikeasti in ajateltu tai kyuiskuteltu, hiten ei väliä.

Tietenkin hauskaa aina, jos ihan valheellisetkin väittämät ivat menneet läpi. Siinä saa kyllä tunteä itsensä tyhmäksi ne valehtelijat ja ne ketkä uskoneet niihin. 

Sillä jos totuudet tietää ei tuollaiset menisi läpi. Mutta hei maailman naurettavin mustamaalauskampanja ollut. Saa olla mielipiteitään toki mitkä ei puolla omia tekoja, mutta ne pitää aina perustua totuuteen, ei liioitteleluun, valheisiin, väärennyksiin tai puolueellisuuteen.