Millaisen laukun ottaisitte 2 päivän reissuun? (tai repun?)
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minne olisin menossa ja joutuuko matkatavaroita kantamaan pitkiä matkoja. Yleensä muutaman tai parin päivän reissuille olen ottanut joko pienen matkalaukun tai pikkasen isomman kassin. Molemmissa vaihtoehdoissa on vetokahva ja pyörät alla.
Ainakin 3 tunnin bussi ja junamatkat ja jonkun verran joutuu kantamaan mutta pääasiassa istumista bussissa ja junassa. ja ihan sukulaiselle.
2 päivää, siis yhden yön reissu? Menee helposti repulla ELLEI sitten tekeminen ole sellaista, että tarvitsee kahta takkia, kaksia eri housuja, kaksia kenkiä jne.
Nyt olin kolme päivää reissussa ja oli perinteinen Savotta reppu.
Vierailija kirjoitti:
2 päivää, siis yhden yön reissu? Menee helposti repulla ELLEI sitten tekeminen ole sellaista, että tarvitsee kahta takkia, kaksia eri housuja, kaksia kenkiä jne.
Mä olen itse tehnyt 2 yön (viikonloppu) reissuja pelkällä 20 litran repulla + pieni käsilaukku.
Helpoitenhan tämä menee siten, että otat esille ne reissussa tarvitsemasi vaatteet ja tavarat ja katsot, millaiseen kassiisi ne mahtuvat.
Repulla pärjään miehenä vaikka kuukauden. Joku lämmin fleece varalle, vaihtoalusvaatteet ja sellaista. Kukaan ei muista mitä oli päällä ja vaatteet mitä tarvitsee selviää säätiedotuksesta ja laittaa ne valmiiksi päälle.
Reppuun vaihtovaateet, hygienia tuotteet, meikit.
Käsilaukkuun puhelin, lompakko... käsilaukku on helppo ottaa mukaan vaikka junassa vessaan. Ja jos reissussa lähtee shoppailemaan niin silloinkin on kiva olla laukku mukana.
Riippuu, mitä tarvitsee mukaan. Reppu tai sitten pieni olkalaukku (mikä lie salikassi/viikonloppukassi).
Riippuu minne olisin menossa ja joutuuko matkatavaroita kantamaan pitkiä matkoja. Yleensä muutaman tai parin päivän reissuille olen ottanut joko pienen matkalaukun tai pikkasen isomman kassin. Molemmissa vaihtoehdoissa on vetokahva ja pyörät alla.