Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-5 minuutin saanti herättää ajatuksia

Vierailija
21.08.2024 |

Onko muita jotka olette kyllästyneet  minuutti seksiin. Kova halu miehellä saada ja kun saa se on max 5.min ja siinä. Naisena olen melko kyllästynyt tähän saantiin ja nyt ajatuksena etsiä jotain joosa saan naisenakin nauttia. Tuskin olen yksin? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä se orgasmi pitäs naimalla saada? Ei tarvii. Parastahan se on sormetuksella tai suuseksillä. Tai yhdistelmällä sormetus ja nainti!

Ei se kalu ole maailman napa!

Tätä te oletetut jaksatte jauhaa!

Kyllä se kalu on maailman napa

Vierailija
22/28 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna miehelle ennenkuin itse olen saanut. Vetäkööt käteensä jos ei muu kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rima on helvetissä. En ikinä suostuisi moiseen 'rakasteluun', eihän siitä tule kuin vihaiseksi.

Vierailija
24/28 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna miehelle ennenkuin itse olen saanut. Vetäkööt käteensä jos ei muu kelpaa.

Pillua sinä nuolet.

Vierailija
25/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olerko lahna vai mursu. ota ohjat älälä pysäkille jää heti

Vierailija
26/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymys: Jos nainen ei suostu mihinkään esileikkeihin, pimppiin ei saa koskea kuin pippelillä, suuseksi ei kelpaa antavana eikä vastaanottavana osapuolena, asennoista käy lähetyssaarnaaja ja lusikka, niin vaikea siitä on mitään kolmen vartin spektaakkelia aikaan. "Pane nyt vaan" ja "Eikö sulta jo kohta tuu?" on kuultu aika monta kertaa.

M51

Koskaan en ole tuollaiseen naiseen tai vastaaviin kommentteihin törmännyt... 

M48

Vierailija
27/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymys: Jos nainen ei suostu mihinkään esileikkeihin, pimppiin ei saa koskea kuin pippelillä, suuseksi ei kelpaa antavana eikä vastaanottavana osapuolena, asennoista käy lähetyssaarnaaja ja lusikka, niin vaikea siitä on mitään kolmen vartin spektaakkelia aikaan. "Pane nyt vaan" ja "Eikö sulta jo kohta tuu?" on kuultu aika monta kertaa.

M51

Koskaan en ole tuollaiseen naiseen tai vastaaviin kommentteihin törmännyt... 

M48

Olin ikävä kyllä pitkään naimisissa tuollaisen naisen kanssa. Ei koko liitto, mutta viimeiset vuodet olivat tuollaisia. Vein hänen neitsyytensä aikanaan, joten ehkä opettajassakin oli vikaa.

Vierailija
28/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 1-5 Min kuuluva. Hyvin on kuitenkin naiset saaneet. Osa jopa yhdynnällä ja loput muulla tavalla. Pitkiä suhteitakin on ollut. Jokaisen suhteen olen itse lopettanut että ei minuutti munan takia naiset ole lähtenyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi