2-5 minuutin saanti herättää ajatuksia
Onko muita jotka olette kyllästyneet minuutti seksiin. Kova halu miehellä saada ja kun saa se on max 5.min ja siinä. Naisena olen melko kyllästynyt tähän saantiin ja nyt ajatuksena etsiä jotain joosa saan naisenakin nauttia. Tuskin olen yksin?
Kommentit (28)
Minä en anna miehelle ennenkuin itse olen saanut. Vetäkööt käteensä jos ei muu kelpaa.
Naisten rima on helvetissä. En ikinä suostuisi moiseen 'rakasteluun', eihän siitä tule kuin vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en anna miehelle ennenkuin itse olen saanut. Vetäkööt käteensä jos ei muu kelpaa.
Pillua sinä nuolet.
olerko lahna vai mursu. ota ohjat älälä pysäkille jää heti
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys: Jos nainen ei suostu mihinkään esileikkeihin, pimppiin ei saa koskea kuin pippelillä, suuseksi ei kelpaa antavana eikä vastaanottavana osapuolena, asennoista käy lähetyssaarnaaja ja lusikka, niin vaikea siitä on mitään kolmen vartin spektaakkelia aikaan. "Pane nyt vaan" ja "Eikö sulta jo kohta tuu?" on kuultu aika monta kertaa.
M51
Koskaan en ole tuollaiseen naiseen tai vastaaviin kommentteihin törmännyt...
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys: Jos nainen ei suostu mihinkään esileikkeihin, pimppiin ei saa koskea kuin pippelillä, suuseksi ei kelpaa antavana eikä vastaanottavana osapuolena, asennoista käy lähetyssaarnaaja ja lusikka, niin vaikea siitä on mitään kolmen vartin spektaakkelia aikaan. "Pane nyt vaan" ja "Eikö sulta jo kohta tuu?" on kuultu aika monta kertaa.
M51
Koskaan en ole tuollaiseen naiseen tai vastaaviin kommentteihin törmännyt...
M48
Olin ikävä kyllä pitkään naimisissa tuollaisen naisen kanssa. Ei koko liitto, mutta viimeiset vuodet olivat tuollaisia. Vein hänen neitsyytensä aikanaan, joten ehkä opettajassakin oli vikaa.
Itse olen myös 1-5 Min kuuluva. Hyvin on kuitenkin naiset saaneet. Osa jopa yhdynnällä ja loput muulla tavalla. Pitkiä suhteitakin on ollut. Jokaisen suhteen olen itse lopettanut että ei minuutti munan takia naiset ole lähtenyt.
Kyllä se kalu on maailman napa