JLo ja Ben Affleck eroavat! Eipä kestänyt kauaa, vaikka luultiin että on "Match made in heaven"
Kommentit (108)
Kaikkihan näki että siinä meni kaksisuuntainen mieliala naimisiin impulsiivisen ihailun tarpeen kanssa.
Garner vaikuttaa jotenkin tekopirteältä. Minkähänlainen se on kameroiden ulkopuolella?
Jennifer Lopez ja Ben ovat molemmat narsisteja. Pistäkääpä Youtubeen ja katsokaa kun analysoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lopez ja Ben ovat molemmat narsisteja. Pistäkääpä Youtubeen ja katsokaa kun analysoidaan.
Varmaan 50 % näyttelijöistä on.
Jennifer Garner on edelleen todella, todella upea! Helppo ymmärtää Herra Affleckia.
JL on ilmeisesti sekaantunut vaikka mihin ja BA ei.
Minä luulin että ne ovat jo aikaa sitten eronneet.
Benillä on ongelmansa, mutta en usko, että hän on hirviö, koska Garner jaksaa pysyä väleissä. Ben ei yhtään sovi julkisuuteen, hänestä näkee, että kiusaantuu kun kuvaajat piirittää. JLo ei taas muuta haluausijaan kuin kuvaajia ympärilleen, tyhjäpää eikä osaa edes laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer ollut jo neljä kertaa naimisissa.
Ei taida olla maailman helpoin kumppani?
Voihan sen noinkin nähdä, mutta monesti kattelee näitä ikääntyviä rikkaita naisia. Aika harvalla on kumppanit, jotain toyboyta voi olla, mutta ne ei kestä kauan. Mä luulen, ettei miehet kuitenkaan vielä kestä sitä, että nainen on itsenäinen. Osa miehistä tarvii prinsessan. :(
TAiteilijat sitten vielä on erikseen. Niistä miehistä suurinosa tarvii äidin, ei ne muuten pärjää. Beninkin eksä-Jennifer hoitanut häntä vuosikaudet, JLo ei tainnut siihen hommaan suostua.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävää, että kumpikaan ja erityisesti Jen ei tunnu löytyvän rakkautta. Tiedä sitten millainen tyyppi on. Kävin jenkeissä treffeillä erään miehen kanssa joka on työskennellyt Jenin kanssa vuosia sitten ja hänen kertomansa mukaan on oikein mukava ihminen joka kohteli työntekijöitään hyvin. Olen nähnyt otsikoita jotka väittävät toisin, mutta uskon enemmän tähän kuultuun tietoon.
Ai saatana, sieltä oikein kokemusasiantuntija. Jen on oikein piru, kaikkihan sen tietää, jotka alalla on.
Vierailija kirjoitti:
EI AVIEOEHTOA????
Aivan käsittämätöntä noilta. :D
Vierailija kirjoitti:
Keitä he ovat??nevahööd!
Miksi avasit ketjun? Googlaamalla olisi selvinnyt heitä ovat. Olet ää liö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI AVIEOEHTOA????
Rahaa on molemmilla, ei haittane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI AVIEOEHTOA????
Rahaa on molemmilla, ei haittane.
Ihanan naivi kommentti, jos kuvittelet, että avioehdolla suojataan vain rahat.
Vierailija kirjoitti:
Keitä he ovat??nevahööd!
Tyhymä
50% pareista eroaa, mutta julkkispareilla tuo luku on 90% tai enemmän. Beckhamit ovat olleet poikkeus sääntöön ja olleet yhdessä jo se reilut 20 vuotta.