Tori piste fi paketointi??
Voiko pahvisessa 24- laatikossa postittaa ostajalle vaatteita?
Kommentit (11)
Ääh, tarkoitin siis 24pack pahvisessa olutlaatikossa?
Vierailija kirjoitti:
Ääh, tarkoitin siis 24pack pahvisessa olutlaatikossa?
Onko se puhdas sisäpuolelta? Voit laittaa vaatteiden päälle muovipussin ja sitten laatikkoon sisään. Teippiä hyvin ympärille.
Ap varmaan odottaa kovasti että joku provoutuisi ja alkaisi kirjoitella jotain "onpa wt pakkaus en kehtaisi"-provoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan odottaa kovasti että joku provoutuisi ja alkaisi kirjoitella jotain "onpa wt pakkaus en kehtaisi"-provoa.
Älä pilaa hyvää tarinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa hyvää tarinaa
Aikamoista ajan tuhlausta nämä hupialoitukset. Onneksi aina on mahdollista että joku järkevä näkee ja saa hyviä vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
En odota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa hyvää tarinaa
Aikamoista ajan tuhlausta nämä hupialoitukset. Onneksi aina on mahdollista että joku järkevä näkee ja saa hyviä vinkkejä.
Ihmettelen aina näitä, tätäkin aloitusta joku trolli varmaan koko yön hautonut päässään. Torifi antaa kovasti aiheena edgeä ja potkua keskustelulle, ja jos vielä otan siihen sen kulman että esitän alkoholistia niin ihmiset kyllä tarttuu koukkuun 🤔
Vielä parempi tosin olisi jos olisi ollut lastenvaatteet mitä postittaa kaljalaatikossa.
Ap tässä. Myyn kalliit saappaat. Hain kaupasta tyhjän laatikon, koska saappaat saa niihin oivallisesti tiukkaan pakattua. Eivät lyttäänny eikä hölsky.
Eli se siitä WT:n yöllisestä vauvanvaate- provoilusta.
Mukavaa päivää.
Olen saanut muropaketissakin tuotteen.Mutta oli siis muovipussissa sisällä ja muovipussi päällä,eli ihan hyvin pakattu.
Mulle lähetettiin joku vaate kerran vauvan vaippapakkauksessa. No puhdashan se oli, mutta jotenkin ällöä.
Sen muovin olisi edes voinut kääntää toisin päin, niin olisi ollut siistimmän näköinen pakkaus.
Voi. Itse olen pakannut muovipussiinkin. Täytyy vain varmistua siitä että muovipussi on puhdas sisäpuolelta. Niitä voi laittaa muutaman päälekkäinkin.