Raskaana ja raskas työ
Kommentit (3)
Mä olen maatalouslomittaja, ei siis mitään älyn rankkaa työtä muttei mitään paikallaan oleiluakaan.
Olisin mieluusti tehny pidempäänkin mutta rv28 alko supistella siihen malliin että oli jäätävä pois kyykkimästä lehmien alta, muuten ei olis ollu vielä mitään hätää. Olin valinnu varhennetun ä-loman joten kirjottivat sitten suoraan siihen asti s.lomaa.
Teet vaan oman vointis mukaan - riskejä on turha alkaa ottamaan, mitalia et siitä saa.
Niin kauan kun hyvältä tuntuu niin anna mennä vaan.
Tsemppiä!!
Tappert ja Puksu 35+4
tietysti se fyysisyys näin raskaanaolevana enemmän huolettaa, vaikka aika tasapainossa noin muuten fyysisyys/henkinen jaksaminen menevät.
olin aikaisemmin kevyemmässä hoitoalan työssä kun odotin esikoista, jouduin jäämään rv 25 pois, sitä ennen olin jossain vaiheessa jo viikon saikulla kun kivuttomia supistuksia tuli niin että vatsa oli kokoajan kovana.
nyt puhuin terveydenhoitajalle jo valmiiksi tilanteeni,ja hän sanoi että ajoitetaan lääkärineuvola rv 20 pintaan, jos jo sitten pitäisi jäädä pois.
terkkari sanoi suoraan että ylettömiä ponnistuksia olisi hyvä välttää puolenvälin tietämiltä eteenpäin.ja tietty jos supistaa etenkin sitten.
miten musta jo tuntuu että kivuttomia supistuksia tulee joskus, näin aikaisin jo.pitänee puhua ajoissa, mitään riskiä en suostu ottamaan.
neitiniiskunen rv 12
Kuinka muut jotka tekevät ruumillisesti raskasta työtä ovat jääneet äitiyslomalle?
Itse olen ajatellut jäädä vasta juhannuksena, jos vain terveys kestää!