Hyvaksikayttava ja rajaton laheinen
Minulla on sellainen ongelma etta olen sairastanut psykiatrista sairautta jo pitkaan.
Minuun tuntuu usein liimaantuvan kiinni monenlaista "auttajaa", jotka tarjoutuvat apuun milloin missakin asiassa. Lopputulos auttamisesta on usein se etta asunnoltani on viety jotakin tai muulla tavoin yritetty sotkea elamaani.
Olen hankalassa tilanteessa koska tarvin usein ihmisten apua, mutta kaikilla "auttajilla" ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Vahan sama kuin vanhuksien koteja siivoilevat ihmiset tuppaavat usein varastelemaan rahaa vanhuksilta, jotain vahan saman tyyppista.
Koen etta jotkut ihmiset pyrkivat jotenkin hyotymaan sairaudestani jollakin omituisella tavalla.
Se ahdistaa ja saa olon tuntumaan voimattomalta.
Olipas ikävä kuulla mutta ehkä sinun tulisi olla yksin jos vedät puoleesi noita epärehellisiä yksilöitä. Itse olen täysin terve mutta minullakin oli parisen ystävää joilla oli tarve siirtää tavaroitani omaan laukkuunsa ja luottavaisena en oikein halunnut uskoa että kadonneet tavarat varastaa henkilö joka kutsuu itseänsä ystäväkseni ?? . Mieheni usein mainitsi että tavarat katoavat varsinkin tuon yhden ihmisen mukana . Olen vältellyt erityisesti tuon 1 henkilön seuraa ja en oikein osaa sanoa hänelle suoraan ja olen toki yrittänyt .... niin koen että paras kivuton tapa on olla ottamatta yhteyttä ja kun tämä henkilö ottaa yhteyttä olen kovin kiireinen ... Joten jos sairautesi vaatii ns: tuki henkilöä niin miksi ett hanki yksityiseltä taholta ,ehkä siellä on rehellisempää väkeä... en sitten tiedä mutta ajattelisin että on