UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Viivi lauloi ok mutta puristi mailaa vähän liikaa. Oli hivenen painostava tuossa "mä olen sun kanssa aina" eikä niin herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuossa Costeen biisissä tuo kertosäe, se muistuttaa ihan täysin jotain muuta biisiä, mutta en kuollaksenikaan saa päähän mitä... joku suomalainen kuitenkin. Hoksaako kukaan?
Aknestik
Kohta voittaja Erika! Hän tulee!
Kaikkeen muuhun on ollut varaa, mutta ei LIVE-bändiin?
Eikö se olisi olennaista? Musakilpailussa?
Viivillä uskomaton esitys, ääni ihan ylivoimainen!
"Slayer" Viivi se siinä. Ihan kiva.
Viivin ääni on jotenkin tosi tukkoinen vaikka pysyy vireessä ja laulu on hyvä
Eilinen voice of finland Julia
paljon parempi
kuin Viivi tai kukaan noista!
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tää esitys on? Ei mikään? Peruskoulun talent-kisa? Eihän tässä tapahdu mitään!
Suomessa on talentit harvassa. Olisi suosiolla lähetetty Erika suoraan. Tässä menee aikaa ja rahaa ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIIVIN biisi on meidän suomalaisten kansalle tehty ja se tulee joka kesä soimaan ja me kyynelehditään. Ei sillä kansainvälisesti ole merkitystä.
Tylsääkin tylsempi ja laulaja karaoke-baarin prinssessa tasoa.
Kyllä, samaa mieltä!
Goldien esityksessä ja biisissä eniten potentiaalia. Ei aina tarvitse mennä shokeeraamaan vaan voi olla myös tyylikäs ja saada huomiota niin
Vierailija kirjoitti:
Costeen biisi on Aknestikin Suomirokkia J. Karjalaisen Sekaisin-biisin sanoilla.
"Jotkut menee sekaisin rockn'roll-musiikista
jotkut menee sekaisin alkoholista
hei beibi, menen sekaisin sinusta"
No niinpä onkin
Huomattavasti parempi livenä kyl tää Viivi. Koskettava.
Vierailija kirjoitti:
Goldie äänestetty.
Samoin!
Onko käynyt niin, että nyt ei ole käytössä autotunea, kun sitä ei saa euroviisuissa käyttää?
Viivin ääni oli kyllä pettymys. Katsotaas miten Nellin käy
Viivi ei ole minun suosikkini. Laulaa liian korkealta.
Jokohan Nelliltä tulisi kunnon veto.
Luulisi, että hengitystekniikkaakin laulaessa olisi opeteltu, että jäis noi hönkimiset. Maallikot tosin ostaa sen, mitä radiosta tuutataan. Ei osaa kuunnella, miten päin seiniä tässäkin laulussa tekniikka on...