UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo iso Baselin lava vaatii kyllä myös ison lavashown, ei mitään pikkupiperystä.
Tai sitten laulajan pitää olla joku jolla on karismaa pysäyttää ihmiset kuuntelemaan. Yksi sellainen oli 2017 Portugalin Salvador. Ei tanssijoita, ei mitään efektejä. Koko yleisö vain kuunteli hiirenhiljaa esitystä. Se oli aika pysäyttävä kokemus. Muistaako joku?
Se on yksi parhaimmista voittajista. Loistava esimerkki siitä, ettei tähän väärinymmärrettyyn "erottumiseen" tarvita mitään bängeriä, vitsiesityksiä tai kohahduttavaa showta. Riittää jos artisti osaa olla läsnä.
Hirvetää ulinaa oli se biisi.
Jos oikein natsaa, niin Kant ja Ich komme nähdään samassa semifinaalissa. Siinä onkin katsojilla pähkinää purtavaksi, että kenelle sen äänensä antaa.
Paska kisa ei kiinnosta muuten tippaakaan mutta Viivin pitää voittaa. Kaunis balladi.
Kant on itseasiassa ihan hyvä biisi. Live-esitys oli karmea, ihan hirveät vaatteet jne. Mutta näytti uppoavan yleisöön kun kommenttikenttä on täynnä sitä SLAYYY QUEEEN kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein natsaa, niin Kant ja Ich komme nähdään samassa semifinaalissa. Siinä onkin katsojilla pähkinää purtavaksi, että kenelle sen äänensä antaa.
Voi olla ettei annettaisi kummallekaan. 🤣
Katsoin instasta tanssijoiden asuja ja siellä on farkkuliivejä ja rusettipuseroita. >(
Vierailija kirjoitti:
Rötväliisalle ääniä 😍
Erikoisen lempinimen on itselleen keksinyt.
Aika vahvasti epäilen ettei Erika tai Goldie voita. Suomalaiset osaa yllättää. Lavaesitys ratkaisee paljon. Ja luulen ettei suurin osa äänestäjistä edes ole kuullut biisejä. Kukaan ei meillä työpaikalla ainakaan ole niitä kuullut ja aikovat UMK:n katsoa ja äänestää. Saas nähdä.
Ihan oikein lausuu, saksa on helppo kieli.
Juu Nellillä on kyllä tanssi verissä!
https://www.instagram.com/jasmirvesander/p/DEr5OMgNisH/?img_index=3
Vierailija kirjoitti:
Ei lausu. Kuulostaa ihan kamalalta. Lausutaan ich kom, komme lopusta -me jää pois. Saksalaisia mahtaa ärsyttää.
Mikä rummutus, en ole huomannut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lausu. Kuulostaa ihan kamalalta. Lausutaan ich kom, komme lopusta -me jää pois. Saksalaisia mahtaa ärsyttää.
No eihän lausuta noin, oon kyllä saksaa lukiossa lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Täytynee laittaa omat ja perheenjäsenten äänet Erikalle ihan tuen osoituksena, kun näitä viestejä täällä lukee...
Olisitte laittaneet muutenkin, koska haluatte olla kiusaajien puolella ja Erikan fanit ovat kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ei lausu oikein. Oikeampi olisi pikemminkin tyyliin "ko-ma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän lausuta noin, oon kyllä saksaa lukiossa lukenut.
Ehkä riippuu murteesta. Itse olen asunut siellä ja noin lausuttuna särähtää pahasti korvaan.
Kantin pinkeistä jumppapalloista tuli jostain syystä mieleen Käärijän possujuna.