UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benidormin toisessa semifinaalissa miessolistit esiintyivät peittävissä asuissa ja osa naisista puolialastomina.
Erityisesti ihmetytti juontajien asut. Ensimmäisessä semifinaalissa yksi juontajista esiintyi käytännössä uimapuvussa, jonka päällä oli täysin läpinäkyvää pitsiä. Samaan aikaan hänen juontajaparillaan tosin oli erittäin kaunis ja tyylikäs punainen iltapuku, jonka yläosassa näyttävä ruusu. Toisessa semissä molemmilla oli tissit täysin tyrkyllä ja kolmas juontaja oli pukeutuneena pieneen toppiin/urheiluliiveihin vatsa täysin paljaana. Tuntui, että asut vei täysin huomion juonnoilta ja etenkin yksi juontajista muutenkin selvästi keskittyi jatkuvasti vaan ihailemaan itseään jostain ylhäällä olevasta monitorista.
Se taitaa olla sinun oma ongelma, jos sinä et pysty keskittymään juontoihin tuolta paljaan pinnan tuijottelultasi :D
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa, anti-erikat, Mari Putaan kolumni:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9db17067-6a3c-47f5-adde-6eda2f…
Pudas saa horista mitä tykkää. Ei muuta minun mielipidettäni, vaikka kuinka media tuputtaa Erikaa. Minun mielestäni kisassa on parempiakin biisejä, kuten Goldielocks.
Vierailija kirjoitti:
Olen monen vuosikymmenen viisufani ja UMKn myötä myös kotimaan karsinnat alkaneet kiinnostaa. Tänäkin vuonna finaaliin lippu, mutta helmikuun lähestyessä on odottava tunnelmaa latistanut todella paljon. Finaalin artistivalinnat ja UMK:n muuttuminen viisufanituksesta artistifanituksen alustaksi on ollut pettymys. Jo ennen biisien julkaisemista kisa nimettiin mediassa yhden artistin uudeksi tulemiseksi. Fanit aloittivat somejärjestäytymisen, jolla haluttaan varmistaa oma idolin pääseminen kisaan. Edes biisiä ei oltu julkaisu kun se oli monen mielestä paras valinta.
Pohdin jo hotellin perumista ja lipun myymistä. Miksi osallistua tähän karkeloon, jonka lopputulos on jo pedattu ennalta? Todella tylsää ja muistuttaa 2022 tulosta, jossa entiset fanit äänesti puolilämpimän Rasmuksen biisin nostalgian huumassa viisuihin perustellen kv-fanien äänivyöryä kisassa. Ihan ok biisi, mutta parempiakin oli. Viimeisten joukossa finaalissa oltiin.
Miten meitä muita pistäis kiinnostaa sinun perumiset ja harhat? Senkun peruutat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on oddseissa 11.
Kreikka meni ohi
Valitsivat edustajansa, eli tämän
Onpas muuten kiva nähdä silmälasit viisuedustajalla, varsinkaan naisilla ei jostain syytä tunnu olevan usein. Eikä kyllä kauheasti miehilläkään.
Kun ei ymmärrä espanjaa eikä näin ollen juonnoista mitään, niin jäljelle jää vain katseleminen. Inez Hernand on toki kotimaassaan suuri julkkis ja vaikuttaja, mutta pukeutuminen on provosoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa, anti-erikat, Mari Putaan kolumni:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9db17067-6a3c-47f5-adde-6eda2f…
Pudas saa horista mitä tykkää. Ei muuta minun mielipidettäni, vaikka kuinka media tuputtaa Erikaa. Minun mielestäni kisassa on parempiakin biisejä, kuten Goldielocks.
Vessatauko unimusiikkia on se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on oddseissa 11.
Kreikka meni ohi
No huh, en jaksa edes kuunnella. Taas pelkkää itkuvinkua.
Kaunis ääni on ja tunteella laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on oddseissa 11.
Kreikka meni ohi
No huh, en jaksa edes kuunnella. Taas pelkkää itkuvinkua.
Kaunis ääni on ja tunteella laulaa.
Minä en ees jaksanut kuunnella kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ymmärrä espanjaa eikä näin ollen juonnoista mitään, niin jäljelle jää vain katseleminen. Inez Hernand on toki kotimaassaan suuri julkkis ja vaikuttaja, mutta pukeutuminen on provosoivaa.
No voihan hyvät hyssykät taas. On se elämä vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin hyvin pärjännyt. Mä pidin tän cämp-henkisyydestä ja retroilusta :D
Tai sijoittautuihan se karsinnassa sijalle 7. (12 osallistujaa)
Ei vi*** 😀
Laulaako toi oikeasti rakkaudestaan hissiin? Kun noita sanoja kuuntelee. Hieno spagaatti kyllä lopussa. Tulee vähän mieleen joku bgt eli brittien Talent tms.
(Jota rakastin katsoa hauskuuden takia silloin kun pikkubritannian David walliams oli vielä siinä mukana)
Ohis, minäkin katsoin aina kun David Walliams oli mukana :D Nykyäänkin katson joskus youtubesta parhaita pätkiä :D Sitten se möläytti jotain ja lensi pihalle koko showsta.
Vierailija kirjoitti:
Puppy olisi pärjännyt. Erika jos valitaan niin en usko että pärjää.
Eihän meidän mikään pakko ole valita Erikaa. Itse en ainakaan äänestä Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan hyvät hyssykät taas. On se elämä vaikeaa.
Älä nyt tee itsellesi tästä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Benidormin toisessa semifinaalissa miessolistit esiintyivät peittävissä asuissa ja osa naisista puolialastomina.
yllätys
Mikä siinä paljastavasti pukeutumisessa provosoi ja häiritsee niin paljon, tarkalleen ottaen? Herättääkö se teissä jotain omassa mielessänne kiellettyjä tuntemuksia, joiden olemassaolo harmittaa ja pelottaa? Ei mua ainakaan haittaa muiden naisten tissien tai vatsojen näkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin hyvin pärjännyt. Mä pidin tän cämp-henkisyydestä ja retroilusta :D
Tai sijoittautuihan se karsinnassa sijalle 7. (12 osallistujaa)
Ei vi*** 😀
Laulaako toi oikeasti rakkaudestaan hissiin? Kun noita sanoja kuuntelee. Hieno spagaatti kyllä lopussa. Tulee vähän mieleen joku bgt eli brittien Talent tms.
(Jota rakastin katsoa hauskuuden takia silloin kun pikkubritannian David walliams oli vielä siinä mukana)
Nussimisesta tuo kertoo. Lentokoneen veskin ohella myös hissi on suosittu paikka. Sarjassa Konservatiivinen & Uskova Eurooppa.
Eipä näköjään pärjännyt tällä nussimisteemalla.
Vierailija kirjoitti:
Melodifestivalen alkaa TV 1 klo 23.50. Käärijä mukana.
Oho, tuleepa se myöhään.
En ole oikein vieläkään toipunut näystä, kun DeTeresa kiipesi istumaan härän selkään. Puhumattakaan miestanssijoiden stringien esittelystä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/palat/35c741cd-ec4c-4045-9698-f98b62215b65
Jos katsoo ekaa ja vikaa kuvaa niin aika peitettyjä ovat kaikki viisukilpailijat :D
Madonnan tytär näköjään yhtä sekaisin kuin äitinsä. Eikös se Madonnakin jostain sängyn alta vilautellut persettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodifestivalen alkaa TV 1 klo 23.50. Käärijä mukana.
Oho, tuleepa se myöhään.
Sen voi katsoa suorana areenasta tai svt playltä klo 21
Mun mielestä toi Kreikan biisin alku on upea. Todella rohkeaa laulaa lähes ilman säestystä. Muutenkin tyylikäs. Vahva laulaminen on aina valttia viisuissa. Kauniita ja vähäpukeisia naisia viisuissa on 13 tusinassa. En laittaisi yhtäkään ehdokkaista tähän kauneuskisaan turhaan. Muutenkin joku tarkkisluokka-asenne on väsynyt läppä. Ei sellaista kukaan tässä maailman tilanteessa jaksa kiinnostua.