UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin galluppeihin pitää ympätä, kehen 25% raatipotti kallistuu. Viime vuonna Paskana oli ylivoimainen raati voittaja. En jaksa uskoa, että Ich komme on raatien suosikki.
Itse taas luulen, että on.
UMK:sta puhuttaessa ikävä kyllä tosiaan hyvinkin mahdollista.
On laatukappale
No ei edes ole, jos vertaa muihin mitä kisassa on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo Viivin hehkutus. Kappale on niin tylsä, että en ole vielä koskaan jaksanut kuunnella loppuun saakka. Ja kun miettii, että sitä joutuisi joku suomea ymmärtämätön kuuntelemaan, niin varmasti ei jaksaisi alkua pidemmälle. Finaaliin sillä ei ole mitään asiaa ja todennäköisesti jäisi häntäpäähän omassa semifinaalissa.
Jep. Sävellys/melodia ei tosiaankaan ole niin loistava, että se jaksaisi kiinnostaa ulkomaalaisia.
Kyllä Benjamin Ingrosso vois tulla umk:hon esittelemään rintakarvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin galluppeihin pitää ympätä, kehen 25% raatipotti kallistuu. Viime vuonna Paskana oli ylivoimainen raati voittaja. En jaksa uskoa, että Ich komme on raatien suosikki.
Ei olekaan. Goldie ja Viivi ovat
Minkähänlaisia kiusaajia nämä kaksi tätiä mahtavat olla kun noin kovasti vetävät kiusaajia puoleensa?
Mitkä tädit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tän ketjun jotkut Erika-fanit on olleet rasittavia ja aggressiivisia, niin sanottakoon että pidättäydyn äänestämästä Goldielocksia. En varmaankaan äänestä ketään. 😅 Olen tykännyt kuunnella myös Erikan biisiä, varsinkin koska se on Chisun tekemä. En kuitenkaan ajatellut sitä viisuna hyvänä koska panobiisi. Nyt kun mietin, niin oikeastaan on kiva ärsyttää Euroopan konservatiiveja, koska minua itseäni ärsyttää naisten kaikenlainen rajoittaminen. Tuo biisi kuvaa oikeastaan hyvin pohjoismaista ilmapiiriä, jossa nainen on parhaimmillaan vapaa. Tämä ei ole todellakaan globaalisti itsestäänselvyys. Olkoon se biisin arvo. 😄
Hyvin sanottu / ajateltu !
Ja tää on niin kaukana siitä ajattelutavasta mikä Euroviisut piti olla. Ei erottavaa vaan yhdistävää.
On varmasti kivaa noilla muilla artisteilla olla enää edes mukana koko kisassa kun tietävät varmasti että Erika voittanu jo kaks äänestystä kun on kysytty katsojilta kenen pitäs voittaa.
Ja kun muutenkin sitä on pidetty ennakkosuosikkina kokoajan. Tuollaset äänestyshommat vois lopettaa kokonaan ettei mee itse kullakin maku koko kilpailusta.
Ei tuollanen oo tasavertasta yhtään kun yhtä artistia hehkutetaan yhtenään pitkin eri uutismedioita ja tehdään tuollasia äänestyksiä.
Millon loput harkkaklipit nähdään? nyt on vaan costeen, neean ja goldien
Viisufanien keskuudessa on jo vuosia sanottu, että: United by Music, Divided by Juries :D
Laittakaahan linkki näihin oddseihin?
Ei kuulosta hyvältä?
No paranihan Käärijänkin show paljon itse viisuihin.
Näkeekö näitä vaan instassa, kun en sellaista omista?
mistä muka näkee muiden kuin costeen, goldien ja viivin esitykset??
Höh, en jaksa innostua ideasta.
Toivoisin jotain softimpaa menoa esitykseen, joka vähän tasapainoittaisi esitystä.
Mistä te sen giljotiinin nyt repäisitte?
Suomi on laskusuunnassa oddseissa, nyt 12. :(
Noin 11% on voitettu sekä umk että viisut!
Vierailija kirjoitti:
Suomi on laskusuunnassa oddseissa, nyt 12. :(
HALOO kyseessä on tosi varhaisen vaiheen odds-tulos, kannattaa suunnata katse sivustolle sitten kun kaikki finalistiehdokkaat joka maasta on valittu.
Mihin nuo perustuu?
Siihen, että joku/jotkut on ollut valmis laittamaan rahaa jonkun voiton veikkaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Noin 11% on voitettu sekä umk että viisut!
tää
Ei olekaan. Goldie ja Viivi ovat