UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
eikö lukuvein laatikossa ollut sama ongelma kuin loreenin, eli liian painava? se ettei sitä yritetty mitenkään korvata niin oli kyllä erikoinen ratkasu.
Onkohan tulossa yhtäkään tajunnanräjäyttävää esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kääk kohta enää viikko ja sit viimein nähdään esitykset! Tuleeko umk esityksistä sellaset klipit itse esityksestä kuin viisuissa vai eikö haluta spoilata yhtään? en muista
Mä muistan kun viime vuonna joku kenraaliharkkojen yleisössä ollut kertoi, että Windowas95manin live oli ollut paras ja yleisö siellä oli äänestänyt eniten sitä :D Ilmeisesti noissa kenraaleissa jo kysytään yleisön mielipidettä. Jännä nähdä tihkuuko tänä vuonna jotain tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kääk kohta enää viikko ja sit viimein nähdään esitykset! Tuleeko umk esityksistä sellaset klipit itse esityksestä kuin viisuissa vai eikö haluta spoilata yhtään? en muista
Ainakin aikaisempina vuosina on saatu vähän sneak peekiä, mutta ainahan asiat voi muuttua. Euroviisuthan rauhoitti viime vuonna harjoitukset medialta ja harjoitusmateriaalia saatiin todella paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Mutta UMK:lle näyttäisi olevan olennaisempaa saada hyvää pöhinää kisan ympärille, siksi voidaan turvallisin mielin odotella kaikenlaisia maistiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu, kävin Umk:n instassa kehaisemassa Goldielocksia ja huomasin että Goldielocks itse oli tykännyt kommentistani 😊
Hän lupasi muuten näyttävää showta jota ei ole Umk:ssa ennen nähty! Toivottavasti live onnistuu hyvin.
Mä täällä elättelen toiveita, että goldie tarjoilee ja voittaa umk:n. Uskon, että viisuissakin on mahdollisuus made of:lla menestyä kun paketti on vaan kasassa. Toinen vaihtoehto on Neea.
Minäkin toivon Goldielocksin voittoa. Made of olisi kappaleena yksi parhaita, mitä UMKssa on aikoihin ollut. Kukaan ei ihmettelisi tämän pääsyä top10 joukkoon, jos kokonaisuus toimii.
Sama täällä olen Team Goldielocks, kunhan live vaan pelittää!
Mä oon nyt neutraalisti Team Kuka_vaan_noista, vaikka on mulla esiintyjistä täysin selkeä "top-3", joista kuka vaan voi mennä kisoihin mun puolesta menee live miten tahansa hakemaan 5-15 sijoitusta. ESC-voittoon ei ole kenelläkään oikeasti saumoja, koska Måns ;DDDD, mutta kunniakas osanotto kisaan ihan mahdollista.
Eihän viimekään vuonna paras ja suosituin tullut valituksi, mutta se sitten korjautui vuoden aikana soittokerroissa. Semmoinen särmä tästä kisasta valitettavasti hävisi Puppyn myötä, vaikka sekin oli pastissi monesta muusta biisistä, nämä loput ovat liian radioystävällisiä. Kunnon biisi on sellainen, että sä huomaat oikeasti kuuntelevasi sitä radiota tai soittolistaa ja mietit skipatako vai kuunnella, eikä mene toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos samantien, koska algoritmi olettaa, että kuuntelet samaa soittolistaa kuin kaikki muutkin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan kun viime vuonna joku kenraaliharkkojen yleisössä ollut kertoi, että Windowas95manin live oli ollut paras ja yleisö siellä oli äänestänyt eniten sitä :D Ilmeisesti noissa kenraaleissa jo kysytään yleisön mielipidettä. Jännä nähdä tihkuuko tänä vuonna jotain tietoa.
Niin taisi ollakin! myös viisujen kenraaleissa on toi äänestys ja siitä on aina kova kuhina :D
Muistan, että viisu vloggaajat sanoivat, että winin esitys oli paras ja nyt pelkäävät, että se voittaa kun kannattivat saraa. Pitää muistaa, että sara oli aivan ultimaattinen suosikki. Itse tosin otin innolla tämän käänteen vastaan, koska en pitänyt saran biisistä :D
Iltalehden galluppitulokset
Mikä kappale on suosikkisi vuoden 2025 Uuden musiikin kilpailussa?
Erika Vikman Ich komme
39%
1023 ääntä
Goldielocks Made of
25%
660 ääntä
Viivi Aina
12%
324 ääntä
Neea River Nightmares
11%
294 ääntä
Nelli Matula Hitaammin hautaan
7%
176 ääntä
Costee Sekaisin
6%
143 ääntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taisi ollakin! myös viisujen kenraaleissa on toi äänestys ja siitä on aina kova kuhina :D
Leikkiäänestyshän se on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poistuu taas viestit ;DDDDD
Täytyi tulla ihan vaan testaamaan.
-winner-
Kääk, joko se poistaminen on taas alkanut. Mikä euroviisuissa on sellaista, mikä pistää pääkopan noin sekaisin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkiäänestyshän se on.
tietty mutta antaa osviittaa yleisön mielipiteestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Costee on sairastunut, ainakin oman somekanavansa mukaan. Väki vähenee.
Kaipa hän ehtii parantua, on tässä nyt yli viikko aikaa. Vai mikä hänellä on?
No on mutta kun pitäisi varmaan hioa esitystä ja treenatakin? Ei sinne lavalle marssita kylmiltään.
Pari lepopäivää voi piristää kummasti. On noilla ollut aikaa treenata monta viikkoa.
Joko ovat treenanneet livelavalla?
Ei tietenkään. Ehkä viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkiäänestyshän se on.
tietty mutta antaa osviittaa yleisön mielipiteestä
Itse viisuissa "voittaja" vedetään suunnilleen arvalla. Siinähän vain testataan äänestystä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noita ylen klippeja tarvitse mainostaa täällä. Maininta riittää. Vai eikö katsojia ole tarpeeksi?
Kuvittelisi että viisufaneja kiinnostaa katsoa nuo videot. Ei se mitään mainontaa ole :D Eivät kaikki niitä välttämättä itse löydä.
Kiitos kun laitoit.
Enpä tiedä Neean biisistä. Ihan ok. Se mikä on virkistävää klipissä niin se, että ei ole mitään diivailun elkeitä. Puhuu kivasti, ei kiroilua tai rivouksia. Ja vaatteetkin pysyy päällä.
Mitä mieltä tääl noista UMK treeni pätkistä ootte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poistuu taas viestit ;DDDDD
Täytyi tulla ihan vaan testaamaan.
-winner-
Kääk, joko se poistaminen on taas alkanut. Mikä euroviisuissa on sellaista, mikä pistää pääkopan noin sekaisin??
On, ja tehokkaasti. Taas poistettiin kommentti "Kivaa euroviisupöhinää kaikille!".
Mikä karvalakkijäpikkä tuo hooja on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä karvalakkijäpikkä tuo hooja on?
Heitä on kaksi. Ei tarkempaa tietoa, mutta sutjakoita poikia näyttää olevan. Ruotsin Lapista.
Joo sitä vesitankkia ei saanutkaan viedä sinne. Minusta näissä pitäisi ottaa heti huomioon se, että esitys on toteutettavissa myös sitten Euroviisuissa.