Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
7741/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuomita Erikan esitystä ennen kuin olette edes nähneet. Jos olette ikinä umkoota tai viisuja katsoneet niin tiedätte että videon maailmaa ei useimmiten suoraan toisteta lavalla. 

Ihme pelkäämistä että miten se Erika nyt voi kiemurrella. Kukaan ei samalla laula ja kiemurtele, eiköhän se suureksi osaksi pystyssä pysy. Asu voi olla rohkea, mutta jos isolla etumuksella varustettu henkilö on yhtään avokaulaisella asulla liikenteessä niin heti mielletään paljastavammaksi kuin se on. 

Vierailija
7742/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Windows95manin videolla miehet hinkkasivat toisiaan vankilassa ja lauloivat ettei ole sääntöjä, ja Erikan video on nyt äkkiä säädytön, mitä ei voi äänestää.

En äänestä Erikaa, mutta on täällä aika kaksinaismoralistinen ilmapiiri.

No minä olin ihan samaa mieltä Winmanin esityksestä kuin Erikan. Molemmat omalla tavallaan mauttomia. Niin on valitettavasti myös Puppy.

Käärijä oli mainio erikoisuudessaan, mutta eikö nyt olisi aika lähettää jotain vähän "normaalimpaa" musiikkia eikä mitään överiä. En halua että Suomi nolaa itsensä vuosi toisensa jälkeen lähettämällä jotain paljaita per.eitä, tulemisia tai päätöntä riehumista ilman musiikillista sisältöä.

Voi voi, kun ei sillä tavismusalla pärjää, paitsi Ruotsi, joka saa maansa perusteella jonkun erityisaseman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7743/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin pr-henkilö voisi pitää vaikka pienen tauon...

Toisaalta hyvä, vahvistaa ketä ainakaan en äänestä. Sen verran menee yli ja jos samalla täytyy alentaa toisia kisaajia.

Eilen väitti,että on goldie jopa Nemoa parempi laulaja ja biisikin monipuolisempi.

Överiksi menee.

Vierailija
7744/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan biisi on aivan mahtava! En siis ole koskaan fanittanut Erikaa, mutta tämä biisi sopii Euroviisuihin kuin nenä päähän. Se erottuu ja siinä on nostatusta. Todella upea! Erikan lähettäisin Euroviisuihin.

Toinen joka ansaitsisi Euroviisupaikan on Neea River. Hänen biisinsä on kansainvälisten fanien keskuudessa suosituin. Se kertoo paljon siitä, mikä menestyisi Euroviisuissa. Biisi on lähtenyt lentoon Spotifyssä, esim. se on USAn new dance pop listalla nelosena.

Euroviisuihin pitää lähettää biisi, jolla menestytään. Näistä Erika tai Neea on oikea valinta.

Puppy on todella kulunut viritelmä. Sitä ei ainakaan pidä sinne laittaa.

Jännä muuten miten moni Erikan fani on pettynyt biisiin, ja Erikan vihaajat totta kai vihaa tätäkin, mutta minäkin joka en ole aiemmin ollut kiinnostunut Erikasta millään tavalla olin ihan myyty ICH KOMMEsta. Toisaalta Chisuhan se siellä biisin takana on, niin eipä kai ihmekään että muhun iskee.

Vierailija
7745/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petyin Erikan biisiin. Odotus oli Ruoskan jälkeen kova, mutta todella kehno kappale. Erika itsessään hyvä esiintyjä.

Viivillä ihana kappale, tulkinta vain jää vaisuksi.

Oml on hyvä. Pidän biisistä ja meiningistä. Toivottavasti toimii myös livenä. 

Goldien kappale ihan ok, mutta jotain jää puuttumaan. Ei tee mieli kuunnella uusiksi. Keskikastiin jää. 

Nellin, Costeen ja oliko vielä joku? Kappaleet jo unohdin. 

Itse taas tykkäsin enemmän kuin Ruoskasta tai ehkä kun ei usein noi yhteisbiisit nappaa. Oml ja Erika aika tasavahvoilla minulla, Costee ja Nellikin kivoja.

Vierailija
7746/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neean kuuntelukertoja ei kannata välttämättä katsella liikaa, koska lähes satavarmasti viisuihin tulee muita tämän tyyppisiä. Kilpailluin genre ehdottomasti. Pitäisi olla todella erottuva jos tämäntyylisellä lähtee. 

Vierailija
7747/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei iskenyt mikään kappale. Aika tasasta.

Vierailija
7748/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan biisi on pettymys ja suorastaan aika paska. Ei noussut limassa pyörimisestä.

Öööh. Nousihan. Siinä stadion kohdassa. Hieno nosto ja kiihdytys loppua kohden.

Vierailija
7749/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Erika Vikmanista, mutta viisukappale ei kolahtanut. Kappaleessa oli muutama hieno kohta, mutta kokonaisuus ei oikein miellyttänyt meikäläisen korvaa. Mun järjestys umk 2025 -biiseille parhaasta huonoimpaan on Goldielocks, Nelli Matula, Viivi, jaetulla neljännellä sijalla Neea River ja One Morning Left, Erika Vikman, Costee.

Vierailija
7750/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Erika. Tykkäsin. 

Vierailija
7751/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan biisi on pettymys ja suorastaan aika paska. Ei noussut limassa pyörimisestä.

Öööh. Nousihan. Siinä stadion kohdassa. Hieno nosto ja kiihdytys loppua kohden.

Mulla tuli jotenkin mieleen Lady Gaga siinä kohdassa! Samankaltainen äänensävy kai.

Vierailija
7752/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan biisi näistå ainoa hyvä valinta. Muut tollasta pikkusievää rallatusta. Puppykaan ei ole omassa genressään mitään uutta.

Vierailija
7753/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightmaresia kuunnellaan koska se on basic radiohitti. Näitä on karsinnoissa aina. Mutta jos erottua haluaa niin englanninkielinen, naisen laulama tanssihitti on riskialtein valinta. 

Vierailija
7754/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luukutin Made ofia eilispäivän ja tulin siihen tulokseen, että Goldielocks oli siihen mennessä paras ehdokas. Nyt ICH KOMMEN jälkeen mua jää kuitenkin vaivaamaan vähän se, ettei Made ofin annettu kasvaa yhtään loppua kohden, jolloin siitä tuli enemmän H&M sovituskoppibiisiä kuin euroviisua.

Erika taitaa olla mun suosikki viisuihin lähtijäksi, mutta en olisi ollenkaan pettynyt myöskään Goldielocksiin. Kunpa lavashowlla saataisiin tuotua vielä jonkinlaista potkua mukaan.

Goldielocks sanoi YleX:n haastattelussa senkin, että odottaa live-esitystä senkin vuoksi, koska siinä voi vielä paisutella biisiä. Ja jos tätä lisäpotkua biisiin kaivataan myös studioversioon, niin sitä on lupa vielä muokata UMK-finaalin jälkeen.

Vierailija
7755/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK-ehdokkaissa ei ole yhtään sellaista, jonka voisi sanoa olevan varma menestyjä, eli paljon tulee jäämään live-esitysten varaan.

Vierailija
7756/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan biisi on aivan mahtava! En siis ole koskaan fanittanut Erikaa, mutta tämä biisi sopii Euroviisuihin kuin nenä päähän. Se erottuu ja siinä on nostatusta. Todella upea! Erikan lähettäisin Euroviisuihin.

Toinen joka ansaitsisi Euroviisupaikan on Neea River. Hänen biisinsä on kansainvälisten fanien keskuudessa suosituin. Se kertoo paljon siitä, mikä menestyisi Euroviisuissa. Biisi on lähtenyt lentoon Spotifyssä, esim. se on USAn new dance pop listalla nelosena.

Euroviisuihin pitää lähettää biisi, jolla menestytään. Näistä Erika tai Neea on oikea valinta.

Puppy on todella kulunut viritelmä. Sitä ei ainakaan pidä sinne laittaa.

Jännä muuten miten moni Erikan fani on pettynyt biisiin, ja Erikan vihaajat totta kai vihaa tätäkin, mutta minäkin joka en ole aiemmin ollut kiinnostunut Erikasta millään tavalla olin ihan myyty ICH KOMMEsta. Toisaalta

Jatkan vielä sen verran, että mä en myöskään tajunnut Cicciolinan suosiota. Musta se oli jotenkin huonolla tavalla vanhanaikaisen kuuloinen kappale jo ilmestyessään.

Vierailija
7757/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Rulesin julkaisusta muuten nyt vuosi, ihanat Teemu ja Henri <3

Vierailija
7758/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luukutin Made ofia eilispäivän ja tulin siihen tulokseen, että Goldielocks oli siihen mennessä paras ehdokas. Nyt ICH KOMMEN jälkeen mua jää kuitenkin vaivaamaan vähän se, ettei Made ofin annettu kasvaa yhtään loppua kohden, jolloin siitä tuli enemmän H&M sovituskoppibiisiä kuin euroviisua.

Erika taitaa olla mun suosikki viisuihin lähtijäksi, mutta en olisi ollenkaan pettynyt myöskään Goldielocksiin. Kunpa lavashowlla saataisiin tuotua vielä jonkinlaista potkua mukaan.

Goldielocks sanoi YleX:n haastattelussa senkin, että odottaa live-esitystä senkin vuoksi, koska siinä voi vielä paisutella biisiä. Ja jos tätä lisäpotkua biisiin kaivataan myös studioversioon, niin sitä on lupa vielä muokata UMK-finaalin jälkeen.

No huh! Sitten voin odotella hyvillä mielin :D

Vierailija
7759/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on nyt lähteä etsimään tämän vuoden viisusuosikkia muitten maitten biiseistä. 

Vierailija
7760/21056 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ich komme oli paljon parempi kuin joku yliarvostettu Ruoska. Kunnon taidepläjäys ja spektaakkeli. Mökkitien junttimeno on jo nähty.

Ketju on lukittu.