UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vanhentunutta uhriutua ja väittää naisvihaksi jos jotkut ei tykkää Erikan kappaleesta.
Kyllä se kertoo aika paljon ilmapiiristä, että joka vuosi lähetetään miehiä ja että naisiksi itseään kuvailevat henkilöt kertovat äänestävänsä Puppya. Mikä tahansa miesten tekemä kelpaa, vaikka laulaisivat kakasta.
"Naiset vihaavat naisia kun äänestävät jotain mistä en tykkää. Naiset esittävät ja kuuntelevat vain poppia ja balladeja. Kuunnelkaa naisia."
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos av-mammat eivät valitse Suomen euroviisuedustajaa. Suomalaisten suosikki on Erika Vikman ja tämä on hänen vuotensa.
"Suomalaiset" on aika iso joukko ja voin vannoa, että suurimman osan suosikki EI ole Erika.
Vierailija kirjoitti: Kuuntelin juuri Goldielocks - Mercy - Live at Flow Festival, Helsinki, Aug. 10, 2024 liven ja ainakin osaa hyvin laulaa livenä. Ihan oikeasti paljon paremmin kuin mikään Erika. Lähettäkää nyt herranjestas henkilö joka osaa laulaa livenä!
Et sinä täällä määräile, tälläiset äänestä sitä tai tätä niin en varmana tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt tarkemmin ajattelen, niin Erikan biisi sekä esitys on tahallisen korni ja överi joka tavalla.
Ehkä siinä piileekin en viehätys?
Eurovisionword > umk > poll > ämnet tähän mennessä Erikalle (32% )
Olkoot vaikka 100%. Umk äänestää tavalliset ihmiset jotka ei tiedä edes mistään polleista
Kun vertaa näitä Suomen viisuehdokkaita vuosien varrella Euroviisuvoittajiin niin ei nämä yllä samaan tasoon millään. Viime vuoden voittaja Nemokin oli niin taitava esiintyjä ja biisi ja esitys hyvä että oksat pois.
Neea River on keikkunut alusta lähtien sitkeästi mm. iTunesissa eli biisiä myös myydään eikä vain kuunnella ilmaiseksi.
Erika voi voittaa jos muut äänet jakautuu liian tasaisesti eri artistien välille.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän tästä Erikan kappaleen tyylistä enemmän kuin siitä mökkitie-soundista.
Joo, on huomattavasti vähemmän junttia. Mahtava, laadukas, monitasoinen tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Erika voi voittaa jos muut äänet jakautuu liian tasaisesti eri artistien välille.
Tämä on hyvin tod.näköstä jos livessä ei kukaan nouse ylitse muiden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan kuulostaa rikkinäiseltä levyltä kun painotan, etten tykkää jos s e k s i llä pelataan. Vähäpukeisuutta ja jopa kröhöm-kuvastoa mukailevan videon ja lava-esityksen voi tehdä myös tyylikkäästi. Tästä mainiona esimerkkinä Islannin Hatari v.2019.
Se on katsojan silmässä, minulle ei ollut yhtään liikaa, en usko, että ees lapset pelästyisi nähneet varmaan mainoksissa ja netissä ihan samaa, liioitellaan vaan, että hui kauhea. Tällä yritetään sitä omaa suosikkia voittoon, niin läpinäkyvää.
Just näin, ei ole niin vakavaa. Olen lapsena laulanut Kikkaa ymmärtämättä, että mistä lauletaan. Muistan vaan, että vanhemmat vähän oli silleen että joo jos et kauppareissulla laulaisi sukkuloista. :D Ei ole jäänyt traumoja. Minusta on hienoa, että olemme tulleet pisteeseen, jossa Erika on poptaivaalla tähti ja omistaa tuon tekemisensä sen sijaan, että joutuu vähätellyksi ja hyväksikäytetyksi kuten Kikka. Pilkkaa tietysti vieläkin on.
Eka mietin että mitä hittoa, mutta Ich Komme kulkee törkeen hyvin ja on musiikillisesti tosi mielenkiintoinen, erikoiset sävelkulut. Jotenkin kulttimainen. Jos jotain erikoista haluaa, niin tämä se on uniikein tapaus. Kenelläkään muulla maalla ei voi olla samaa, mikä on kohteliaisuus.
Lueskelin reaktioita, ja nostivat esille että tämäntyyppiset usein rullaa livenä koska eri osiot biisistä saa heti oman viban. Esimerkikkinä viime vuoden Irlanti joka oli ihan sekava ennen kuin live-esitys antoi raamit, ja tää biisi on paljon helpommin kuunneltava kuin se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vanhentunutta uhriutua ja väittää naisvihaksi jos jotkut ei tykkää Erikan kappaleesta.
Kyllä se kertoo aika paljon ilmapiiristä, että joka vuosi lähetetään miehiä ja että naisiksi itseään kuvailevat henkilöt kertovat äänestävänsä Puppya. Mikä tahansa miesten tekemä kelpaa, vaikka laulaisivat kakasta.
"Naiset vihaavat naisia kun äänestävät jotain mistä en tykkää. Naiset esittävät ja kuuntelevat vain poppia ja balladeja. Kuunnelkaa naisia."
No, itse naisena äänestin esim. Blind Channelia ja Cha cha cha:ta. Hyvä biisi on hyvä biisi. Nyt on huono biisi, jota silti nostatetaan, jolloin herää epäilys, että kyse on jostakin muusta, kuin musiikista.
Lopputulos tulee olemaan:
1. Erika Vikman
2. Eläinrääkkäys
3 - 4 Viivi tai Goldilocks
5. Nelli Matula
6. Costee
Rokutonta esiintymistä. Kuravellissä kieriskelemistä.
Eerikan biisi on yksi tämän viisujen ikivihreistä. Tää tulee soimaan discoissa tästä eteenpäin. Joo, roisia, mutta elämä välillä on!
Siis oikeasti te jotka tykkäätte puppy biisistä teillä on surkea ja paska musa maku.
Minä olen oikeasti muusikko ja tiedän siksi minä on musiikkia ja kuuntelen poppia, räppiä, heviä , countria ja kaikkia musiikkia genrejä joten voin sanoa olevani pätevä Sanomaan tämän. Onko aina pakko euroviisuihin lähettää joku pelle?
Miksei laiteta sitä mikä on oikeasti hyvä?
Ich komme tai neea saa mun äänen riippuen livestä.
Mutta ei ole kiva katsoa Euroviisuja, jos oman maan esitys aiheuttaa epilepsia ja oksennus kohtauksen.. joten pliis. Nyt ei anneta paskan taas voittaa sen takia, että trollit haluaa vaan jonkun mahdollisimman sekavan ja näyttävän shown.
Erika ei tule lavalla kiemurtelemaan nesteessä lavalla joten turhia pelkoja. Siellä on myös ohjeistus että mitä saa ja ei saa tehdä. Ennenkin videot on ollu paljastavampia kuin itse lavaesitys. Jopa Hollannin balladivoittaja oli alasti videolla :D tai en tiedä oliko se itse vai malli.
Musta tuntuu että jos mies esittäis tän niin ei oltais niin kauhistuneita vaan silleen että jes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse naisena äänestin esim. Blind Channelia ja Cha cha cha:ta. Hyvä biisi on hyvä biisi. Nyt on huono biisi, jota silti nostatetaan, jolloin herää epäilys, että kyse on jostakin muusta, kuin musiikista.
Yksikään biisi ei ole minusta huono, tälläinen kommentti ei oikein anna mitään, kun puuttuu kaikki perustelut.
Tyylihän on Chisua.