Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
6321/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kuunteluluvut Puppilla on? Ei näy mitään merkkejä, että ketään kiinnostaisi.

Vierailija
6322/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocks kuulostaa tosi symppikseltä ja maanläheiseltä tyypiltä. Just nyt haastattelussa YleXllä. Made of viisuihin, ellei Etikalla ole jotain parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin Goldielocksilta hieman parempaa. Musiikkivideo ja tyylikin on vähän sinne päin. Erikan ja Puppyn kisa. 

Vierailija
6324/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks kuulostaa tosi symppikseltä ja maanläheiseltä tyypiltä. Just nyt haastattelussa YleXllä. Made of viisuihin, ellei Etikalla ole jotain parempaa.

Erikalla*

Vierailija
6325/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin Puppyn eilen radiosta ja kuulosti paremmalta ilman videota. :D

Vierailija
6326/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin Goldielocksilta hieman parempaa. Musiikkivideo ja tyylikin on vähän sinne päin. Erikan ja Puppyn kisa. 

Puppy ei valitettavasti kisaa edes UMKn voitosta.

Vierailija
6327/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Goldielocks olisi ruotsalainen, svedut laittais ilman muuta hänet viisuihin ja top7-sija olis taas varma.

On Goldielocksilla mahdollisuudet siihen myös Suomen lähettämänä. 

Itse näkisin Ruotsin mieluummin lähettävän Neean. Nightmares on juuri Mello-tyyliä parhaasta (joidenkin mielestä päinvastoin) päästä. Kuitenkin tosi hyvälaatuista dancepoppia, jolla Ruotsi (ja Suomi) kävisi nappaamassa sijoituksen tulostaulukon vasemmalta puolelta.

Itse tykkään paljon kummastakin. Kolmanneksi nostan Viivin kauniilla balladillaan. Nämä jakavat tällä hetkellä ykkössijani. Kaikki ovat erilaisia, mutta kukin omalla tavallaan vahvoja. Live näyttää, nouseeko joku ylitse muiden.

Nellin biisikin on hyvä ja videon tasoisella livellä varmastikin pystyy nousemaan. Omaan makuuni Hitaammin Hautaan kuitenkin häviää hieman noille kolmelle aiemmin mainitulle, koska uptempo- tai midtemposuomipop ei ole niin makuuni. Tästä syystä en erityisemmin pidä Costeen biisistä, joka edustaa vielä puhtaammin ko. suomipop-genreä kuin Nellin biisi.

OML:n Puppy on minulle ihan oma lukunsa. Genreistä juuri metalli ja tekno ovat niitä, joista en itse pidä, enkä oikein pidä hyvänä ideana lähettää kolmatta vuotta peräkkäin kreisipartyakaan, mutta minkäs minä sille mahdan, jos enemmistö äänestää sen voittoon.

Huomenna viedään viimeistä. Mielenkiintoista kuulla ja nähdä, onko Erikan biisi niin kova kuin Käärijä lupaili haastattelussaan pari kuukautta sitten.

Vierailija
6328/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, lattea, mitäänsanomaton, sieluton. Tyhjä biisi tämä Goldielocksin. Ei mitään sanaa kansaivälisille markkinoille. Vain levy-yhtiön Robin-tyyppinen markkinointiyritys. Tämän vuoden Sandhja.

Vierailija
6329/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisi on täysin kopio Käärijän/Joostin Trafficista, kertosäettä myöten. Huudetaan vaan puppy trafficin sijaan. Ei jatkoon.

Vierailija
6330/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jysähti. Coldielocks pudotti pommin. Ainutlaatuinen, upea. Ääni, soundi, tyyli, kaikki. Ykkönen. Sveitsi kutsuu.

Juu ei, ihan hirveä toi muunneltu ääni ja tylsä biisi, ei erotu Euroopan mittapuulla tarpeeksi.

Vierailija
6331/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Puppy ensimmäinen umk-biisi, joka ei noussut edes Spotifyn listalle?

Vierailija
6332/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biisi on täysin kopio Käärijän/Joostin Trafficista, kertosäettä myöten. Huudetaan vaan puppy trafficin sijaan. Ei jatkoon.

Kiitos, mietin jo onko mun kuulossa vikaa mut kuulen siis ihan saman.

Vierailija
6333/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellan tyyli hämmentää. Itse pukisin hänet mieluusti joksikin 2020-luvun Marlene Dietrichiksi. Nyt Ella näyttää siltä kuin olisi lähdössä Marsiin. Vaatetus ja musiikkityyli eivät kohtaa. 

Vierailija
6334/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lista päivitetään iltapäivisin, joten vielä ei tiedä, mikä tilanne on Puppyn suhteen.

Vierailija
6335/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellan tyyli hämmentää. Itse pukisin hänet mieluusti joksikin 2020-luvun Marlene Dietrichiksi. Nyt Ella näyttää siltä kuin olisi lähdössä Marsiin. Vaatetus ja musiikkityyli eivät kohtaa. 

Ai, mä tykkään. Vähän sellainen Liisa Ihmemaassa meets David Bowie.

Vierailija
6336/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en yhtään tykkää GoldieLocksin narkkari-lookista.

Onko siinä joku huume-myönteinen viesti?

Äänikin kuulostaa apaattiselta eikä puhtaalta, kun laulaja näyttää roskiksesta tulleelta.

Minä olen iloinen esim. nykylapsien ja -teinien puolesta, että on tällaisia artisteja, jotka ei koko ajan mieti tuollaista että olisi klassisesti jotain pikkusievää kaikki, vaan Goldielocks vaikka mulkoilee alta kulmain. Itse "jouduin" kasvamaan siinä populaarikulttuurissa, jossa naiskuva oli hyvin yksiulotteinen vielä. Ala-asteella fanitin suuresti mm. Britneytä. Siitähän on kirjoiteltu mediassa analyysejä, kuinka kieroutunut esim. 2000-luvun alun populaarikulttuurin naiskuva oli. Jee näille uusille! 😄

Vierailija
6337/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Goldielocks on muuten oikeasti tosi hyvä.

Parasta on ehkä se, ettei hän suoraan matki ketään, vaan hänellä on omanlainen tunnistettava ääni. Siis tekeekö hän itse biisinsä? Tämä on kyllä se jonka Suomen pitäisi lähettää "debyyttiesitykselle" kahdensadan miljoonan katsojan eteen, koska Goldielocks saattaisi ponnahtaa siitä paremmin kansainvälisille markkinoille. Biisi on riittävän hyvä ralli päästäkseen finaaliin. 

Luulin että tästä tulisi ensimmäinen vuosi, kun äänestän suomenkielistä (Viivi). Mutta ei taida tullakaan. Live ratkaisee, mutta kyllä Goldielocks on se jolle keikasta olisi eniten hyötyä.

Omissa korvissani hänellä nimenomaan ei ole omaa tunnistettavaa ääntä, vaan hän kuulostaa milloin keltäkin.

Juu ei ole, tykkään aidosta äänestä en tälläisestä cursive singing tyylistä. Biisi myös liian tasapaksu. Puppy ja Costee edelleen kärjessä.

Vierailija
6338/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista päivitetään iltapäivisin, joten vielä ei tiedä, mikä tilanne on Puppyn suhteen.

Ihan varmasti on listalla, musavideota katsottu suhteessa eniten. Kohta on Viivin ohi se.

Vierailija
6339/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tuottajahan niissä kaikissa onkin.

Vierailija
6340/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocks on kyllä todella karismaattinen tyyppi jo videon perusteella, toivottavasti on myös lavalla yhtä vangitseva. 

Ketju on lukittu.