UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Goldielocks on tähän astisista kyllä selkeästi toimivin kokonaisuus. Itse olen rock-ihmisiä, mutta Puppy ei ihan täysillä iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti todennäköisin viisumenestyjä, aivan selkeä raatiäänien rohmuaja, jonka takia pelkääkin ettei suomalaiset tajua potentiaalia. Yleisöäänet riippuu nyt esiinpanosta lavalla. Tämä vaatii lavalla nostatusta loppua kohden, koska itse biisissä sitä ei ole (eikä siis aina tarvitaan).
Sinä sen sanoit. Biisissä ei ole nostatusta. Eikä oikein muutenkaan mitään klikkiä tai koukkua. Kappale ei ole huono, mutta siinä olisi ollut potentiaalia parempaakin. Jää vähän laihaksi.
Tämä Goldielocks on muuten oikeasti tosi hyvä.
Parasta on ehkä se, ettei hän suoraan matki ketään, vaan hänellä on omanlainen tunnistettava ääni. Siis tekeekö hän itse biisinsä? Tämä on kyllä se jonka Suomen pitäisi lähettää "debyyttiesitykselle" kahdensadan miljoonan katsojan eteen, koska Goldielocks saattaisi ponnahtaa siitä paremmin kansainvälisille markkinoille. Biisi on riittävän hyvä ralli päästäkseen finaaliin.
Luulin että tästä tulisi ensimmäinen vuosi, kun äänestän suomenkielistä (Viivi). Mutta ei taida tullakaan. Live ratkaisee, mutta kyllä Goldielocks on se jolle keikasta olisi eniten hyötyä.
Goldielocks paras tähän mennessä. Mutta edelleen uskon, että Erika tulee kiilaamaan vauhdilla kärkeen huomenna.
Tämän päivän biisi todella hyvä. Vapise Erika, saapa nähdä;))
Itse en yhtään tykkää GoldieLocksin narkkari-lookista.
Onko siinä joku huume-myönteinen viesti?
Äänikin kuulostaa apaattiselta eikä puhtaalta, kun laulaja näyttää roskiksesta tulleelta.
Suomelle povataan voittoa.Viivi on laitettu ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en yhtään tykkää GoldieLocksin narkkari-lookista.
Onko siinä joku huume-myönteinen viesti?
Äänikin kuulostaa apaattiselta eikä puhtaalta, kun laulaja näyttää roskiksesta tulleelta.
Hyvää huomenta sullekin.
Kyllä tämä paremmin puree isoon yleisöön finaalissa kuin Erika, joka on lähinnä sateenkaariväen gueen. (Jos siellä enää sitäkään.)
Jos tässä Goldielocksin biisissä olisi vielä joku "huippukohta"tms niin se olisi aivan loistava. Toivottavasti sellainen saadaan livenä aikaan. Ja mun mielestä goldielocksilla on upea tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Goldielocks on muuten oikeasti tosi hyvä.
Parasta on ehkä se, ettei hän suoraan matki ketään, vaan hänellä on omanlainen tunnistettava ääni. Siis tekeekö hän itse biisinsä? Tämä on kyllä se jonka Suomen pitäisi lähettää "debyyttiesitykselle" kahdensadan miljoonan katsojan eteen, koska Goldielocks saattaisi ponnahtaa siitä paremmin kansainvälisille markkinoille. Biisi on riittävän hyvä ralli päästäkseen finaaliin.
Luulin että tästä tulisi ensimmäinen vuosi, kun äänestän suomenkielistä (Viivi). Mutta ei taida tullakaan. Live ratkaisee, mutta kyllä Goldielocks on se jolle keikasta olisi eniten hyötyä.
Omissa korvissani hänellä nimenomaan ei ole omaa tunnistettavaa ääntä, vaan hän kuulostaa milloin keltäkin.
Jos Goldielocks olisi ruotsalainen, svedut laittais ilman muuta hänet viisuihin ja top7-sija olis taas varma.
Ei pettänyt Ella Joensuusta odotuksiani. Omalla parhaalla ja hyvin omannäköisellään ja -kuuloisellaan biisillä on mukana. Tykästyin jo viime vuoden puolella hänen persoonalliseen ja kansainväliseen soundiinsa, kun aloin kuuntelemaan hänen musiikkiaan sen jälkeen, kun hänen nimensä tuli esiin "vuotolistalla" ja huhuissa. Tämän biisi myötä tykkään yhä enemmän. Ja Ellahan on myös tosi sympaattinen ja valloittava persoona, jolla on puheessa säilynyt P-Karjalan murrekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut viisi esitystä ja täytyy sanoa TÄYTTÄ KURAA. Noilla biiseillä ei mennä finaaliin.ehkä N. River nippa nappa. Toivotaan että Erikalta tulisi kunnon edustus kappale.
Jatkan edelleen, viisi biisiä (nauhoitukset/video) täyttä kuraa. Tänään kuudes biisi, aivan mahtava siis tosi hyvä. Nyt jo vähän jännittääkin Erikan tuleva NAUHOITUS:))
Eiköhän Sveitsissä tuu olemaan ainakin kuusi Goldiclocksin kaltasta esitystä. Jää liikaa varjoon.
Täälläkin Team goldilocks! Tosin vielä jaksan uskoa Erikaankin.
Kerrankin Suomesta saadaan tämän tasoista musiikkia. Goldielocksissa on särmää ja sitä "jotain", mitä on odotettu. Jos vaan live onnistuu niin on mahdollisuudet vaikka mihin.
Ellassa on jotain samanlaista sympaattisuutta viattomuutta ja omaperäisyyttä kuin Käärijässä. Toivottavasti live on toimiva, peukut pystyyn!
Ihan kansainvälistä tasoa tämä Goldielocks.
Ylivoimaisesti todennäköisin viisumenestyjä, aivan selkeä raatiäänien rohmuaja, jonka takia pelkääkin ettei suomalaiset tajua potentiaalia. Yleisöäänet riippuu nyt esiinpanosta lavalla. Tämä vaatii lavalla nostatusta loppua kohden, koska itse biisissä sitä ei ole (eikä siis aina tarvitaan).