UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii, en tiedä onko ne nyt aina niin kiveen hakattuja että kerta ekana esitettiin tämä ja tokana tämä vihje, niin sama järjestys pätee videoesityksissä.
Nämä viimeiset UMK-vihjeet ovat aina olleet biisienjulkaisujärjestyksessä, ja ensimmäisenä julkaistu biisi on ollut tähän asti aina englanninkielinen.
Siksi sanoinkin onko oltava kiveen hakattuja. Jos on, niin edellä olleen henkilön inttämä "Erika on 4." pitää Erikan tiistai-paikalla ;) Kukas sitten tanssittaa perjantain.
Itse en usko, että Erika olisi neljäntenä, vaan hän on viimeisenä eli tokana perjantaina.
Kultaisen pnksen taisi saada niin onko se tuo vihjeen kukko.
Siihenkin on viitattu ja Gallian kukkoon. Pariisihan on Erikan lempikaupunki.
Haluan Suomen lähettävän vihdoinkin vahvan naisjohtoisen biisin. Olen melko kyllästynyt old school rockbändeihin ja setäedustustyöhön
Vierailija kirjoitti:
Haluan Suomen lähettävän vihdoinkin vahvan naisjohtoisen biisin. Olen melko kyllästynyt old school rockbändeihin ja setäedustustyöhön
Viime vuonna olisi pitänyt ilman muuta tehdä näin.
Ylipäänsä paras kokonaisuus kulloisesta kattauksesta pitäisi saada viisuihin jumittamatta tiettyyn genreen, tyyliin, sukupuoleen jne.
The visitor wrote:
The visitor wrote:
I want Finland to finally send a strong female-led song. I'm pretty tired of old school rock bands and uncle representation work
This should have been done last year, without a doubt.
In general, the best overall picture of the current coverage should be captured without getting stuck in a specific genre, style, gender, etc.
I agree, but it seems that people vote less often for female singers than for male singers (for example, in all possible talent shows). This is not only true for Finland.
Vierailija kirjoitti:
Jos se selkeästi paras kuiten tulee jommalta kummalta, jota halveksit, pitäisikö silti valita semmonen jolla ei oo housussa nakkia, mutta on heikko esitys. Eiköhän jokainen äänestä kuten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
The visitor wrote:
The visitor wrote:
I want Finland to finally send a strong female-led song. I'm pretty tired of old school rock bands and uncle representation work
In general, the best overall picture of the current coverage should be captured without getting stuck in a specific genre, style, gender, etc.
You need to prove yourself without tossing and turning in oiled bikini. 🤡 You have to captivate with more than t and a. Some have it both but most don't. The ones who have the voice, they don't make it. 🙄
^ Naisilta siis vaaditaan enemmän kuin miehiltä, ja nimenomaan naiset ovat näitä vaatijoita, koska keski-ikäiset naiset ovat suurin äänestäjäryhmä musiikki- ja kykykilpailuissa.
The visitor wrote:
The visitor wrote:
The visitor wrote:
The visitor wrote:
I want Finland to finally send a strong female-led song. I'm pretty tired of old school rock bands and Uncle representation work
You need to prove yourself without tossing and turning in an oiled bikini. 🤡 You have to Captivate with more than t and a. Some have it both but most don't. The ones who have the voice, they don't make it. 🙄
Ja housuttomat miehet ovat edelleen kunnossa?
Viivi NRJ:llä äsken vieraana, voidaan sulkea pois umk:sta. Ei varmasti ole aikaa tuollaiseen tänään. Lisäksi juontaja sanoi vierailun päätteeksi, että Viivillä tänään illalla keikka.
Vierailija kirjoitti:
Viivi NRJ:llä äsken vieraana, voidaan sulkea pois umk:sta. Ei varmasti ole aikaa tuollaiseen tänään. Lisäksi juontaja sanoi vierailun päätteeksi, että Viivillä tänään illalla keikka.
Aiempi huhu olikin tyypillisen trollauksen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kanadalaisyhtyeen kuin Spiritbox laulaja Courtney huomautti hiljan tästä "female fronted" / "naisjohtoinen" -termistä. Courtneyn mielestä Spiritbox ei ole "female fronted", vaan "male reared". Hauska tyyppi.
Jes, tän päivän tila näyttää tunnelmallisemmalta, ihan niin kuin toivoinkin.
Mites tää, että Nelli Matula osallistuu kappaleella "Hitaammin hautaan"? Itse voisin uskoa tämän.
Näihin aikoihin koko ajan lisäntyy porukan määrä, jotka tietää oikeat artistit. Siksi vuotoriskikin suurenee iltaa kohden.
Saa nähä onko tosi. Hiukan alkaa hikoiluttaa itelläkin :D Sairaus tämäkin..
Vierailija kirjoitti:
Mites tää, että Nelli Matula osallistuu kappaleella "Hitaammin hautaan"? Itse voisin uskoa tämän.
Näihin aikoihin koko ajan lisäntyy porukan määrä, jotka tietää oikeat artistit. Siksi vuotoriskikin suurenee iltaa kohden.
Voi hyvinkin pitää paikkansa. Ainakin sopisi vihjeeseen "biisi tanssittaa ja itkettää samaan aikaan". Näin olen itse luokitellut omalla listallani Nellin biisin, ja Erikalla olisi dance-bängeri.
-> @mattimaxim kuvia studiosta
Viime vuonna oli karu, ahdas ja kummallisen muotoinen "lava." Liekö tehneet Kärtsän jättämistä eurolavoista. Hyvä, että nyt on alettu jo tähän vaiheeseen panostaa! <3
Tänään se päivä on, VIHDOIN! :D loppuu tämä arvuuttelu
Just nyt olisi jollekin artistille hyvä sauma saada halpaa näkyvyyttä. Instagramiin joku kuva instrumentista tai lavasta ja hashtag UMK perään. Ja sitten Mari Pudakset kuhisee, että millaisella laululla Puhelinseksi tai Kivesveto Go-Go aikoo valloittaa Euroopan sydämet.
Minusta on ollut hauskaa ja mielenkiintoista yrittää ratkaista artisteja vihjeiden perusteella ja saada heidät loogiseen biisien julkaisujärjestykseen. Tästä on tullut oikein harrastus nyt viime päivinä ikään kuin vaikkapa sanaristikkojen täyttö, kun on nyt sellainen elämäntilanne, että on ylimääräistä aikaa