UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Olen katsonut monta kertaa. Suosittelen siis että itse katsot uudestaan - näin annat myös Suomelle lisää näyttökertoja :).
Koska Ruotsi lähettää taas Benkun? 🔥🔥
En kannata tänä vuonna suomea vaan ihan jotain muuta. Harmittaa jos tuollaisella roskalla tulis voitto koska Käärijä oli paljon parempi. Kuukauden päästä on kaikkien maiden kappaleet tiedossa ja siihen mennessä vedonlyönnit muuttuu :)
Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia.
Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian 😍. Ja ehdottomasti ilman paitaa. Ainakin osittain.
Vierailija kirjoitti:
En kannata tänä vuonna suomea vaan ihan jotain muuta. Harmittaa jos tuollaisella roskalla tulis voitto koska Käärijä oli paljon parempi. Kuukauden päästä on kaikkien maiden kappaleet tiedossa ja siihen mennessä vedonlyönnit muuttuu :)
Kovin on vaikea ottaa vakavasti ihmistä, joka sanoo Erikaa roskaksi, mutta olisi pitänyt Käärijää laadukkaana voittajana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:En kannata tänä vuonna suomea vaan ihan jotain muuta. Harmittaa jos tuollaisella roskalla tulis voitto koska Käärijä oli paljon parempi. Kuukauden päästä on kaikkien maiden kappaleet tiedossa ja siihen mennessä vedonlyönnit muuttuu :)
Kovin on vaikea ottaa vakavasti ihmistä, joka sanoo Erikaa roskaksi, mutta olisi pitänyt Käärijää laadukkaana voittajana :)
Kaksi ihan eritasoista kappaletta. Erikan on oikeasti roskaa, Käärijän kappale sai ihmiset laulamaan ja pomppimaan ja fanittamaan yhdessä
Vierailija kirjoitti: Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia. Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!
Erika on kertonut instassaankin sanoituksesta, etsipä sieltä, minä en ainakaan lähde palvelemaan tänne enää. Jos et edes kappaleen musiikillista vaihtelevuutta itse huomaa.
Vierailija kirjoitti: Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia. Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!
Minäkin jään odottelemaan tätä upean taideteoksen monien kerrosten analysointia ;)
Vierailija kirjoitti:
Kouriiko toi pallejaan Koko Perheen ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia. Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!Erika on kertonut instassaankin sanoituksesta, etsipä sieltä, minä en ainakaan lähde palvelemaan tänne enää. Jos et edes kappaleen musiikillista vaihtelevuutta itse huomaa.
Kiitos, että sentään myönsit, ettei kappaleessa oikeasti ole mitään eri kerroksia tai mitään analysoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkun ajattelee Käärijän biisin sanoitus ei ole mitenkään erityisen kummoinen, yhtälailla vois ajatella nolo. Ja Viron Tommyn Machiato hokemiset, eipä ole kauhean syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian 😍. Ja ehdottomasti ilman paitaa. Ainakin osittain.
Miten siitä onkin tullut noin kuuma. Toivottavasti tosiaan Ruotsissa tajutaa lähettää Benjamin ilman paitaa ja noilla muuveilla...
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ihan eritasoista kappaletta. Erikan on oikeasti roskaa, Käärijän kappale sai ihmiset laulamaan ja pomppimaan ja fanittamaan yhdessä.
Se oli varmaan se ryyppäysteema, joka kosketti monia :)
Vierailija kirjoitti:
Hehee! Olit varmasti yhtä iloinen kuin mekin kun Erika voitti vuoden artisti palkinnon iskelmä gaalassa. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÖ KUKAAN AJATTELE LAPSIA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia. Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!Minäkin jään odottelemaan tätä upean taideteoksen monien kerrosten analysointia ;)
Kappale on niin taiteellinen, ettei kukaan osaa sitä edes analysoida täällä! WAU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen keikka Madridissa varmaan mikään koko perheen ohjelma ollut. Esitti saman kappaleen viime vuonna euroviisujen finaalissa väliaikanumerona eikä kourinut yhtään pallejaan :)
Ehkä sun kannattaisi katsoa se Erikan esitys uudelleen.