Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
20901/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan eri asia, jos on esim. joku tiukka asu päällä tai "seksikäs" asu, kun että on vähäisissä vaatteissa lavalla ja huutaa koko kappaleen ajan jalat levällä "mä tulen mkä tulen!!"

No kiva sitten että tuollaista ei Suomen biisissä olekaan. Erikalla ei ole mitenkään erityisen vähän vaatteita päällä, siellä on ollut sekä miehiä että naisia erittäin vähällä kankaalla esiintymässä. Pieni siivu pakaran alareunaa ei tarkoita "vähäisiä vaatteita". Hän ei myöskään huuda koko kappaleen ajan jalat levällään. Miksi et osaa keskustella asiasta faktoilla vaan yrität vääristellä Erikan esitystä käyttämällä skandaalinkäryisiä sanoja ja valheellista kuvausta? 

Kuinka monta vuotta olet katsonut Viisuja ja muistatko jokaisen biisin niiltä vuosilta? Nimittäin viisuissa on nähty PALJON härskimpiä esityksiä kuin tämä, mm. verrattu naisen sukuelimiä Jeesukseen ja hehkutettu miten p-llun syöminen on parast

Ehkä sun kannattaisi katsoa se Erikan esitys uudelleen.

Vierailija
20902/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut monta kertaa. Suosittelen siis että itse katsot uudestaan - näin annat myös Suomelle lisää näyttökertoja :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20903/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Ruotsi lähettää taas Benkun? 🔥🔥

Vierailija
20904/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata tänä vuonna suomea vaan ihan jotain muuta. Harmittaa jos tuollaisella roskalla tulis voitto koska Käärijä oli paljon parempi. Kuukauden päästä on kaikkien maiden kappaleet tiedossa ja siihen mennessä vedonlyönnit muuttuu :) 

Vierailija
20905/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia.

Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!

Vierailija
20906/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pian 😍. Ja ehdottomasti ilman paitaa. Ainakin osittain.

Vierailija
20907/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata tänä vuonna suomea vaan ihan jotain muuta. Harmittaa jos tuollaisella roskalla tulis voitto koska Käärijä oli paljon parempi. Kuukauden päästä on kaikkien maiden kappaleet tiedossa ja siihen mennessä vedonlyönnit muuttuu :) 

Kovin on vaikea ottaa vakavasti ihmistä, joka sanoo Erikaa roskaksi, mutta olisi pitänyt Käärijää laadukkaana voittajana :)

Vierailija
20908/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on vaikea ottaa vakavasti ihmistä, joka sanoo Erikaa roskaksi, mutta olisi pitänyt Käärijää laadukkaana voittajana :)

Kaksi ihan eritasoista kappaletta. Erikan on oikeasti roskaa, Käärijän kappale sai ihmiset laulamaan ja pomppimaan ja fanittamaan yhdessä

Vierailija
20909/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia. Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!

Erika on kertonut instassaankin sanoituksesta, etsipä sieltä, minä en ainakaan lähde palvelemaan tänne enää. Jos et edes kappaleen musiikillista vaihtelevuutta itse huomaa.

Vierailija
20910/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mä vielä odottelen sitä Erikan kappaleen analysointia. Luulisi, ettei se olisi noin vaikea analysoida jos kerta on niin monikerroksinen!

Minäkin jään odottelemaan tätä upean taideteoksen monien kerrosten analysointia ;)

Vierailija
20911/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouriiko toi pallejaan Koko Perheen ohjelmassa? 

Vierailija
20912/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on kertonut instassaankin sanoituksesta, etsipä sieltä, minä en ainakaan lähde palvelemaan tänne enää. Jos et edes kappaleen musiikillista vaihtelevuutta itse huomaa.

Kiitos, että sentään myönsit, ettei kappaleessa oikeasti ole mitään eri kerroksia tai mitään analysoitavaa.

Vierailija
20913/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkun ajattelee Käärijän biisin sanoitus ei ole mitenkään erityisen kummoinen, yhtälailla vois ajatella nolo. Ja Viron Tommyn Machiato hokemiset, eipä ole kauhean syvällistä.

Vierailija
20914/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pian 😍. Ja ehdottomasti ilman paitaa. Ainakin osittain.

Miten siitä onkin tullut noin kuuma. Toivottavasti tosiaan Ruotsissa tajutaa lähettää Benjamin ilman paitaa ja noilla muuveilla...

Vierailija
20915/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ihan eritasoista kappaletta. Erikan on oikeasti roskaa, Käärijän kappale sai ihmiset laulamaan ja pomppimaan ja fanittamaan yhdessä.

Se oli varmaan se ryyppäysteema, joka kosketti monia :)

Vierailija
20916/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee! Olit varmasti yhtä iloinen kuin mekin kun Erika voitti vuoden artisti palkinnon iskelmä gaalassa. ;D

Vierailija
20917/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKÖ KUKAAN AJATTELE LAPSIA!!!

Vierailija
20918/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? -eri

Vierailija
20919/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jään odottelemaan tätä upean taideteoksen monien kerrosten analysointia ;)

Kappale on niin taiteellinen, ettei kukaan osaa sitä edes analysoida täällä! WAU

Vierailija
20920/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen keikka Madridissa varmaan mikään koko perheen ohjelma ollut. Esitti saman kappaleen viime vuonna euroviisujen finaalissa väliaikanumerona eikä kourinut yhtään pallejaan :)

Ketju on lukittu.