UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkona edelliseen vielä se, että joku Linuxman joka tapauksessa voittaisi UMK:n hassunhauskalla esityksellään yleisöäänien turvin, koska suomalaiset eivät äänestäisi tarpeeksi Damianon esittämää r&b popbiisiä tai balladia. Raatipisteiden jälkeen se toki olisi selvänä ykkösenä.
Damianon biisi on nimeltään Toscana. Samat sanat ja sävel kuin Siipolan biisissä, mutta koska lauletaan italiaksi ja Toscana, niin kukaan ei pahoita mieltään Vauvassa, koska kukaan av-mammoista ei ymmärrä italiaa, mutta on ihan sulaa vahaa kuullessaan italian kieltä ja toljottaessaan Damianon haaroja.
-winner-
Sono Toscana - kuulostaa hyvältä. Mitenkä mahdolliset plagiointisyytökset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos umk joskus helmikuun hujakoilla?
No mut kyllä sitä täytyy vähintään puoli vuotta ennakkohehkuttaa tai ei tunnu missään ;D
-winner-
Ja tammikuun alussa finalistien julkistus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut kyllä sitä täytyy vähintään puoli vuotta ennakkohehkuttaa tai ei tunnu missään ;D
-winner-
Jotka ehditään vuotaa jo ennen joulua tai vähintäänkin arvata vihjeiden perusteella. Johan nytkin tiedetään aikamoisella varmuudella, että Robin, Bess tai Kuumaa on hakenut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Jotka ehditään vuotaa jo ennen joulua tai vähintäänkin arvata vihjeiden perusteella. Johan nytkin tiedetään aikamoisella varmuudella, että Robin, Bess tai Kuumaa on hakenut mukaan.
Eli kyllä riittää spekuloitavaa :D
Toivottavasti Alma on yksi UMK-kilpailijoista. Hyvä biisi siihen vielä, niin a vot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Eli kyllä riittää spekuloitavaa :D
Jep, puoli vuotta menee äkkiä spekuloitaessa. Ja tulevista Euroviisuistakin riittää spekuloitavaa. Sitä on ollut paljon heti Malmön kisoista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Damiano osallistua sooloartistina?
-winner-
Voisi, jos hankkii Suomesta vakituisen asunnon.
Mun luokse voi tulla, joten asunto ei ole ongelma. Olen jo opetellut italiaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Mun luokse voi tulla, joten asunto ei ole ongelma. Olen jo opetellut italiaakin.
No niin, hyvä juttu. Ihan hetkessä on hoitunut asunto- ja biisiasia kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Öööh, entäs jos muutan mieleni ja haluankin vain Ethanin soittamaan 3 minuuttia rumpuja ja sanovan loppuun "Kiitos!"?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkona edelliseen vielä se, että joku Linuxman joka tapauksessa voittaisi UMK:n hassunhauskalla esityksellään yleisöäänien turvin, koska suomalaiset eivät äänestäisi tarpeeksi Damianon esittämää r&b popbiisiä tai balladia. Raatipisteiden jälkeen se toki olisi selvänä ykkösenä.
Damianon biisi on nimeltään Toscana. Samat sanat ja sävel kuin Siipolan biisissä, mutta koska lauletaan italiaksi ja Toscana, niin kukaan ei pahoita mieltään Vauvassa, koska kukaan av-mammoista ei ymmärrä italiaa, mutta on ihan sulaa vahaa kuullessaan italian kieltä ja toljottaessaan Damianon haaroja.
-winner-
Sono Toscana - kuulostaa hyvältä. Mitenkä mahdolliset plagiointisyytökset?
Whatabout it? Ohitetaan olankohautuksella, kateellisten ruotsalaisten mustamaalaamisyrityksenä. Paskana-biisistä maksetaan tietty royaltit.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Öööh, entäs jos muutan mieleni ja haluankin vain Ethanin soittamaan 3 minuuttia rumpuja ja sanovan loppuun "Kiitos!"?
-winner-
Ei taida onnistua, koska pelkkä "kiitos" ei riitä lauluosuudeksi. Entäpä Victoria DJ:ksi ja hänelle joku feattaaja, vaikkapa Erika Vikman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
-winner-
Ei taida onnistua, koska pelkkä "kiitos" ei riitä lauluosuudeksi. Entäpä Victoria DJ:ksi ja hänelle joku feattaaja, vaikkapa Erika Vikman?
Entäs, jos Ethan opettaa anacondansa laulamaan tai hyppää narua sen kanssa, tulisi temppuratakin siinä samalla? Ja sitten Nicki Minaj kävelee 20 sekuntia lavan poikki ja ähisee sexysti "Anaconda? What's this? Anaconda? Want one! Anaconda! Want his!"? Olis niinku ens vuoden publicity stunt rap-laulaja kuten Flo Rida ;D
-winner-
^ Siinähän se valmis lavashow on. Säästyy Yleltä Benke Rydmanin palkkarahat. Varmaan löytyy Ethanillekin anacondoineen asunnontarjoajia.
Missä päin sveitsiä kisat pidetään?
Vierailija kirjoitti:
Joko Genevessä tai Baselissa. Reilun viikon päästä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Genevessä tai Baselissa. Reilun viikon päästä selviää.
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! VASTA reilun viikon päästä selviää??? Kuinka kestän tämän jännityksen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Hype-anaconda mun housuissani on jo nyt ihan valtava!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Miten nämä muka tiedetään varmuudella?
^ Mari Pudas on paljastanut X:ssä, että mukana on aiemmin osallistunutta Emma-palkittua kilpailijaa. Pudaksen vihjeet eivät ole viime vuosina juurikaan menneet väärin. Toki Robinin ja Bessin lisäksi tuohon vihjeeseen kävisi myös Käärijä, Blind Channel ja Kuumaa, mutta ainakin Käärijä ja BC ovat suhtautuneet viisupaluuseen nihkeästi.
Vierailija kirjoitti:
^ Mari Pudas on paljastanut X:ssä, että mukana on aiemmin osallistunutta Emma-palkittua kilpailijaa. Pudaksen vihjeet eivät ole viime vuosina juurikaan menneet väärin. Toki Robinin ja Bessin lisäksi tuohon vihjeeseen kävisi myös Käärijä, Blind Channel ja Kuumaa, mutta ainakin Käärijä ja BC ovat suhtautuneet viisupaluuseen nihkeästi.
Daruden paluu! YES! Darude feat. Käärijä on pakko tapahtua jossain vaiheessa. Miksei siis nyt?
-winner-
"AIVAN MAHTAVA infoähkypaketti pamahti sieltä. Kyllä vauvalaisiiin voi aina luottaa, kun osaa vetää oikeasta narusta! :D
-winner-"
Nyt pitää laittaa äkkiä Damianolle instaan yksityisviesti, että pitää kiirettä, kun ilmoittautumisaikaa ei ole kuin sunnuntaihin asti ja sitä ennen pitää hoitaa asuntoasia kuntoon ja tehdä muuttoilmoitus.